Dimka,Sharine,MeisjeYP,Sara,Esther,Ir77,Suusle en voor de rest die ik ben vergeten?

Hoi meiden,

Yvonne, nogsteeds geen rd’s? Ook nog geen tekens? Ik kan me voorstellen dat je na de teleurstelling van vorige maand je niet te veel hoop wil krijgen. Haha, onmisbaar op werk, hopelijk is het snel weer op orde.

Dimka, vervelend dat je weer zo misselijk en moe bent!!! Ik zou ook gewoon de HA bellen als je die maffe vk niet te pakken krijgt. inderdaad een heel vreemd systeem. Fijn om te lezen dat het beter gaat met je zoontje, naast zijn fikse verkoudheid dan.

Sharine, balen dat je je soms zo beroerd voelt. Maar met al die ijzer tabletten zal dat hopelijk niet zo heel lang meer duren. Fijn dat je gehalte al flink gedaald is.

Iris, eindelijk een bijna donkere streep. Ik zou je vriend ook maar bespringen haha en dan over 2 dagen weer. Hahaha. Mijn vriend heeft vanaf vandaag weer nachtdienst dus ik ben blij dat onze klusdagen al voorbij zijn. We zijn nog niet klaar, en redden dat sowieso niet meer voordat oma komt kijken. Ik ben maar weer gaan poetsen. Doordat mijn vriend bijna alles in de hal heeft geschuurd (incl trap) is alles stoffig. Maar je ziet wel dat we aan het werk zijn geweest.

Hier gaat alles redelijk goed. Ik ben vandaag constant flinke steken gehad. Ik heb sinds 2 dagen ook een boel geborrel in mijn buik. Ik moest vanmiddag op werk toch een paar keer een stukje gaan lopen. Dat hielp wel een beetje tegen de steken. Pff, nog 9 dagen.

Liefs,
Sara

Hey Sara,

Ga jij mijn vriend bespringen?? hahahahahahahahahahaha dat vind ik knap.
Jullie zijn dus wel flink opgeschoten gelukkig. De trap schilderen...dat moeten wij eigenlijk ook nog doen maar daar wachten we mee tot de donkere regenachtige dagen.
Ik hoop toch zo voor je dat die klachten voor een goed doel zijn!!!!

Liefs Iris

hahahahahahahahahaha, beetje raar getikt door mij. haha.

wij wachten met het verven van de trap als mijn ouders weer weg zijn. dan kunnen we ff in hun huis aangezien je dan 1 dag de trap niet mag gebruiken....

Hallo meiden, hier nog geen ongi! Mijn borsten worden steeds pijnlijker en groter/zwaarder.Heb nu wel steeds een vol gevoel onderin mijn buik en steekjes, maar niet echt ongi-gevoel. En heb het erg warm eigenlijk heet! Het blijft toch nog even afwachten voor mij.

Iris wat lees ik! Een dikke streep, nou flink klussen he! Voordat Sara hem bespringt! Hahahahaha wel grappig he?

Sara, dus de trap nog schilderen? Dan moet je eigenlijk om de tree verven en de volgende dag de andere treden haha en dan niet op de verkeerde traptreden naar boven lopen! Haha dan kun je beter inderdaad alles in een keer verven en dan in het huis van je ouders slapen.

Sharine, hoe gaat het vandaag?

En meiden Suus haar ongi is gisteren gekomen op dag 39! Ze baalde flink, maar gaat nu toch vol goede moed naar ronde 5!

Liefs Yvonne

Hoi meiden,
Hoe gaat het ermee?

Dimka en Sharine, voelen jullie je vandaag al weer wat beter?

Yvonne, nog steeds in afwachting?

Iris, flink geklust gister? Hopelijk straks een super dikke lijn op je test!

Mijn hoop begint ook langzaam te groeien. Naast de rare buikpijn had ik vanmorgen opeens een temp van 36,8. Voor mijn eisprong zat ik rond de 36,0 en 36,1, daarna rond de 36,4 en 36,5 en nu dus 36,8....... Implantatie? of zou dat wishful thinking zijn? Ik was gister en vandaag bij het opstaan 's ochtends ook een tijdje misselijk. Ik hoop zo dat ik niet weer voor niks misselijk ben. Het is weer zo spannend!!!

Liefs,
Sara

Dimka, hoe gaat ie vandaag met jou? Heb je de ha nog geprobeerd?

Liefs Yvonne

Hoi Yvonne, Je maakt het weer erg spannend!!! Wel veel goede tekens. Nu ook al opvliegers. Ik zit hier met de verwarming aan.... Ik ben druk voor je aan het duimen!!!!!!

Wat balen dat bij Suus toch nog de rd's zijn gearriveerd op dag 39!!!!! Wel fijn dat er eindelijk duidelijkheid is.

Ik denk dat het beter is om de trap in 1 keer te doen. Mijn vriend is soms wat vergeetachtig en dus in staat om te vergeten dat de trap geverfd is. Daar komt hij dan pas achter als zijn sok ofzo aan de trap blijft plakken. Ik moet altijd zo om hem lachen als hij dat soort fratsen uit haalt. Hij kan daar zo van balen. hahaha

Liefs,
Sara

Hallo Sara, hahaha ja ik zie het al helemaal voor me hoor! Ja dan kun je het beter in een keer verven gaan.

Ja sneu he voor Suus, maar ze weet nu gelukkig wel waar ze aan toe is.

Ja ik vind het nu toch echt ook wel een beetje spannend hoor, zit nu op dag 31 en ben nooit verder gekomen als 29 geloof ik. Ja ik heb het echt heel warm, heb ook geen verwarming aan en dat voor een koudkleum zoals ik.

Liefs Yvonne

Terug
Bovenaan