Dimka,Sharine,MeisjeYP,Sara,Esther,Ir77,Suusle en voor de rest die ik ben vergeten?

Hallo Sharine, als iemand mij vroeg wat ik zou doen als ik niet ongi werd dan zei ik een dag na mijn NOD testen en dan om de 3 dagen herhalen als het weg blijft! Haha maar nu......ppff, ik doe wel een test hoor morgenvroeg, want idd. nu weet ik ook niks. Ik hoop het en anders wacht ik mijn ongi maar af, want als het negatief is morgen lijkt het me sterk dat ik toch zwanger ben.

Liefs Yvonne

Hallo meiden,

Jullie hebben weer wat afgekletst vandaag!!

Ik heb vandaag voor het laatst een ovutest gedaan en het streepje was weer supervaag dus ik ga er vanuit dat ik gister dus positief heb getest.
We hebben gister dus ook geklust....nee ik heb m niet echt besprongen....
Eigenlijk wil ik vandaag weer omdat ik dus vandaag mijn ei zou moeten hebben. Maar nu is Dieter lief pas om 0.00 uu thuis!!!! pfff je moet er wat voor over hebben.

Oeoeoeoe wat is het spannend voor jullie Yvonne en Sara!
Als ik dat zo lees zou je toch echt bijna denken dat het raak is!! maar ja Yvonne haar lichaam houdt haar wel vaker voor de gek maar ik hoop zo voor jullie beide dat het raak is!!

Sharine ik kan me voorstellen dat je je verveeld. Je moet toch rustig aan doen en je lichaam de tijd geven om te herstellen. Ik heb ook msn irislinek@hotmail.com. Mocht je je zo stierlijk vervelen kunnen we altijd even kletsen maar ik ben er natuurlijk niet de hele dag zoals jij .

Dimka ik vind het echt zo sneu voor je dat je je de hele tijd zo kl*#e voelt!
Hoe ver ben je nu? Ze zeggen dat het na 3 maanden beter wordt...laten we dat maar hopen voor je!

Suus wat erg balen voor je zeg! nou nieuwe ronde nieuwe kansen...klinkt afgezaagt ik weet het, maar ja zo is het wel.

Liefs Iris

Hoi meiden,

Dimka, fijn dat je eindelijk de vk te pakken hebt gekregen. Ja, ik zou ook niet direct gedacht hebben om buiten dat half uurtje te bellen. Bij mijn HA kan je het schudden als je na 11 uur nog een afspraak wilt maken, dan moet je de volgende dag weer proberen. Wel fijn dat je wat meer duidelijkheid hebt. Zijn de pillen van je moeder al gearriveerd? En die lollies uit Australië? Ook niet gewerkt tegen de misselijkheid. Lijkt me echt zo vervelend voor je dat je zo weinig binnen houdt. Sterkte!!!

Yvonne, succes met testen morgen!!!!! Ik kan me voorstellen dat je er tegen op ziet. Ik zit in het zelfde schuitje. Sinds die 61 dagen, ben ik deze ronde ook zo bang om weer hoop te krijgen en om dan weer diep teleurgesteld te worden. Maar als je 1,5 jaar geen pil slikt, zou dat we heel vreemd moeten zijn. Ik hoop het niet, je hebt best veel kwaaltjes!! Ik ben heel hard aan het duimen voor je!!!

Iris, het zou best kunnen dat je net je piek gemist hebt dus dan is het goed dat jullie gister geklust hebben. Misschien voor de zekerheid morgen weer. Dan heb je beide dagen kans naar mijn idee. Wel jammer dat je niet die hele donkere lijn gehad heb, maar zoals ik al zei die kan je net gemist hebben. Dat kan met een paar uur al verschillen. Ik heb die dag ’s middags en ’s avonds getest (kon het niet geloven hahaha) en ’s avonds was hij al lichter dan eerst.

Nou hier is alles weer rustig in huis. Mijn ouders en oma zijn weer weg. Pff was wel ff schrikken. Ze hadden opgebeld dat het nog even zou duren voordat ze er waren. Dus ik weer ff op de pc natuurlijk. Opeens zie ik dat ze er al zijn. Vergeet helemaal dat mijn zwanger worden dingen nog open op de pc staan. . . . . . en laat iedereen binnen. Gelukkig zag ik het nog net voordat mijn pa achter de pc ging zitten. Volgens mij heeft hij misschien mijn FF grafiekje gezien, maar zonder leesbril kan hij het toch niet lezen (hoop ik). Hahaha.
Verder vandaag voor het eerst bijna geen buikpijn meer gehad. Wel heel af en toe wat steekjes, maar verder niks.
Ik ga maar eens lekker slapen. Veel geboend en geverfd in huis vandaag. Ze waren onder de indruk en het zag er allemaal goed uit.

Liefs,
Sara

Meiden

Nou ik was benieuwd naar Yvonne maar nog niks te melden zo te zien       Maar meid ik hoop echt op positief nieuws.

Iris ik ga straks je hotmail gelijk hier bijvoegen hoor ook die van Dimka. Ja ik weet dat jij niet de hele dag tijd hebt om te kletsen en ik wel terwijl ik dat nooit ook niet kan      . Maar net wat Sara zegt als je eergisteren hebt geklust en vandaag nog een keer kan het niet mis zijn. Meid ik hoop het voor je dat het raak mag zijn.

Sara vervelend he dat onzekerheid en wachten. Maar meid het duurt toch niet lang meer he volgende week he.

Dimka meid gaat het al weer wat beterder met je en is je zoontje nu ook weer helemaal beter.

Trouwens balen voor Suusle zeg dat ze toch ongi is geworden hoop snel weer iets van haar te horen.

Hier gaat het weer iets beter voel me vandaag weer wat beter.

Liefs      Sharine

OOOOOHHHHH Sara

Hoop dat je ouders nog niks hebben gelezen op de pc, zou wel balen zijn he. Maar goed dat je vader zijn bril niet ophad      .

Sharine

Goeiemorgen meiden,

Yvonne heb je al getest?????!!

Sara dat was wel even schrikken dat je het 'zwanger worden scherm' nog aan had staan!! Gelukkig waren ze onder de indruk anders had je voor nix zo hard je best gdaan...nou jaaa voor je zelf natuurlijk wel!
Gister niet meer geklust omdat Dieter pas om 23.30 thuis was en om 6.00 al weer op moest . Hij werkt zo hard de lieverd. Ik vond het wel erg jammer omdat ik dus waarschijnlijk gister mijn ei had. Nou ja misschien vandaag nog maar eens voor de zekerheid als dat niet te laat is.

Vandaag weer lekker vrij. Ik heb alleen een massage om 14.00 uur maar dat is leuk werk.

Liefs Iris

Hoi Sharine,

Ook goeiemorgen, ik zit ook al vol spanning te wachten op Yvonne....geen bericht is goed bericht?? laten we het hopen!

Fijn dat je je goed voelt vandaag

Haha ook hier wordt dus gew8 tot Yvonne zich aanmeld.
Zit ook steeds te koekeloeren hihi.

Nou meid, zet aan die pc!!!!

Terug
Bovenaan