Dimka,Sharine,MeisjeYP,Sara,Esther,Ir77,Suusle en voor de rest die ik ben vergeten?

meiden

Yvonne toch geen opvliegers he      daar ben je nog te jong voor hoor. Maar je houd het wel spannend hoor meid mijn duimen blijven voor je draaien. Wanneer ga je testen   morgen of niet.

Sara je kunt best een 2 e tempstijging krijgen hoor, soms komt het door het innestelen nou laten we het hopen voor je meid over een week weet je meer. Ja ik heb het ook de laatste tijd erg koud      wie weet toch positief voor jou.

Iris ja        je hebt je hubbie toch wel besprongen he meid inderdaad voordat Sara hem gaat bespringen      . Ik lag krom van het lachen toen ik het las. Mijn buik doet er zeer van auww.    

Dimka hoe is het me jou voel je je al wat beterder en is de bruinverlies al minder of helemaal weg.

Hier is het nog steeds hetzelfde moe    en ik voel af en toe steekjes aan de kant van de eierstok die ze hebben dichtgebrand. Maar goed de wondjes op de buik genezen wel mooi. Ja iedereen zegt ook wel het lichaam heeft tijd nodig om te herstellen. Maar ik verveel me rot zit bijna de hele dat achter de pc. Wat ben ik blij dat ik nu een laptop heb.
He hebben jullie msn misschien wel eens leuk om met elkaar te msn.

Liefs      Sharine

Hallo Sharine, dat wou ik wel maar ik durf nog niet zo goed. Ik ga het ff met mijn mannetje overleggen. Wat zouden jullie doen dan? Haha ja in de overgang.........nou ik hoop het niet hoor!

Hopelijk ben je er lichamelijk gauw weer boven op hoor! Vind het echt zo rot voor je allemaal!

Liefs Yvonne

Hoi Yvonne

Ja als ik jou was deed ik morgen weer een testje ja maar wie ben ik he, die onzekerheid is ook niet niks.

Liefs    Sharine  

Hoi Sharine,
rot dat je je nogsteeds zo moe etc voelt. Wel goed dat je lekker met je laptop op bed blijft liggen. mijn msn doet het niet meer (weet niet waarom), maar ik heb wel hyves, als het goed is, kan je daar ook mee chatten.

Hoi Yvonne, ik bedoel natuurlijk geen opvliegers door menopauze, maar je kan ook opvliegers krijgen tijdens je zwangerschap. 2 vriendinnen van mij hadden dat.
Wanneer had je voor het laatst getest? Ik zou gewoon na 3 dagen weer testen.

Liefs,
Sara

hoi meiden,

nou na 4 weken eindenlijk vk te pakken, ik heb buiten het half uurtje gebeld, en dat was geen probleem!!!!! ik ben veelste netjes ook, denk ik dan maar.
nou kreeg een geweldig antwoord; het is niet normaal, je kan even een kruik op je buik leggen tegen de steekjes enz en ja als zolang je geen vers bloed heb maakt het niks uit, komt dat wel moet je naar de huisarts.
ik moet rustig aan doen, waarschijnlijk komt het door te zware inspanning (ben bang dat dat mijn werk is, als je niet goed eet!!!).
dus zit maar thuis. vanmorgen nog fijn een emmertje gevuld en nu zit het er weer in, maar goed we blijven proberen met eten en drinken.

yvonne, wanneer ga je testen?

sara, wachten, wachten en blij van iris haarvriendje af hoor!!!

iris, succes met klussen, spannend!!!!

sharine, vervelend he zo moe zijn, dan is je laptop wel heerlijk, ik heb wel msn, famkuilboer@hotmail.com
hopelijk slaan je ijzer tabletten snel aan!

suus, baleh, maar volgende ronde weer beter

liefs dimka

Hallo meiden,

Sharine, ja ik denk het ook dat ik morgen probeer dan is het 3 dagen na de vorige.
Ik zou lekker met de laptop op de bank gekropen zijn onder een dekentje als ik jou was!
Ik heb geen msn helaas.

Dimka, nou ik denk dus morgenvroeg dat ik het nog een keer probeer als de ongi weblijft dan. Vervelend ook voor jou dat je zou ziek voelt en ik denk dat je gewwon rustig aan moet doen en ook lekker op de bank kruipen onder een dekentje! Gelukkig kreeg je ze nog te pakken zeg!

Liefs Yvonne

Hoi Yvonne, ik bedoel natuurlijk geen opvliegers door menopauze, maar je kan ook opvliegers krijgen tijdens je zwangerschap. 2 vriendinnen van mij hadden dat.
Wanneer had je voor het laatst getest? Ik zou gewoon na 3 dagen weer testen.

Liefs,
Sara

Haha nee ik begrijp hem, nou laten we hopen dat dat het is! Ik had dinsdagmorgen getest en als ik morgen weer doe dan zit er 3 dagen tussen. Ik durf alleen niet zo goed ben bang voor negatieve testen geworden! Maar ja als ie negatief is dan ben ik in ieder geval niet zwanger en kan ik me er op voor bereiden dat ik gewoon een lange cyclus heb voor het eerst in 1,5 jaar nadat ik ben gestopt met de pil! Nog maar even afwachten wie weet wordt ik voor morgenochtend nog wel ongi!

Liefs yvonne

Yvonne

Kan me heel goed voorstellen dat je niet durft te testen maar op dit moment word je ook gek van je lichamelijke verschijnselen wel of niet zwanger. Vorige week maandag deed ik ook een test zo van denk het niet maar goed dan weet ik het en ik had zoiets van he een dikke streep stond   met de test te beven in mijn hand kon het niet geloven. Maar goed wat ik je net ook al schreef ik kan niet voor je beslissen. Maar mijn duimen draaien meid.

Liefs      Sharine

Terug
Bovenaan