Hoi meiden,
Dimka, fijn dat je eindelijk de vk te pakken hebt gekregen. Ja, ik zou ook niet direct gedacht hebben om buiten dat half uurtje te bellen. Bij mijn HA kan je het schudden als je na 11 uur nog een afspraak wilt maken, dan moet je de volgende dag weer proberen. Wel fijn dat je wat meer duidelijkheid hebt. Zijn de pillen van je moeder al gearriveerd? En die lollies uit Australië? Ook niet gewerkt tegen de misselijkheid. Lijkt me echt zo vervelend voor je dat je zo weinig binnen houdt. Sterkte!!!
Yvonne, succes met testen morgen!!!!! Ik kan me voorstellen dat je er tegen op ziet. Ik zit in het zelfde schuitje. Sinds die 61 dagen, ben ik deze ronde ook zo bang om weer hoop te krijgen en om dan weer diep teleurgesteld te worden. Maar als je 1,5 jaar geen pil slikt, zou dat we heel vreemd moeten zijn. Ik hoop het niet, je hebt best veel kwaaltjes!! Ik ben heel hard aan het duimen voor je!!!
Iris, het zou best kunnen dat je net je piek gemist hebt dus dan is het goed dat jullie gister geklust hebben. Misschien voor de zekerheid morgen weer. Dan heb je beide dagen kans naar mijn idee. Wel jammer dat je niet die hele donkere lijn gehad heb, maar zoals ik al zei die kan je net gemist hebben. Dat kan met een paar uur al verschillen. Ik heb die dag ’s middags en ’s avonds getest (kon het niet geloven hahaha) en ’s avonds was hij al lichter dan eerst.
Nou hier is alles weer rustig in huis. Mijn ouders en oma zijn weer weg. Pff was wel ff schrikken. Ze hadden opgebeld dat het nog even zou duren voordat ze er waren. Dus ik weer ff op de pc natuurlijk. Opeens zie ik dat ze er al zijn. Vergeet helemaal dat mijn zwanger worden dingen nog open op de pc staan. . . . . . en laat iedereen binnen. Gelukkig zag ik het nog net voordat mijn pa achter de pc ging zitten. Volgens mij heeft hij misschien mijn FF grafiekje gezien, maar zonder leesbril kan hij het toch niet lezen (hoop ik). Hahaha.
Verder vandaag voor het eerst bijna geen buikpijn meer gehad. Wel heel af en toe wat steekjes, maar verder niks.
Ik ga maar eens lekker slapen. Veel geboend en geverfd in huis vandaag. Ze waren onder de indruk en het zag er allemaal goed uit.
Liefs,
Sara