Dimka,Sharine,MeisjeYP,Sara,Esther,Ir77,Suusle en voor de rest die ik ben vergeten?

Hoi Iris

Ja dat heeft zeker heel veel indruk op hem gemaakt. Waarom is je vriend ermee gestopt wel jammer eigenlijk. Het is voor Edwin zijn lust en zijn leven we hebben hier op onze bedrijf een oefenruimte waar ze 2 keer in de week oefenen. De ene avond met de ene band en de volgende avond met de andere band. Vorige week zaterdag hebben ze nog opgetreden op een feestje in een dorp waar de bassist vandaan komt. Werd ook wel eens tijd want het is nu al eenig tijd geleden dat ze opgetreden hebben. Heb ik het trouwens goed gelezen dat je sensitesten hebt ontvangen en dat je dinsdag gaat testen. Of zit ik nu helemaal verkeerd.

Ik de chaoot hahaha

Liefs Sharine

Hoi meiden,
Hier weer een berichtje van mij. Het is weer best druk met mijn ouders in het land. Gisteren heb ik weer eens de brave huisvrouw uitgehangen en weer een gepoetst in huis. Ik wil de komende dagen gaan werken aan de beneden verdieping dus het moet wel stofvrij zijn anders pakt de verf niet mooi. Daarna lekker uit eten.

Mijn vriend speelt ook gitaar, maar dan basgitaar. Hij speelt niet professioneel ofzo, maar gewoon af en toe een paar liedjes thuis. Ik vind het ook wel erg leuk om te kijken als hij speelt. :eek:P
Sinds de verhuizing speelt hij wel veel minder. Nog maar 1 keer in de 6 weken denk ik.

@Sharine, wat vervelend dat je je niet lekker voelt. Ik hoop dat je je snel weer beter voelt. Er moet natuurlijk wel geklust worden. Haha. Verder heeft je zoontje nu helemaal naar zijn zin op school? Geen moeilijk afscheid meer? Wanneer zijn jou klusdagen deze ronde? We lopen weer een beetje gelijk deze ronde toch?
@Tamara, ik heb liever een vrouwelijke HA omdat ik in mijn tiener jaren meerdere malen aangerand ben. Ik voel me dus meer op mijn gemak bij een vrouw. Apart dat vluchtje boven je eigen woonplaats.
@Iris: ik ben ook erg benieuwd naar de testen. Ik heb de dimstick van Sensitest gekocht. Vanaf hoeveel dagen voor je gemiddelde ovulatiedag ga jij testen? Erg fijn dat het weer achter rug is voor je vriend en je hond en dat ze er beide minder last van hebben dan verwacht.
Haha, nee ik woon in Noord-Holland vlakbij Alkmaar. Ik moet om bij werk te komen langs een groot stuk fietsen waar ze aan de weg aan het werken zijn dus er zijn een aantal omleidingen en die gaan van een viaduct meteen naar beneden. Ook de tunnels onder de snelweg door zijn niet heel steil, maar de zijn erg lang. Ik heb zelf lieve een korter stukje steil en dan weer op een platte weg fietsen, maar zo hebben ze het niet bedacht hier. Maar goed, ik denk dat dat vanzelf went. Normaal fiets ik alleen naar de stad en dan is alles plat en ben ik er binnen 10 minuten.
@Dimka, alles goed met jou?

Nou, hier gaat het verder goed. We hebben vanmiddag 2 uurtjes gewandeld door de duinen met het hele gezin. Het was de bedoeling om 3 km te gaan lopen, maar de vriend van mijn zusje nam ons meer op een ander pad en achteraf bleek dat 6 km te zijn. Maar het was wel weer erg gezellig.
Hier verder nog geen tekens van mijn klusperiode. Mijn temp schommelt wel weer heel erg deze ronde. Waarschijnlijk ook door het fietsen. Hopelijk geven de ovulatietesten meer duidelijkheid.

Liefs, Sara

Hallo Meiden,

Sharine ik heb ovulatie testen gekocht. Ik wou het gewoon eens proberen, kijken of ik echt mijn ei voel.
Dieter is er mee gestopt omdat de band langzaam uitelkaar viel. Ze werden allemaal ouder en gingen hun eigen weg. Er is daarna ingebroken bij Dieter en hadden ze ook zijn gitaar gejat! Daarna heeft ie niet meer een nieuwe gekocht.

Sara druk druk druk. Hoe lang blijft je moeder nog? Waar woont ze dan eigenlijk?
Lekker zeg uitwaaien in de duinen! Wat leuk dat jou vriend ook basgitaar speelt, we hebben maar muziekale vriendjes! Of nou ja ex muziekaal....
Ik ga vanaf  dinsdag testen. Ik heb ongeveer vrijdag mijn ei.Ik ben erg benieuwd hoe het allemaal gaat.
Ik woon trouwens ook in N-H, in Westwoud dat is  vlakbij Hoorn.Fiets jij dan soms langs die rondweg van Alkmaar waar ze mee bezig zijn?
Wat erg dat je vroeger bent aangerand zeg! Dan kan ik me voorstellen dat je liever een vrouwlijke arts hebt.
Ik heb gelukkig nog nooit een inwendig onderzoek gehad maar als dat moet dan toch liever bij een vrouw.
Wanneer begin jij met de ovutesten?

