Hoi Sharine. Lastig dat hij nu toch nog huilt bij het afscheid, maar daarna een boel lol heeft daar!!! Het lijkt me inderdaad een heel gedoe om hem ’s middags op te halen. Hopelijk is hij er snel aan gewend.
Hoi Dimka, Voel je je al wat beter?
Hoi Tamara, ja het is wat. Hahaha. Maar dat kan de beste gebeuren. Haha. Hoe gaat het verder?
Hoi Iris, al een beetje van de shock bijgekomen?
Mijn afspraak met de HA heeft alleen gezorgd voor boosheid en totaal geen duidelijkheid. Ik ben naar huis gestuurd met de boodschap om op mijn kalender van 2008 te noteren dat als we dan nog niet zwanger zijn, ik in december langs kan komen om doorverwezen te worden. Ja, dacht ze echt dat ik nog 15 maanden ga wachten om doorverwezen te worden. Ze heeft helemaal geen test gedaan. Ze heeft alleen gekeken naar mijn temp-grafieken van Fertility Friend en dan ook nog zeggen dat ze niet goed zijn omdat iedereen altijd een LP heeft van 14 dagen. Dus dat ik er bv. een heb gehad van 18 dagen kan niet, dan is het verkeerd berekend…...
Wat ik ook wel raar vind is dat ze zelf ook zwanger probeert te raken, en ze weet als arts niets af van ovulatietesten.
Ben er sinds de verhuizing 3 keer geweest en heb nu 3 keer een andere HA voor me neus gehad. Ook niet echt fijn omdat je dus geen vaste HA hebt die je een beetje kan leren kennen.
Maar goed. begin er weer helemaal boos door te worden. Ik ga maar eens de afwas doen, daar ff mijn energie op kwijt. hahaha.
Liefs, Sara