Dimka,Sharine,MeisjeYP,Sara,Esther,Ir77,Suusle en voor de rest die ik ben vergeten?

Hoi Iris,
Inderdaad grappig dat ze bijna de zelfde dienst draaien. Mijn vriend werkt in de beveiliging op Schiphol. Hij werkt op de airside (buiten) zoals dat heet. Ja, soms zitten er diensten van 9 tot 10 uur tussen. Echt uitgeput is hij dan als hij weer thuis is. We zien elkaar die dagen niet bepaald veel, maar gelukkig werk ik nu nog parttime dus kan ik sommige dagen gewoon tot na 12 op blijven en dan hebben we nog ff een uurtje of 2 samen. Maar morgen begin ik 's ochtends en hij dus 's middags en waarschijnlijk lig ik dan wel te pitten als hij thuis komt.

Wat fijn dat je een vrouwelijk HA krijgt. Ik heb ook liever een vrouw. Ik snap wel dat die artsen ergens moeten beginnen, maar volgens mij draaien ze een soort van stage bij deze HA. Er hangt ook een bord dat zegt dat de artsen nog in opleiding zijn. Maar ja, ik zie wel. Misschien is tegen die tijd mijn boosheid weer wat gezakt. Eerst maar kijken wat deze ronde brengt.

Liefs,
Sara

Hoi meiden,

Wat is het hier rustig zeg!
Nou vanmiddag zijn de  gekomen...wel heeeeel jammer maar het is niet zo  dat ik nu flink zit te balen. Ik ben allang blij dat ik zo een mooie regelmatige  korte cyclus heb!!
Op naar de volgende  (5e) ronde.

Hoe is het bij jullie allemaal?

Grrr Iris  

Hoi

Iris shit balen meid ik had toch nog zo gehoopt dat je zwanger zou zijn. Maar inderdaad heel fijn dat je een mooie korte cyclus hebt. Weer op naar de volgende ronde.

Heb zelf weinig nieuws eigenlijk ga straks nog even klussen met hubbie hahahaha.

liefs sharine

hoi meiden,

iris, balen zeg, ik hoop dat je weinig last heb en snel kan beginnen aan je volgende ronde.

sara, wat een kl*te arts zeg, het slaat nergens om, ik zou gewoon nog een keer een afspraak maken en om een ander vragen, gewoon doorgaan totdat jij bent gerust gesteld, jij bent toch patient en ze moeten voor jouw werken hoor!!!!

tamara, ohohoh, ouders van nu toch!!! kan iedereen gebeuren toch, je bent toch zwanger dan mag je wel wat vergeten!

sharine, had je voor mij ook al gependeld? zal meteen mijn gegevens opgeven: dimka klaver, uitgerekend op 20 april 2008. doe maar rustig aan hoor!!!!
verder alles goed met je kleine mannetje?

liefs dimka

Hoi Dimka

Heb gelijk voor je gependeld meid. Je bevalt eerder dan je uitgerekende datum. Je bevalt op 14 april 2008 van een jongen.

Ja het gaar hartstikke goed met de kleine vent. Hij is er helemaal vol van, vanmorgen ging het gelukkig goed bij het afscheid, hij heeft het erg naar zijn zin. Moeders ook weer blij.

Liefs Sharine

quote: Sara79 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('23-08-2007 23:24:11'));

Hoi meiden,
Hier een lijstje met onze nod erin. Mischien is het dan wat makkelijker om alles bij te houden. Ik weet niet of ik van iedereen de laatste data heb, maar dat kunnen jullie wel aanpassen.

Liefs,

Sara

Dimka:          uitgerekend april 2008?
Esther:          nod 18-08, ronde 3 (afwachtend)
Evelien:        nod 18-08, ronde 7 (afwachtend)
Iris:                    nod 22-9 ronde 5
Sara:              20-09, ronde 8
Sharine:      20/25-08, ronde 4
Tammie:     uitgerekend maart 2008?
Yvonne:       nod 10-09, ronde 11
(Ben ik nog iemand vergeten???????)

Hahahahahah iris ja heb weer even flink geklust moest wel even snel (vluggertje) hubbie moest weer drummen in zijn band.

Liefs Sharine

Terug
Bovenaan