Grrr Iris

Hoi Iris,
Mijn vader en moeder blijven nog tot 27 september denk ik. Maar tussendoor gaan ze nog een paar dagen bij vrienden ergens in de buurt van Groningen zitten en met een ander stel een paar dagen naar Frankrijk. Normaal blijft mijn moeder 2 maanden, maar ze gaat in begin oktober met de bridge-vriendinnen een weekje naar Amerika.
Ik denk dat ik morgen weer ga testen. Ik heb donderdag al een keer getest, maar dat was een heeeeel licht streepje, bijna niet te zien. Ik was van plan om vandaag (dag 14) weer te testen, maar ik ben het net vergeten en ik heb geen zin om tot half 2 uur op moeten blijven omdat je 4 uur moet wachten. We hebben wel geklust gister dus dat zit wel goed.
Westwoud, dat is hier niet al te ver weg dus. Leuk! Ik fiets inderdaad langs een deel daarvan en als ik met de auto ga, rijd ik langs het hele stuk. Maar met de auto is het buiten langs toch sneller dan binnendoor. Heb van een collega wel een andere (kortere) fietsroute doorgekregen. Die ga ik morgen op weg terug uitproberen, hopelijk klopt hij want via Google Earth lijkt het alsof hij op een gegeven moment op houdt. Maar gelukkig ben ik morgen om 13:00 klaar op werk dus heb ik alle tijd om terug te fietsen.

Het gaat wat het aanranden betreft een stuk beter, ik ben alleen nog wat bang als ik na 22:00 nog alleen op de fiets ergens heen moet ofzo. Zeker als het donker is.

Nou, ik ga slapen. Mijn vriend moet er morgen om 3 uur alweer uit en vaak val ik dan niet meteen weer in slaap.

Trusten!

Liefs,

Sara

Dag meiden

Gisteravond kreeg ik in bed echt hevige krampen het deed zo'n pijn moest er gewoon van janken ze zeer. Het straalde echt helemaal over mijn buik. Ik kon trouwens ook heel moeilijk naar de wc. Vond dit heel vreemd want ik heb normaal nooit geen problemen met stoelgang alleen toen ik zwanger was van mijn kids. Nu had ik vanmorgen weer getempt en toen bleek mijn temp 37,0 te zijn. Mijn man zei van je bent toch niet zwanger. Ik ga natuurlijk behoorlijk twijfelen omdat mijn temp hoog is terwijl die normaal voor de eisprong 36,5 is. Maar goed ben natuurlijk gewoon ongi geweest. Heb nu nog steeds last van mijn buik vooral als ik ga zitten kan haast niet zitten is wat gevoelig.

Iris ja ik dacht al volgens mij ben je net ongi geweest, ooooohhh het zijn dus geen zwangerschapstesten hahahaha ik weer hoor?.

Sara lekker gefietst door de duinen heerlijk. Dus dan zou je vandaag een duidelijke streep moeten zien als je nu een eisprong hebt. Dus dat word weer flink klussen.

Liefs Sharine

hoi meiden,

ik heb een heerlijk weekend gehad. geen misselijkheid, maar ja wat doe je dan als je zwanger bent, zal het nog wel goed zijn???? (is ook nooit goed), nou vanmorgen antwoord hoor, zulke misseliksheidsvlagen, ik ben gewoon ziek naar huis gegaan!

sara, ik woonde in nederland in heerhugowaard, dat is vlakbij. en het is inderdaad een ramp die randweg, ik ben er 1 keer overheen geweest nog in juni, 5 kwartier deed ik er over, buiten de spits!
hopelijk slaat je ovu test goed uit vandaag

sharine, ik zat terug te lezen naar de vorige keer dat je voor mij pendelen, en toen pendelde je dat ik in juli zwanger zou raken (dat klopt) van een meisje!!!! nu beval ik van een jongen volgens je laatste pendel , je maakt het wel spannend hoor!!! Betkend vast dat het gewoon een verrassing blijft!!!!! hoeplijk ben je weer wat beter, dan kan je aan de klus

iris, succes met je ovu testen, hopelijk lukt het deze ronde goed!!!

liefs dimka

Meiden ik kwam even zeggen dat ik zwanger ben. Heb net getest en was vet positief ben zo blij, kan het niet geloven terwijl ik gewoon ongi ben geweest.

Liefs Sharine

Tammie heb voor je gependeld. Je bevalt op 27 maart van een jongen. Ben benieuwd.

Liefs Sharine

Terug
Bovenaan