Dimka,Sharine,MeisjeYP,Sara,Esther,Ir77,Suusle en voor de rest die ik ben vergeten?

Hallo allemaal,

Haha jah die vergeetachtigheid komt ook echt door de zwangerschap want ik ben normaal heeeeeeeeel nauwkeurig. Dan wordt het een slim kind heb ik al gehoord:p.
Vind het wel heel irritant met praten verwissel ik ook veel. En mijn vriend maar corrigeren en raar kijken.
We zijn gister op de fiets gestapt en hebben ongeveer 3 kwartier gefietst om daarna met een vliegtuigje boven je eigen woonplaats te vliegen. Dit ging uit van de ondernemersvereniging. Heel erg leuk en lekker een dagje uit.
Verder gaat het met mij heel goed!!
@ Iris ik werk bij eenzelfde soort instelling als Icare. Alleen werk ik in Ommen. Balen dat je ongi bent geworden maar wel fijn dat je regelmatig bent!!
@Sharine Mijn naam is Tamara Stille en ben uitgerekend op 17 maart of 24 maart. Dit hangt af van de berekening van de echo over 2 weken.
@Sara wat heb jij een k*thuisarts om het maar ff zo te zeggen. Waarom wil je eigenlijk perse een vrouwelijke huisarts?
Ik hoop voor je dat je toch eerder doorverwezen kunt worden.

Liefs,
Tamara.

Hallooo,

Sara hij heeft het achter de rug hoor...zielug joh! hij was zoooo bang. maar het gaat wel nu en hij heeft heeeel veel pijnstillers gekregen. De verdoving is natuurlijk nog niet uitgewerkt dus de pijn komt waarschijnlijk nog.
De hond is ook een kies armer, die stakker ligt nu onder een dekentje te slapen. Die is natuurlijk helemaal onder narcose geweest. Dus ik moet hier een beetje voor zustertje spelen.
Ik ben erg benieuwd naar die ovulatie testen...ik hoop maar dat het werkt!
Jij bent echt stoer met al dat fietsen! wat zal je een gespierde billen krijgen hahahaha!

Tamara wat leuk zeg dat vliegen! Was dat met een soort van zweefvliegtuigje?
Ja wel balen die ongi maar ja nieuwe ronde nieuwe kansen.

Grrr Iris

Hoi meiden

Iris je ventje heeft het weer achter de rug hoop voor hem dat hij er weinig last van heeft. En dat het natuurlijk volgende week weer over is, want jullie moeten wel klussen hoor dan?

Sara meid je krijgt zo nog conditie joh, en mooie strakke billen hahaha.

Tammie wil best voor je pendelen meid maar ik heb wel je geboortedatum nodig anders kan ik het niet. He werk je in Ommen waar woon je dan als ik vragen mag.

Liefs Sharine

Dag Meiden

Het is hier echt rustig, maakt niks je kunt ook niet altijd achter de pc zitten toch?.

Voel me beroerd heb hoofdpijn en mijn neus en kop zit dicht. Ben moe heb nergens het vut voor maar ja wat wil je met die wisselende temperatuur. Het is hier niet zo vrolijk weer en daar wordt je ook niet echt gelukkig van.

Hoe staat het met de meiden

Iris hoe voelt je vriend zich nu vreselijk last (pijn) en natuurlijk je hond he niet te vergeten.

Liefs Sharine

hoi meiden,

@sharine, is je hoofdpijn al wat weggezakt? vervelend als je hoofd zo vol zit!!! bedankt voor pendelen ik heb het opgeschreven,dus we wachten af!!!!

@iris, hoe is het met je mannetje en je hondje?

@sara, hoe is het met jou?

hier alles redelijk, niet zo erg misselijk vandaag dus eindelijk wat kunnen ewten!!!!

liefs dimka

Hey Sharine,

Ik ben er ff snel!
Mijn geboorte datum is 17-03-1982!

Ik wacht ongeduldig op de uitslag:p

Liefs,
Tamara

Goeiemorgen meiden,

Was ik ook weer eens. Ik was gisteren met mijn moeder naar Groningen te winkelen.
Erg geslaagd en gezellig. Helaas kon ik het niet geheim houden voor mijn moeder dat we bezig zijn met kindjes maken! Die moeders joh, die weten alles!!! ik hoef niet eens wat te zeggen!
Maar goed, met mannetjelief gaat het erg goed, hij heeft minder pijn dan hij verwacht had dus dat is altijd gunstig. Hij voelt zich natuurlijk wel erg zielug...maar ja dat zijn mannen he! En Bella hoor je niet, die doet net alsof er nix gebeurt is!...dat is dat ook weer een vrouwtje hahahahahahaha.

Ik moet werken nu bleeeeeehhhh, fijne dag en tot snel weer,

Grrr Iris

Sorry ik vergeet helemaal naar jullie te vragen maar dat komt vanavond wel ok!

Goedemorgen meiden

Tammie ben nu wat grieperig maar als ik mij morgen beter voel dan doe ik het morgenavond voor je goed.

Iris fijn dat je vriend er niet zoveel last van heeft, en inderdaad als mannen wat hebben zijn ze gelijk een zielig kind hahahaha.

Hier verder niet veel te vertellen.

Liefs Sharine

Terug
Bovenaan