Dimka,Sharine,MeisjeYP,Sara,Esther,Ir77,Suusle en voor de rest die ik ben vergeten?

hoi meiden,

gisteren weer eens gewerkt, nou bekaf erna natuurlijk van 19.30 tot 6 uur geslapen. vandaag weer te werk maar was om 9.30 al weer terug.
vreselijk misselijk, weer bruine afscheiding en wat zeurende pijn langs me liezen.
heb zitten lezen op internet, maar kan innestelingsbloeding zijn. maar wil het graag van de verloskundige even horen dat alles goed is, vooral na wat met sharine gebeurt is.
maar ja je raad het al, dat mens neemt niet op of is in gesprek, en je kan alleen op woensdag bellen, dat half uurtje, ben er nu goed klaar mee hoor! straks maar huisarts proberen. snap dit systeem niet echt geloof ik.

met mijn zoontje gaat het redelijk, is nu alleen nog strontverkouden en hoest de hele nacht, maar ja hij slaapt erdoor heen, ik niet!!!!

yvonne, balen die test, we blijven duimen

sharine, is het gezakt, of had je dat al geschreven?

sara, balen he fietsen in de regen, snel warme douche en hopen op mooi weer. jij kan nu alleen nog maar wachte ntoch?

iris, denk dat je een lange yclus hebt, nou gewoon doorklussen

suusle, balen die comp! en test, misschien extra lange cyclus?

liefs dimka

Hallo Dimka, wat een vervelende situatie  zeg! Het kan inderdaad innesteling zijn, maar voor je eigen gemoedsrust kun je altijd beter even vragen. Maar dan ook nog niet de telefoon opnemen daar! Gewoon de huisarts bellen hoor, wat een stom gedoe zeg! Daar zou je alleen al moedeloos van worden inderdaad. Goed dat je lekker lang hebt geslapen!

Gelukkig gaat het met  je zoontje ook weer wat beter!

Liefs Yvonne

meiden

Je maakt het wel spannend hoor Yvonne      dus vrijdag ga je weer testen als je ongi er nog niet is. Mijn duimen draaien dat het voor jou positief uitvalt. En hoe is het op het werk heb je al wat achterstalig werk alweer wat bijgewerkt.

Dimka kan me heel goed voorstellen dat je je zorgen maakt meid, ik heb bij me 2 e zwangerschap ook een tijdje bruinverlies gehad was gewoon oud innestelingsbloed en die steekjes zijn denk ik bandenpijn. Maar heel goed van je dat je even langs de vk wilt gaan dan kunnen die je geruststellen. Succes meid.

Sara ja mijn hcg was weer flink gedaald.

Liefs en      Sharine

Hallo Sharine, ja flink wat werk ingehaald al. Heb al een kop die uit elkaar knalt nu haha. Als deze week om is gaat het wel weer denk ik. Hoe is het met jou?

Yvonne

Vandaag gaat het weer wat minder heb weer last van hoofdpijn. Vanmorgen wou ik naar de kapper dacht even lekker douchen en toen ik klaar was was ik helemaal   op zo moe. Maar goed bij de kapper werd ik niet helemaal lekker eerst twijfelde ik of ik weg zou gaan of niet, maar even later ging het al weer wat beterder. Ben vanmiddag even in slaap gevallen en nu gaat het wel. Maar goed heeft wat tijd nodig en soms denk je dat je meer kunt dan je lichaam het aankan. Raar maar goed gewoon rustig aan doen.

Fijn dat je al wat werk hebt ingehaald.

Sharine

Sharine, wat naar zeg die hoofdpijn en moeheid! Vind ik echt vervelend voor je! Je hebt ups en downs nu he? Ik ga duimen voor de ups hoor! Vervelend ook dat je bij de kapper zat en je niet goed voelde, dan weet je niet wat je doen moet weggaan of toch nog even volhouden. Nou doe maar lekker rustig aan en knap maar gauw weer wat op!

Liefs Yvonne

Hallo meiden,

Ik wou het bijna opgeven en niet meer testen maar ja het is bijna net zo verslavend als dit forum dussss toch nog maar eentje ertegen aan gegooit. Inmiddels al de 9e .
maaaaaaaar hij is vandaag wel weer een stuk donkerder! bijna net zo donker als de teststreep maar nog net niet helemaal...of zou dit gewoon ook als positief gezien kunnen worden? het scheelt echt maar een beetje.
Nou ja we klusssen maar en hopen er maar het beste van. Het is alleen erg jammer dat Dieter deze week dienst heeft van 14.00 tot 22.00...nou ja ik bespring hem maar gewoon als ie thuis komt hahahahahaha.

Yvonne wat een spannende maar ook onzekere dagen voor jou he! ik hoop voor je dat de dagen voorbijschieten tot vrijdag! ik  voor je!

Dimka wat een vervelende gang van zaken daaro he! het liefst wordt je toch meteen geholpen! ik zou ook de huisarts bellen.
Ik hoop voor je dat alles in orde is.

Sara morgen komt je oma toch kijken? Heb je alles al klaar?

Sharine ik hoop voor je dat je morgen weer een betere dag hebt. Wel lekker om naar de kapper te gaan, lekker frunniken aan je haar.

Liefs Iris

Ja Iris           bespring hem maar gelijk als hij bij huis is. Je wilt geen kans voorbij laten gaan hup meid zet hem op.

Sharine

Terug
Bovenaan