Dimka,Sharine,MeisjeYP,Sara,Esther,Ir77,Suusle en voor de rest die ik ben vergeten?

Hallo Sharine,

Gezellig gehad gisteren? Ik drink rustig een of twee glaasjes als we een keer een feestje hebben. Dat is ook maar zelden hoor! Zodra ik weet dat het raak is stop ik er natuurlijk helemaal mee.

Ja ik heb deze ronde nu afgesloten en ga weer voor de nieuwe, want nieuwe ronde is nieuwe kansen!

Ik duim voor je dat het wel raak is hoor!

Liefs Yvonne

Hoi Yvonne

Ja ik drink ook gewoon 2 glaasjes wijn hoor toen ik zwanger bleek te zijn van mijn zoontje (wist ik toen niet) heb ik ook alcolhol gedronken.   En toen ik zwanger bleek te zijn heb ik ook een weekend voor ik ging testen ook alcohol gedronen en ik rookte toen ook nog. De kids hebben er niks aan overgehouden. Tuurlijk als je weet dat je zwanger bent doe je het niet maar goed wie weet ben ik helemaal niet zwanger dan vind ik het jammer als ik het heb laten staan, want ja het is natuurlijk gezelliger als je een glaasje kunt drinken toch?

He heb je nu nog steeds last van krampen en steken in je buik of wordt het al wat minder. Overmorgen naar ha of niet?

Liefs Sharine

Hoi meiden,

Esther: wat balen dat je test nogsteeds negatief is!!! Vervelend als je cyclus langer is!! Had je ook een laat ei of dat niet? Zolang de rd’s uitblijven, blijf ik voor je duimen…

Yvonne: balen dat jou test ook negatief was!! Heb je nogsteeds last van krampen?

Sharine: Was het nog een gezellig feest? Verder nog kwaaltjes?

Nou, ik denk dat bij mij eindelijk de rd’s opkomen dagen!!!!!! Op dag 59!!!
Ik had net wat bruin-rode afscheiding (sorry) dus dat zal vast doorzetten. Ik hoef morgen dus niet meer te testen. Ik heb verder helemaal geen ongi tekens ofzo. Geen buikpijn, rugpijn. Zelfs mijn temp was vanmorgen weer van 36.3 naar 36.5 gegaan. Maar goed. Eindelijk naar ronde 8!!!!!!!!
Ik weet nu alleen niet of ik nu moet wachten op mijn eigen HA of gewoon de waarnemer bellen. Ik vind het zo irritant dat er niet bij hun vakantiemelding staat tot wanneer ze weg zijn. Dat is toch idioot!!!

Meiden ik duim nog voor jullie.

Liefs,

Sara

Hallo meiden,

Sharine, ja zo doe ik het ook hoor. Als ik positief test stop ik er ook mee, maar tot die tijd niet. We zijn ook begin maart gestopt met roken allebei, maar door de drukte enzo weer begonnen in juni. Weet dat het niet goed is, maar ja dat is onze eigen zwakte. Natuurlijk wel in veel mindere mate, sommigen weten niet eens dat we weer begonnen zijn en dat is ook wel goed, want dan hou je het in mate. Als ik zwanger ben stop ik er in ieder geval  ook weer mee.

Ja nog steeds krampen, steekjes en af en toe misselijk, dus maar nu weet ik dat ik in ieder geval niet zwanger ben als ik bij de dokter kom maandag.

Sara, oh jee ik duim voor je dat het wegblijft hoor! Toch is je temp. nog hoog he?
Nog even afwachten dus? Ja dat is inderdaad zo stom dat ze niet vermelden bij de ha wanneer ze er weer zijn van de vakantie!

Liefs Yvonne

Hallo meiden,

@ sharine ik had je gevraagd of je voor me wou pendelen wanneer ik zwanger zou zijn en wat het zou worden. Maar je hoefde in ieder geval al niet meer voor me te pendelen of ik zwanger zou zijn. Wel kun je nog voor me pendelen wat het is. Wat kan je nog meer pendelen dan?
@Yvonne en Esther balen dat jullie test negatief is. Meestal als het in een vroeg stadium mis is gegaan dan blijft de test wel positief. Voor Esther zolang er nog geen bloed is dan is er nog hoop. Ik voelde me ook echt zwanger en had ook een negatieve test. Een druppel bloed verloren en als nog een positieve test.
@ Iris op zich is het wel verstandig denk ik dat je nog even wacht met het versturen van je brief. Maar kan dat ook i.v.m. de openstaande vacature?
@ Sara ik hoop voor je dat als je echt niet zwanger bent dat je menstruatie eindelijk doorzet dan weet je waar je aan toe bent. Maar misschien ben je ook wel gewoon zwanger. Blijft spannend!!

