Dimka,Sharine,MeisjeYP,Sara,Esther,Ir77,Suusle en voor de rest die ik ben vergeten?

Hoi Iris,
Fijn dat je eindelijk iets begint te zien. Haha, dat had ik ook toen de lijnen steeds donker  werden. Dus dan heb je waarschijnlijk met een dag of  3 (misschien  4) wel je ei.

Normaal heb ik alleen krampjes rechts boven bij mijn heup. Gister en eergister had ik dat ook net boven mijn schaamstreek. Het doet flink zeer de laatste 3 dagen.

Succes met wachten tot morgen om te testen. haha

Liefs,
Sara

hoi meiden,

spannend die ovu testen, hopelijk is het meteen raak deze keer dan!!!!!

yvonne, leuke vakantie verder gehad?

met mijn zoontje gaat het beter, gelukkig, 's nachts redelijk geslapen maar in ieder geval geen aanval gehad, alleen als hij heel druk bezig is hoor je het nog goed. maar dat schijnt vanzelf ook weer weg te zakken.
ik ben gestopt met die zetpillen, meer nadelen als voordelen. nu wel wat misselijk. mijn mannetje haalt nu gember pillen (op zoek) voor mij, en maar aan mijn moeder gevraagt of ze die pilletjes die ze in nederland hebben wil halen en opsturen naar mij, hopelijk gaat dat beter.

sharine, alles goed bij jou?

tamara, bij jou ook?

Hoi Meiden

Hier gaat het niet goed ben donderdag onverwachts opgenomen in het ziekenhuis. Heb een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad. Had donderdag zo'n hevige pijn in de buik, kon bij de vk terrecht en heeft een echo gemaakt maar helaas geen vruchtje gezien. Ze vertrouwde het niet en heeft me doorverwezen naar de Gyn moest eerst een bloedtest doen op hcg hormoon. Maar goed de gyn kon ook geen vruchtje zien in de baarmoeder maar wel een cyste dus een teken dat ik zwanger was. Bloedtest was ook positief was wel zwanger maar waar was het vruchtje. Ze wilde me er houden en operen. Tijdens de operatie kwamen ze erachter dat ik een bloeding had bij mijn eierstok. Hoogswaarschijnlijk heeft daar het vruchtje zich ingenesteld. Maar ze weten dat ook niet zeker, gisteren weer hcg geprikt en het was wel gezakt (waarde) dus waarschijnlijk is het weg moet dinsdag opnieuw prikken en kijken of het meer gezakt is. Heb dus veel bloedverlies gehad 1,5 liter dus ben nu erg moe en heb een hele lage hb waarde. Ben erg verdrietig maar goed het is helaas niet anders.
Ik wilde jullie dit even laten weten omdat ik er een tijdje niet was.

Sharine

Sharine, wat super balen!!!!!! Gaat het al weer iets beter? Hebben ze je eierstok moeten verwijderen of hoefde dat niet? Veel sterkte met het revalideren!!!! Ik had nog zo gehoopt dat je alleen buikpijn had door het van slag zijn van je darmen.......

Dimka, fijn om te horen dat het weer wat beter gaat met je zoontje. Kan me voorstellen dat je gestopt bent met de zetpillen als er meer nadelen dan voordelen aan zitten. Hopelijk werkt een van de andere opties wel.

Iris, en al een donkerdere streep vandaag? Die van mij is al weer bijna weg.

Hier gaat alles verder goed. Ik heb nogsteeds last van buikpijn. Nu al 7 dagen. Ook tijdens het klussen voelt het de laatste 3 dagen niet de hele tijd prettig aan, maar het doet dan geen pijn. Wel hele zere tepelhoofden, net alsof iemand er steeds in knijpt....
Verder gaat het z’n gangetje. Mijn mannetje ligt alweer op bed om morgen ochtend te gaan werken, dus ik ga nog ff de huisvrouw uithangen en de koelkast soppen en de keukenkasten opruimen. Oh oh oh, als het zo door gaat, krijg ik nog eens een opgeruimd huis. hahaha

Liefs, Sara

hoi meiden,

sharine, wat vreselijk. jeetje zit meteen met een knoop in me maag te lezen. is verder wel alles goed afgelopen, geen nadelen voor de toekomst. hoe nu verder?

liefs dimka

Hoi meiden,
Hoe gaat het ermee?
Sharine, hopelijk voel je je iets beter. Gewoon lekker op bed blijven liggen en bijkomen van alles!

Dimka, alles nogsteeds aan de beterende hand?

Iris, nog goed nieuws?

De andere meiden, hoe gaat het met jullie?

Hier gaat alles goed. Druk aan het verven.

Liefs,
Sara

Hallo meiden,

Sharine wat een erg vervelend nieuws zeg! Ik weet even niet wat ik moet zeggen , behalve dat ik het heel erg voor je vind en ik wens je veel sterkte met het verwerken van deze gebeurtenis...Doe rustig aan ik kom hier ook gewoon je hart luchten als je dat wilt.

Sara ik had gister weer precies het zelfde vage streepje als eergister. We zullen zien wat het vandaag wordt. Wat raar jou buikpijn, vooral in deze tijd van je cyclus, kan idd toch niet meer je ei zijn lijkt mij.
Hoe is het in je huis? schiet het al een beetje op?

Dimka wat lekker dat het weer beter met je zoontje gaat! Lijkt me zooo zielig om een ziek kind in huis te hebben. Hopelijk werken de gember tabletten voor je...als ie ze gevonden heeft dan tenminste!
Ik hoop ook dat ik nu mijn ei kan opsporen en dat dat een positief resultaat heeft!
Ik denk dat we altijd te vroeg geklust hebben.

Hoe is het met de rest? laten jullie weer eens wat horen??

Liefs Iris

oh mannen!!!!

komt ie thuis, ja overal staat op na overleg met je arts. amehoela, ik had ze gewoon meegenomen. hier in denemarken staat dat overal op. dus niks mee! nu wat misselijk maar is mee te leven vandaag, morgen zelf maar naar apotheek toe en het gewoon halen!

liefs dimka

Terug
Bovenaan