Dimka,Sharine,MeisjeYP,Sara,Esther,Ir77,Suusle en voor de rest die ik ben vergeten?

Hallo meiden, nou vanmorgen dus negatief getest. Balen joh, toch raar bij mij net of mijn cyclus oploopt de laatste 2 maanden, daarvoor toch constant 27 dagen. Heb trouwens niet het gevoel dat mijn ongi eraan komt. Blijf toch wel altijd iets hoop houden. We wachten maar af..........

Dimka, ja super gehad en lekker weer. Hier is het ook niks met het weer, regen en koud brrrr.. Ik hoop voor je dat het van vsm een beetje helpt, is zo akelig als je je niet lekker voelt. Hoe gaat het nu met je zoontje?

Sharine, ja joh bah het kapte er gisteren weer goed in op het werk, iedereen wilde tegelijk een afspraak etc. etc. en dan nog de berg post van 2 weken. Gewoon alles inhalen! Haha, ben samen met Ray weer  voor de leeuwen gegooid, want ze bakken er niks van als wij weg zijn. Is eigenlijk ook wel een goed teken he?
Gaat het verder wel weer een beetje met je?  Vervelend hoor om dat nou mee te moeten maken!

Sara, flink klussen nu he met je ei? Ja lekker is dat dan he om lekker warm weg te kruipen. Brr in de regen fietsen! Dan neem ik altijd een warme douche, doe pyama en ochtendjas aan en pak een deken en op de bank. Haha, nu doe ik dat bijna iedere avond, dus ook zonder regen.

Oh en Suus heeft haar computer stuk, die hadden ze uitgeleend aan een neefje toen ze op vakantie gingen en nu is ie dus stuk. Ze is nu twee weken overtijd en twee negatieve testen verder.

Liefs Yvonne

Liefs Yvonne

meiden

Ja vanmorgen bloed geprikt en vanmiddag tussen 4 en 5 krijg ik uitslag of mijn hcg is gezakt.

Sara ja het was gisteren vreselijk naar weer en als je met de fiets ook nog in weer en wind moet krijg je het wel koud van. Spannende dagen voor je wanneer was je nod ook alweer. Mijn duimen draaien volop hoor.

Yvonne meid shit zeg dat je vandaag negatief hebt getest, je weet het he lichaam kan laat hcg aanmaken, ook voor jou draaien mijn duimen volop.
Dus van de week ben je reuze druk met achterstalig administratie succes ermee kun je zien dat jullie onmisbaar bent    

Dimka hoe is het met jou meid en is je zoontje alweer beter.

Trouwens wat balen voor Suusle zeg dat ze nu 2 weken overtijd is en  ook nog niet positief heeft mogen testen. Dan heeft ze nu wel een hele lange cyclus of niet.

En hoe is het bij jou Iris heb je nu wel een duidelijke ovulatietest hoop het voor je meid.

Dikke      Sharine

Hoi meiden,

@Yvonne, wat vervelend weer een negatieve test!!!! Ben druk aan het duimen dat de rd’s wegblijven!!! We hebben van het weekend inderdaad flink geklust. Ik had donderdag en vrijdag een positieve ovulatietest!! Dus we weten dat we op het juiste moment geklust hebben.

Ik heb het een en ander wat van mijn data op advies van FF anders laten interpreteren en nu blijkt dat ik altijd 13 (of 14) dagen na mijn ei ongi word. En nooit 18 zoals ze eerder berekend hadden. Dat zou voor deze maand betekenen dat ik weer een normale cyclus heb van 33 dagen!!!
Ik heb nogsteeds steken in mijn buik. De buikpijn is eindelijk voor 80% weggetrokken, maar zo af en toe heb ik wel flinke krampen. Wel heb ik een constant ongi-gevoel.

@Sharine, en vandaag weer wat aangesterkt? Weet je al meer over je hcg-gehalte? Wat heb je de laatste dagen leuke emoticons!! Vind ze erg leuk. het is dat mijn msn het niet doet, anders had ik ze ook ff gedownload. Mijn nod ligt rond 21 sept.

@Inderdaad balen voor Suusle. Hopelijk snel duidelijkheid. Het is geen pretje om zolang niks te weten....

@Dimka, hoe gaat het met jou en je zoontje? Gaat het vandaag weer goed met iedereen?

@Iris, weer een donkerdere lijn? Hoe was werk? Al iets gehoord van de AH?

Nou dames, ik moet weer gaan verven. Mijn vader heeft voor donderdag afgesproken met oma om hier langs te komen in plaats van maandag volgende week. Dus er moet nog ff flink aan het huis gewerkt worden.

Liefs,
Sara

Hallo meiden,

Yvonne wat heb je een heerlijke romantische vakantie gehad!! Wel heel jammer dat je negatief getest hebt maar wat niet is kan nog komen!
Lekker gevoel zeker dat je toch wel een beetje onmisbaar bent. Het altijd weer wennen he na de vankantie, dan moet je weer even op gang komen.

