Dimka,Sharine,MeisjeYP,Sara,Esther,Ir77,Suusle en voor de rest die ik ben vergeten?

hey meiden

ik lees geregeld met jullie mee, maar mag ik nu eens een stomme vraag stellen, maar wat is nou pendelen waar jullie het over hebben

xxx

Dag meiden

Het is hier echt rustig vandaag, hier nog steeds hoofdpijn hoop dat het morgen over is.

Linda wat pendelen is is moeilijk uit te leggen. Ik vraag aan de pendel een vraag waarmee de pendel alleen een antwoord kan geven met ja of nee. De pendel gaat van voor naar achter (is ja) en van links naar rechts (is nee). Ik pendel op een andere forum voor meiden die willen weten wanneer ze zwanger raken en wat ze verwachten (geslacht) en ik pendel ook bevalingsdatum. Maar je kunt de pendel eigenlijk om alles vragen maar het kan alleen met vragen waarmee een antwoord ja of nee is.Het is een antwoord die je krijgt via je onbewustheid.  In princiepe kan iedereen pendelen maar daar ben ik zelf niet helemaal mee eens. Je moet er wel een gevoel bij hebben en in geloven en je moet heel geconcentreerd kunnen zijn. Als je even google gaat op pendelen vind je een uitgebreide antwoord op je vraag.

Liefs Sharine

Goeiemorgen meiden,

Sharine voel je je al wat beter! Nix aan als je je zo ellendig voelt.
Wel koel dat je vriend in een band speelt, Dieter speelde vroeger basgitaar in een band.
Wel jammer dat ie nu geen gitaar meer heeft, vind het altijd erg leuk om te zien (lees opwindend ).

Sara ik heb de tests binnen. Ik ga vanaf dinsdag testen. Welke heb jij? Ik heb die van Sensitest.
Waar woon jij eigenlijk als je van die steile stukken moet fietsen?? Limburg ofzo?

Tamara & Dimka alles goed bij jullie?!

Grrr Iris

Hoi Iris

Ja ik vind het ook heel gaaf dat hij in band speelt, hij speelt er in 2. Twee jaar geleden heeft hij nog met zijn band op een festival mogen spelen in Engeland, dat was voor hem echt supergaaf zoiets maak je maar 1 keer mee. Maar wat leuk dat je vriend ook vroeger in een band heeft gespeeld en jammer dat hij het niet meer doet, bassisten zijn heel schaars moeilijk te vinden zegt Edwin altijd. Maar wat voor soort muziek speelde hij altijd. Edwin speelt cover muziek zoals Metallica, Van Halen, Creed, ect rockmuziek.

Liefs Sharine

Hey sharina 2

bedankt voor je uitleg, ik had er nog nooit van gehoor,
Ben ik brutaal als ik vraag of je dat voor mij ook kan doen? ik ben wel benieuwd of ik nog zwanger wordt binnenkort, Ik ben alweer een hele tijd bezig. als je niet wil is het ook niet erg hoor,

xxx linda

Hoi Linda

Helaas ik pendel niet meer op deze forum heb er teveel kritiek op gehad waarmee ik had besloten om ermee te stoppen. Maar omdat ik met deze meiden (deze topic) actief aan het kletsen ben (heel gezellig) pendel ik alleen voor deze meiden. Je moet het niet persoonlijk zien dat ik niet wil pendelen voor je maar als ik ga pendelen voor jou komen er steeds meer meiden ermee of ik ook voor hun wil gaan pendelen. Ik pendel heel druk op een andere forum waarmee ik ook veel verzoeken krijg.  Als je graag gependeld wilt worden zou ik je aanraden om naar die site te gaan (cindy&claudia) te gaan en als je actief meekletst meer dan 25 berichten plaatst (ben je zo aan) mag je de meiden vragen of ze voor je willen pendelen inclussief mij. Ik sta daar wel onder een andere naam (sbabe).

Liefs Sharine

Hey Sharine

tuurlijk vat ik het niet persoonlijk op, ik zal effe kijken of ik die site kan vinden, in ieder geval bedankt meid

xx linda

Hey Sharine,

Dieter speelde ook rock, beetje jaren 80 rock. Wat leuk dat Edwin zo een optreden heeft gehad he! dat maakt wel indruk denk ik.

Terug
Bovenaan