Ikzelf ben vooral heel moe op de dagen dat ik rust heb en niet hoef te werken. Gisteravond lekker wezen shoppen met mijn mannetje voor ons huisje.
Hebben al een heleboel leuke spulletjes gekocht!!!
En vandaag samen met mijn dochter iets kleins gekocht voor onze kleine. Lysanne is wel zo blij dat ze een broertje of zusje krijgt. Ze geeft elke dag een kus en een knuffel op mijn buik. Ook is ze wel een beetje zenuwachtig omdat ze maandag naar groep 3 gaat en ook wel een beetje omdat ze een broertje of zusje krijgt!
Zelf had ik vandaag het gevoel dat ik de baby als iets voelde bewegen. Dat zou wel heel vroeg zijn maar dat zelfde dacht ik toen ik voelde dat het eitje bevrucht was. Toen dacht ik ook dat dat zo vroeg niet kon. Maar verbeelde het me al een paar dagen maar vandaag was het echt duidelijk. Net alsof er een vlindertje aan de binnenkant van mijn buik vloog. Echt zo mooi! Geeft me wel meer vertrouwen voor de echo dat er in ieder geval een hartje klopt. Lijkt me zo erg he dat je voor een echo gaat en dan ziet dat het hartje niet klopt.
Maar goed daarover woensdag meer. We gaan 's avonds heen. Misschien dat het donderdag wordt dat jullie wat horen. Maar jullie horen in ieder geval over de echo.
Zo wel weer een heel verhaal voor jullie!

Liefs,
Tamara.

Hoi Meiden

Tammie ik kan als je wilt voor je pendelen wanneer je bevalingsdatum is, dus de dag dat je gaat bevallen volgens de pendel. Ik pendel zeker voor het geslacht, maar het word niet eerder als volgende weekend want er is op dit moment feest in ons dorp en ik ga volgende week op vakantie (dus nu even weinig tijd). Als je het niet erg vind.
Dus aankomende woensdag de echo spannend hoor leuk he als je dochter zo leuk reageert op de komst van een broertje of zusje. Je zult straks vast en zeker vaak te horen krijgen hoe lang het allemaal nog gaat duren hahahaha. In iedergeval veel succes woensdag.

Sara meid net wat Tammie zegt als je dan toch niet zwanger bent hoop ik voor je dat je ongi snel mag gaan doorzetten zodat je met volle moed weer naar de volgende ronde kunt. En anders hoop ik dat je deze dagen positief test.

Hier is het nog steeds rustig.

Liefs Sharine

Hai, hai,

Nou, nog steeds geen RD bij mij, heb ook niet het idee dat het vandaag door gaat zetten, wel veel afscheiding maar heel doorzichtig, dus.....
Ik weet het ook ff niet meer, ik sprak net mijn vriendin en die had bij haar zoontje eerst ook negatief getest op dag 34/35 en een week later was de test wel positief!! maarja, het kan natuurlijk ook zo zijn dat ik een hele lange cyclus heb!!! (ik hoop het niet, want dan duurt mijn NOD de volgende maand weer veel langer)

Yvonne: Balen zeg dat de test negatief was!! Ik had nog wel een beetje hoop voor je dat het toch raak zou zijn..... Ik hoop in ieder geval dat je je snel weer wat beter voelt!

Sara: Nog steeds niets??? Wanneer ga je weer testen?? Spannend hoor, ook voor jou, hoop echt dat dit allemaal betekend dat je zwanger bent!

Sharine, Ik hoop toch zo dat jij gelijk had met pendelen! Nog een weekje en dan is je NOD weer, spannend! Wachten duurt lang he die laatste week, bij mij ging/gaan de dgn ook maar iet voorbij...

Tammie, bedankt voor je lieve berichtje! Fijn om te horen dat het goed met je gaat... Is toch lekker als je bijna geen klachtjes hebt toch? Vermoeidheid is nog te overzien, even op tijd op de bank of naar bed en klaar is kees!!!

Nou, voor de rest weet ik het ff niet meer...

hele dikke kus van een gestresste Es

Hoi meiden,

Yvonne: mocht ik het morgen vergeten, succes bij de HA maandag.

Tammie: echt super spannend die echo! Veel succes woensdag!! Wel grappig dat je al iets voelt fladderen.

Esther: ik hoop dat je snel positief test!! en dat je cyclus niet weer langer geworden is. Heb je al een idee wanneer je weer gaat testen?

Sharine: alles nogsteeds lekker rustig?

Hier is het verder weer erg rustig. Na het eerste beetje afscheidingrond half 12, heb ik vanmiddag nog iets meer gehad. Dit was echt super donker en ook erg weinig, maar nergens iets van rood ofzo. Ik ga morgen toch een test doen. Gewoon om het zeker te weten.
Ook ga ik zeker deze week een HA bellen. Ik begin toch een beetje bang te worden dat er misschien iets mis is...... Ik heb sinds het stoppen met de pil meer rare ongi’s gehad dan normale.

Liefs,

Sara

Terug
Bovenaan