Sharine heb je al de uitslag van je bloedtest??

Sara ik heb in het begin even gemist wat FF is...ik hoop maar voor je dat je cyclus weer een beetje normaal is...of niet natuurlijk en dat je gewoon zwanger bent!
Ben je al bijna klaar met verven? of is het weer op.

Dimka werken de gember tabletten al??

Wat een k#* situatie voor Suus zeg, wat een onzekerheid pfff

Ik heb net weer getest en ik wordt er een beetje ongeduldig van maar het was weer het zelfde vage streepje. Is dat normaal dat je zo lang( 4dagen) vage streepjes test?
Ik zit nu op dag 14 van mijn cyclus...mischien issie deze keer wel langer als dat ik tot nu toe gewent ben

Liefs Iris

Hoi Iris,
Vervelend dat je alleen van die vage lijntjes krijgt.... maar misschien heb je deze keer een langere cyclus.

FF is www.FertilityFriend.com. Dit is een site waarop je je temp en andere vruchtbaarheids tekens op bij kan houden. Er is dan een programma dat alles beoordeelt en aangeeft wanneer je waarschijnlijk je eisprong gehad heb. Het berekend ook wanneer je nod is etc. Best handig. Je kan ook een gratis cursusje volgen waarbij je geleerd wordt waar je allemaal op kan letten. Dat zijn 20 lessen met na bijna elke les een quizje van ong 3 vragen. Er is ook een boel info te vinden op dit site over zwanger worden. Ik tik sinds een paar weken ook een beetje mee op hun forum. Wel wennen aangezien ze voor bijna alles wel een afkorting hebben.

Met mijn huisje gaat het goed. Verf bij gekocht, gordijnen op gehangen.  Mijn vriend heeft ook alles geschuurd dus als ik me weer eens verveel heb ik voldoende om me bezig te houden.

Liefs,
Sara

Meiden

Heb vanmiddag goed nieuws gekregen van de gyn. Mijn hcg hormoon is gelukkig flink gezakt maar moet volgende week nogmaals prikken want hij moet op 0,0 zijn. Heel waarschijnlijk is het toch met het bloeden meegekomen. Hb is ook gestegen van 4.9 naar 6.4 maar dat merkte ik al      

En gelukkig       heb geen blijvende schade aan mijn eierstok hij zal zich weer helemaal herstellen en nadien weer functioneren. Ben zo blij met dit nieuws.

Iris balen meid weer geen duidelijke streep toch een late eisprong blijven klussen he.

Sara sorry ben je verhaal kwijt alleen dat je volgende week vrijdag je NOD hebt. Nog steeds aan het klussen in huis.

Liefs      Sharine

Hoi Sharine,
Wat super fijn om te horen dat er geen blijvende schade is. Nu alleen nog lekker rustig herstellen!!
Hoe gaat het eigenlijk met je zoontje... Is hij al helemaal gewend van het naar school gaan?

Liefs,

Sara

Hallo meiden,

Sara spannend is dat he als je na je ei moet afwachten tot je NOD. En jullie heb op het juiste moment geklust, dus meer kun je niet doen he? Nog flink aan het klussen in huis lees ik. Maar dat geeft wel voldoening toch iedere keer als je weer iets af hebt !

Sharine, wauw ik ben echt blij voor je dat je geen blijvende schade hebt aan je eierstok!
Dat is echt goed nieuws! Gelukkig gaat het geleidelijk aan weer wat beter met je. Jullie hebben wel een klap te verduren gekregen hoor en dat is natuurlijk niet niks. Ik ben blij dat het niet erger is geworden voor je hoor en ik duim dat je lichaam er in ieder geval snel weer boven op is.

Iris, we hebben inderdaad super gehad op vakantie.....ik wil weer terug! Haha. Wat vervelend dat jij steeds vage streepjes krijgt zeg! Is ook erg vervelend zeg! Hopelijk wordt het snel duidelijker zodat je weet dat je ei is.

Nou hier nog geen ongi te bekennen, mijn borsten worden pijnlijker en voelt branderig aan. Mijn darmen zijn nog steeds op de hobbel. Ik ben nu 2 dagen overtijd en dat zegt voor sommigen niet veel, maar voor mijn cyclussen is dat wel raar. Ik ga er nog steeds niet van uit dat er iets is, maar mijn hoop begint wel te groeien en ik doe mijn uiterste best om dat weg te drukken zeg maar. Ik ben deze ronde zo bang om weer een teleurstelling te krijgen en die kans is er natuurlijk ook erg aanwezig omdat ik negatief getest heb. Nou deze dagen moet ik blijven afwachten en als mijn ongi er vrijdag nog niet is ga ik nog een keer testen. Ik hou maar gewoon om de 3 dagen aan en ja misschien is het wel niet nodig en is mijn ongi er gauw.........

Nou heel veel liefs Yvonne

Terug
Bovenaan