Dimka,Sharine,MeisjeYP,Sara,Esther,Ir77,Suusle en voor de rest die ik ben vergeten?

Hoi Dimka,

He wat vervelend dat ie het toch niet mee heeft genomen!!! Net in het weekend natuurlijk, zal je altijd zien. Nou ik hoop maar dat de misselijkheid een beetje wegblijft. Morgen maar snel zelf halen!

Sara en de rest naturlijk...Ik heb net weer een tesje gedaan en het steepje is nog steeds vaag maar al een stuk duidelijker aanwezig als de vorige dagen! Erg leuk.

Liefs Iris

Hoi meiden,

Dimka, vervelend dat hij ze niet gekocht heeft. Gelukkig valt de misselijkheid vandaag mee. Morgen maar zelf gaan halen.

Iris, leuk dat je streep al wat duidelijker wordt. Toch goed idee geweest om nog extra te kopen.

Hier gaat alles goed. Heb de slaapkamer niet af kunnen maken. De verf was op.  Morgen maar snel nieuwe kopen. Oma wil waarschijnlijk donderdag al komen kijken dus dinsdag moet het gewoon af zijn. Gelukkig heb ik wel 90% af kunnen maken dus er is niet veel dat nog gedaan moet worden. Verder gaat het goed, ben nu lekker een beetje aan het niksen.

Liefs,
Sara

Hoi meiden

Even weer een berichtje van mij, gelukkig ben ik vanmorgen niet opgestaan met barstende hoofdpijn, ben nog erg moe en een beurs gevoel onderin mijn buik en een zwaar hoofd. Eet me ziek in boterham met stroop, staaltabletten en van die kruidendrank waar veel ijzer in zit (getver is niet te drinken) maar helpt wel. Ben benieuwd of morgen mijn hcg hormoon is gezakt en dat mijn hb gehalte is gestegen. Maar ik ben blij dat ik weer een beetje aan het opknappen ben.

Ben vergeten wat jullie allemaal hebben geschreven      

Iris nog steeds geen duidelijk ovulatie streep te zien, wel gewoon blijven doorklussen meid hoor. Komt vast wel een keer goed.
Dimka je zoontje  ziek vervelend hoor en ook omdat je al zo misselijk bent hoop dat hij al weer aan het opknappen is.
Sara dus kunt nog niet verder in huis verf op balen.

Ik spreek jullie snel weer.

Sharine

Hallo meiden,

Sharine, fijn dat je weer wat opknapt, het toch niet nix wat je mee hebt gemaakt.

Net weer een tesje gedaan en de streep wordt nu wel al donkerder maar nog niet donker genoeg...misschien morgen....

Verder heb ik even nix te vertellen...

Liefs Iris

Hallo meiden,

Sharine wat vreselijk zeg! Ik lees het met een brol in mijn keel! Blij dat je je lichamelijk iets beter voelt hoor!

Ben vandaag weer begonnen met werken en het was ontzettend hectisch vandaag, wou al eerder komen maar lukte steeds niet. Hier nog geen ongi, maar mijn gevoel zegt dat het gewoon komt hoor. Zit nu op dag 28 en hiervoor had ik 28 en daarvoor een poosje 27. Is wel spannend toch. Ik ga morgen als er nog geen ongi is wel even testen. Hoop heb je altijd! Heb eerst na de eisprong hele moeilijke ontlasting gehad, maar nu een paar dagen echt dun en flinke buikkrampen enzo(sorry voor details). Pijnlijke borsten en dat is toegenomen van het weekend. Dat is eigenlijk het enige wat ik nu voel en zo moe! Maar ja ik moet eerst weer eens in het ritme komen na de vakantie.

We hebben het hherlijk gehad in Italië, lekker ontspannen en helemaal verder niks. Super, we hebben allemaal zwangere vrouwen gezien!! Haha, maar ja dat valt dan op he als je er mee bezig  bent. We hebben al namen bedacht voor een jongen en meisje allebei al. En we hebben het over trouwen gehad, en we gaan zeker trouwen nadat ons huis af is en we weer wat gespaart hebben natuurlijk. Hij gaat me ook nog wel vragen hoor, wil ik graag romantischhihi! Echt super gehad met zijn tweetjes. Flink veel lol en heel wat af gepraat daar tot in de late uurtjes.

Nou was weer een heel verhaal en ik baal zo dat ik in dts. geen internet heb, anders kon ik veel vaker even kletsen.

Nou liefs en groetjes Yvonne

hoi meiden,

yvonne, klinkt erg gezellig hoor! zitten wij hier in dat pisbakken weer! hopelijk positieve test in je handen morgen!

sara, oh oh oh, heb ik ook eens gehad, moest nog 1 vierkante meter toen!

iris, nog even wachten en gewoon klussen hoor!

sharine, mooi dat het iets beter gaat, hopelijk knap je snel verderop, rustig aan doen maar

hier gaat het redelijk, had vandaag vrij, dus vanmiddag gemberpillen gehaald. me moeder kon in nedelrand niet dat postdoxine vinden, dus nu maar van vsm gehaald, en word morgen opgestuurd,. we zien wat helpt. vandaag lekker creaiteve workshopdag gehad met me schoonmoeder. erg leuk, met servetten schilderijtjes gemaakt en een schaal! ben weer trots op mezelf.
morgen maar weer een poging doen om te werk te gaan.

liefs dimka

Yvonne fijn dat je zo'n leuke vakantie hebt gehad en dat je lekker genoten hebt. Het is altijd weer moeilijk om weer te beginnen met werk na een vakantie vooral als je een eigen zaak hebt. Wordt dus spannend bij je meid wanneer ga je ook alweer testen ga ontzettend hard voor je duimen dat het wel raak mag zijn. Verschijnselen zegt niets ik voelde ook niks normaal als bij de eerste paar keer naar pilstop dus het kan best.  

Sharine

Hoi meiden,
Hoe gaat het ermee?

@Sharine, gaat het vandaag weer wat beter? Goed idee om even een paar maanden pauze te nemen. Dan kan je lichaam zich weer goed herstellen en kunnen jullie er rustig van bijkomen. Je vertelde dat je vandaag weer bloed moest prikken. Heb je al gehoord of je hcg gehalte gedaald is?
@Iris, spannend! Het zal niet al te lang meer duren voordat je een positieve test hebt.
@Yvonne, leuk dat je zo’n heerlijk ontspannende en romantische vakantie gehad hebt. Dat zal vast wennen zijn, nu jullie weer volop aan het werk moeten. Heb je al het idee of de rd's komen of nog helemaal niks? Ben het ff kwijt, ging je vandaag testen?
@Dimka, fijn dat het weer iets beter gaat. En zo’n cursus klinkt erg leuk.

Nou, ik was gister zo moe. 2 keer door de regen moeten fietsen. Ik had met ijskoud. Ben na het eten meteen onder de dekens gekropen met een dikke pyjama aan. Ik heb eindelijk geen buikpijn meer. Ik heb nog wel steken onder in mijn buik, net boven de schaamstreek. Ik heb wel een raar gevoel in mijn buik. Ik ben benieuwd.

Liefs,
Sara

Terug
Bovenaan