Dimka,Sharine,MeisjeYP,Sara,Esther,Ir77,Suusle en voor de rest die ik ben vergeten?

Tammie wat was ook alweer je naam en achtermeisjesnaam en je geboortedatum ook alweer. Sorry ben wat gegevens kwijt geraakt. Nu heb ik een notieboekje gekocht en daar schrijf ik de namen en uitslagen in.

Liefs Sharine

Hoi Sharine. Lastig dat hij nu toch nog huilt bij het afscheid, maar daarna een boel lol heeft daar!!! Het lijkt me inderdaad een heel gedoe om hem ’s middags op te halen. Hopelijk is hij er snel aan gewend.

Hoi Dimka, Voel je je al wat beter?

Hoi Tamara, ja het is wat. Hahaha. Maar dat kan de beste gebeuren. Haha. Hoe gaat het verder?

Hoi Iris, al een beetje van de shock bijgekomen?

Mijn afspraak met de HA heeft alleen gezorgd voor boosheid en totaal geen duidelijkheid. Ik ben naar huis gestuurd met de boodschap om op mijn kalender van 2008 te noteren dat als we dan nog niet zwanger zijn, ik in december langs kan komen om doorverwezen te worden. Ja, dacht ze echt dat ik nog 15 maanden ga wachten om doorverwezen te worden. Ze heeft helemaal geen test gedaan. Ze heeft alleen gekeken naar mijn temp-grafieken van Fertility Friend en dan ook nog zeggen dat ze niet goed zijn omdat iedereen altijd een LP heeft van 14 dagen. Dus dat ik er bv. een heb gehad van 18 dagen kan niet, dan is het verkeerd berekend…...
Wat ik ook wel raar vind is dat ze zelf ook zwanger probeert te raken, en ze weet als arts niets af van ovulatietesten.
Ben er sinds de verhuizing 3 keer geweest en heb nu 3 keer een andere HA voor me neus gehad. Ook niet echt fijn omdat je dus geen vaste HA hebt die je een beetje kan leren kennen.
Maar goed. begin er weer helemaal boos door te worden. Ik ga maar eens de afwas doen, daar ff mijn energie op kwijt. hahaha.

Liefs, Sara

Hoi Sara

Jeetje wat heb jij een rare ha gehad zeg. Normaal als je 1 jaar bezig bent om zwanger te raken en het niet lukt gaan ze allerlei onderzoeken doen, dus vind het ten eerste erg vreemd dat jij pas met 2 jaar moet terrugkomen om onderzoeken te doen. Als ik jou was ging ik naar een andere ha. Maar goed is misschien makkelijk gezegd dan gedaan. Dus meid je bent nog niks wijzer geworden. Vind het erg sneu voor je.
Mag ik vragen wat je met LP bedoeld, ben misschien een domme muts die niet weet wat het is maar heb het niet eerder gehoord.
Ik hoop voor jou dat je in september zwanger raakt en dat je zeker geen 15 maanden hoeft te wachten. Ik ben bij de eerst ook met 13 maanden naar de ha geweest en hij heeft me toen gelijk aangewezen om een onderzoek te laten doen (niet bij mij maar bij me man) omdat we toen ook nog niet zwanger werden. Is het soms een jonge arts die net haar opleiding heeft afgerond. Ik liet het er niet bij zitten.
Sterkte meid.

Liefs Sharine

Hoi Sharine,
Ja, ben wel teleurgesteld. Mijn vriend zei ook al van kan je geen second-opinion krijgen…
Ik zit er aan te denken mijn oude HA te bellen om te kijken waar nog meer vrouwelijke HA’s hier in de buurt zitten.
Dit is de derde keer dat ik langs ben gegaan en voor de derde keer zonder extra info of geruststelling weer naar huis ben gestuurd. Toen ik een tijdje terug bijna 3 weken ziek op bed heb gelegen, werd ik ook naar huis gestuurd met de boodschap “inderdaad, je oren, ogen, neusholten en keel zijn ontstoken. Neem maar een aspirientje en ga maar weer op bed liggen”…

Maar goed, ik kijk eerst hoe deze ronde gaat en dan zie ik wel hoe ik het verder aan ga pakken.
Die arts van vandaag was volgens mijn ook een arts in opleiding. Ze was nog zo jong en de vorige keren had ik ook een arts in opl. Denk toch dat het niets voor mij is. Geef mij maar een arts met wat meer werkervaring.

