Dimka,Sharine,MeisjeYP,Sara,Esther,Ir77,Suusle en voor de rest die ik ben vergeten?

Spannend Iris!! Succes ermee! Ik ga maar eens afwassen en vroeg naar bed. Mijn vriend moet er om 3 uur alweer uit morgen dus hopelijk slaap ik niet weer door de wekker heen.  
Ik slaap deze week zelfs door zo'n luide wekkerradio heen. Echt bizar. Ben daardoor ook de afgelopen weken ook standaard 5 tot 10 min te laat op mijn werk.  

Trusten!
Lfs, Sara

Hoi meiden,

Sharine en Dimka, alles goed met jullie? Hebben jullie al contact gehad met een vk???  

Iris, ging je vandaag toch weer testen?  

Suus, nog lekker aan het genieten van de laatste vrije dagen?  

Yvonne, zitten jullie alweer een beetje in het ritme of nemen jullie ook nog een paar dagen extra vrij?

Hier gaat alles goed. Ik ben bijna klaar met verven in de badkamer.
Verder heb ik nu al 4  dagen  aan een stuk door  een soort van ongi-krampjes/steken in mijn buik. Eergister avond een tijdje best heftig en gister na het klussen ook flinke krampen. Het klussen voelde ook anders. Kan niet uitleggen hoe.....

Liefs,
Sara

Hoi Sara,

Zouden die steekjes en krampen niet met je eisprong te maken hebben?
Ik heb net weer even een tesje gedaan en je moet heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel goed kijken maar dan zie je wel een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel vaag streepje! Hij zit er dus aan te komen!
haha ik heb nu al zin om morgen te testen

Liefs  Iris

hoi meiden,

nou nog geen vk hoor. vandaag hele dag met mijn zoontje in ziekenhuis gezeten. hij heeft strottenhoofdontsteking. virus niet veel aan te doen, behalve koude lucht ademen of stomen, en als hij een benauwdheids aanval heeft moeten we meteen naar het ziekenhuiis. dus geen tijd vandaag om aan mezelf te denken. ben bekaf en toch nog wat misselijk ondanks zetpillen. helpen wel iets, mijn eten zit er nog in, maar geen pretje hoor dat inbrengen (sorry voor details).
nou hopleijk slapen we goed vannacht want het is hartverscheurend om mijn zoontje te horen snakken naar adem.

liefs dimka

Hoi Dimka,

Getsiederrie wat een vervelend verhaal! Arme jongen zeg. Ik hoop maar voor hem ...en voor jullie natuurlijk dat ie snel weer beter is!
Heb je al een nieuwe afspraak gemaakt met de vk?

Liefs Iris

Hoi Dimka,
Wat vreselijk dat je zoontje zo ziek is!!! Lijkt mij ook heel naar om te horen dat hij zo moeilijk adem kan halen. Ik hoop dat hij zich snel weer beter voelt.
Zetpillen zullen vast geen pretje zijn!  Wel fijn dat je vandaag je eten binnen hebt kunnen houden.

Veel sterkte dit weekend!!! Hopelijk gaat het snel weer goed met jullie beide!!

Liefs,

Sara

Terug
Bovenaan