Dimka,Sharine,MeisjeYP,Sara,Esther,Ir77,Suusle en voor de rest die ik ben vergeten?

quote: ir77 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('29-08-2007 20:02:35'));

quote: Sara79 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('23-08-2007 23:24:11'));

Hoi meiden,
Hier een lijstje met onze nod erin. Mischien is het dan wat makkelijker om alles bij te houden. Ik weet niet of ik van iedereen de laatste data heb, maar dat kunnen jullie wel aanpassen.

Liefs,

Sara

Dimka:          uitgerekend april 2008?
Esther:          nod 18-08, ronde 3 (afwachtend)
Evelien:        nod 18-08, ronde 7 (afwachtend)
Iris:                    nod 22-9 ronde 5
Sara:              20-09, ronde 8
Sharine:      22-09 ronde 6
Tammie:     uitgerekend maart 2008?
Yvonne:       nod 10-09, ronde 11
(Ben ik nog iemand vergeten???????)

Hoi meiden,

@Iris, Balen dat de rd’s toch zijn gearriveerd!!! Succes in ronde 5!!! Alles al klaar voor je vriend morgen? Een boel zachte witte bolletjes voor bij de soep of verse pudding, vla of yoghurt??? De operatie zelf vond ik elke keer flink afzien, maar daarna mocht ik een paar dagen alleen zacht voedsel eten. Hmmm, verse pudding, een hele liter voor mij alleen. Ik was toen 13 dus dat kon toen nog gewoon eten zonder op te hoeven letten. :eek:P
@Sharine, fijn dat je zoontje al lekker gewend aan het raken is om naar “school” te gaan. Is jou klusperiode nu al van start gegaan???
@Dimka, ik ga de volgende keer ook vragen of ik bij iemand anders langs kan gaan dan die van gister. Ik kijk deze maand ff aan, met mijn ovu-testen en als dat goed gaat, (als ik dus een positieve ovu-test heb) wacht ik met bellen tot december. Dan zijn we een jaar bezig.
Hoe gaat het met jou?

Liefs,
Sara

Goeiemorgen meiden,

Sara, ja we hebben pakken yoghurt en melk en soep ingeslagen. Hij is wel zenuwachtig hoor. Ik hoop niet dat ie al te veel pijn houdt..........volgende week alweer onze klusweek dus dan moet ie niet krom liggen van de pijn!

Ik heb gister ovulatie testen besteld van internet. Gewoon om eens te kijken of of ik idd mijn eisprong voel.
Nou ik ga even naar de kapper, tot later.

Grrr Iris

Goedemorgen meiden

Iris ja ik zie het we hebben samen 22 september onze NOD leuk. He wanneer word je vriend ook alweer geholpen was dat nou vandaag of morgen. Wens hem sterkte van me.
Ga je helemaal iets anders met je haar doen of niet.

Sara volgende week heb ik pas mijn eisprong maar goed maar we beginnen altijd weer gelijk na ongi met klussen (want je weet maar nooit het kan zo zijn dat je ineens een hel vroege eisprong krijgt). Maar dan ga ik in iedergeval nog niet op mijn rug liggen rustig de boel naar boven laten stromen hahahahaha, dat doe ik niet eerder dan volgende week. Maar goed jou klusperiode is denk ik ook wel zo'n beetje aangekomen of niet.

Liefs Sharine

Hoi Sharine,

Ja hij wordt vanmiddag om 14.30 uur geholpen......haha dat klinkt alsof hij gecastreerd wordt!!!laat het hem niet horen!!!
Ik heb een kort kapsel en dat moet je wel bijhouden dus er moest weer even een centimetertje of 2 af.

Grrr Iris

Hahaha iris laat voor hem het niet hopen dat ze wat verkeerd gaan doen hahaha.
Ja als je een kort kapsel hebt moet je bijna wel om de 6 weken naar de kapper, hoef ik gelukkig niet meer heb nu mijn haren net over de schouders.

Liefs Sharine

Iris, ik ga voor je vriend duimen dat de pijn mee zal vallen. Verder heb je neem ik aan wel aspirine ofzo in huis voor als de verdoving uitgewerkt is… Succes!!!!
Leuk dat jij ook ovulatie testen gaat gebruiken. Spannend! Ik had gister een licht roze streep dus hopelijk over een paar dagen een hele donkere. Het is wel een beetje onhandig nu mijn moeder in het land is. Ik kan door de week pas om 10 uur ’s avonds testen omdat ik bv gister bij haar ben gaan eten. Pff, dan moet ik elke dag rond 10 gaan testen. Hopelijk vergeet ik dat niet. Maar goed over 4 weken vliegt ze weer terug dus kan ik daarna weer kijken of het me beter uit komt om eerder te testen. Het valt niet mee om 4 uur niet te plassen en om daarna nog op de fiets naar huis te moeten.

Sharine, ja dat proberen wij ook wel ja. Maar in de eerste week ongeveer om de 2 dagen en dan later bij de toenemende afscheiding om de dag. Ik zit vandaag op dag 11 in mijn cyclus. Ik heb wel een beetje afscheiding, maar nog geen klodder om de echte klusperiode aan te kondigen. Maar ja, die komt vanzelf wel weer. Het is alleen de vraag wanneer.

Ik heb gister in totaal bijna 2 uur gefietst, omdat ik ook bij mams ben gaan eten. Ik heb best wat spierpijn, vooral in mijn achterwerk. Er zitten een paar hele lange, steile stukken tussen, maar dat zal wel wennen.

Liefs,

Sara

Terug
Bovenaan