Met LP bedoelde ik Luteale Phase dus in het Nederlands eigenlijk LF. De periode tussen je ei en je ongi. Ik schijf tegenwoordig ook af en toe bij FF en daar gebruiken ze zoveel afkortingen… Soms blijft er dan wat hangen. Hahaha.

Liefs,

Sara

Hoi Sara

Ik wil ook geen arts die in opleiding is vooral als het gaat om deze zaken. Ze doen me teveel dingen volgens het boekje. Maar goed als je toch weer naar de ha gaat zal ik zeker een arts vragen die meer werkervaring heeft.

Ooohh dat bedoelde je de tijd tussen eisprong en ongi nu snap ik het nou als het weer ergens in voorkomt weet ik wat ze ermee bedoelen hahahahaha.

Liefs Sharine

Hallo meiden,

Ja ik ben nu wel van de schrik bekomen! ik ga er gewoon vanuit dat de pendel in de war is! Wel lief dat je het 2 keer geprobeerd hebt.
Nog geen erdees (rd) gesignaleerd hier, maar wat niet is kan nog komen...ik hoop het niet natuurlijk.

Sara wat een rare huisarts heb jij zeg! ik zou me er niet zo veel van aantrekken en idd na een jaar ofzo rechtstreeks bij een gynacoloog aankloppen.
Jammer dat het zo moet, een huisarts is toch iemand die je in vertrouwen moet kunnen nemen en die je raad geeft. En die opmerking van overgewicht is natuurlijk helemaal belachelijk.

Tamara is een prikbord bij jullie thuis niet een oplossing???
Waar werk je dan??
Ik geef de AH een week de tijd , dus als ik maandag nog nix gehoord heb bel ik!

Dimka hoe gaat het met je misselijkheid? heb je het al een beetje onder controle?

Mijn vriend heeft deze week diensten van 14.00 uur tot 22.00 uur dus zien we elkaar weer niet zo veel...nou ja eigenlijk alleen morgen nog en donderdag gaat ie naar de kaakchirurg en dan tot en met maandag vrij dus valt het eigenlijk ook allemaal best mee. Wel grappig want donderdag wordt bij onze hond ook een kies getrokken! haha kunnen ze elkaars hand/poot beethouden!!!

Grrr Iris

Hoi Iris,
Toevallig, mijn vriend werkt deze week van 14:30 tot 00:00. Erg zwaar zo’n lange dienst, maar hij is dit weekend vrij en hopelijk ook volgende week, dan willen we het opknappen aan onze beneden verdieping in huis helemaal af ronden. Ik ga er zelf ook vrij voor vragen.
Ik heb me inderdaad voor genomen om me niks van die HA aan te trekken. Ik zit er wel heel serieus over na te denken om een andere te zoeken. Ik ben hier toch pas nieuw en heb steeds een andere HA gekregen dus een vertrouwensband is er sowieso niet. Eerder het omgekeerde omdat ik niet weet wie ik te zien krijg als ik er weer heen ga. En zoals Sharine ook zegt, ik heb ook liever iemand met wat meer werkervaring.

Succes nog met het afwachten tot je laatste nod dag!

Liefs,
Sara

Hoi Sara,

Ja een huisarts die wat ouder is heeft natuurlijk erg veel praktijkervaring en dat is toch waar je het meeste van leert. Die pas afgestudeerden doen letterlijk wat in het boek staat en verder durven ze nog niet te kijken. Natuurlijk moeten hun ook een begin maken maar doe mij ook maar een doorgewinterde huisarts. Ik woon nog maar sinds april in dit dorp en heb onze huisarts nog nooit gezien...ja vast wel op straat want de praktijk en zijn huis staan hier op de hoek! Maar hij stopt er in februari mee en dat krijgen we een vrouwlijke!! jippieieie.

Ik hoop maar dat ik het volhoud tot maandag om te wachten met testen! eerder heeft toch ook geen zin denk ik.

Wel grappig dat onze mannen bijna de zelfde diensten draaien! Die van jou heeft wel een hele lange zeg nu!!! Wat doet ie? De mijne zit op een taxicentrale.

Grrr Iris

Terug
Bovenaan