Dimka,Sharine,MeisjeYP,Sara,Esther,Ir77,Suusle en voor de rest die ik ben vergeten?

Hallo, testen was niet meer nodig. Ben vannacht wakker geworden van de ongipijn en toen wist ik al genoeg. Is vanmorgen doorgezet, dus helaas. De teleurstelling is groter dan ik gedacht had en heb even bij mijn mannetje uitgejankt vanmorgen. Dat is dus de eerste keer hoor, ben normaal niet zo'n huilebalk. Hoop dat ik straks in een beter stemming ben hoor, nu nog even niet.

Liefs Yvonne

OOhhh Yvonne wat vind ik dit ontzettend sneu voor je meid. Kan me heel goed voorstellen dat je vreselijk verdrietig bent meid. Je had het zo gehoopt vooral ook omdat je nooit overtijd bent. Meid je mag hier gerust je hart uitstorten meid. We zijn hier voor je

Dikke      van mij.

Iris wel balen dat je gisteren nog niet hebt kunnen klussen maar wees niet bang de zaadjes van eergisteren kan ook nog goed zijn he.

Liefs en      Sharine

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah dikke dikke SHIT zeg!!!!!!!!!!!!
Wat ontzettend )(#$)(@#*$)*%$(*& voor je!
Zat de hele tijd aan je te denken.
Baal maar flink hoor, snap je helemaal.
Kopje thee/koffie dik vet stuk chocolade en flink de pest erin hebben.

Liefs mamaloe

OOOOOH Yvonne wat k*#!!!!
Kan hier wel lieve woorden neerzetten maar die nemen toch dat rotgevoel niet weg.
Baal maal flink!

Liefs Iris

Hoi Yvonne,

Wat ontzettend vervelend!!!!  Heb je wel minder buikpijn dan vorige keer?
Wat raar opeens zo ´n lange cyclus. Hopelijk is de volgende ronde weer normaal!!!

Liefs,
Sara

Hallo lieve meiden, bedankt voor jullie berichtjes. Doet me goed hoor! De pijn is nog net zoals de vorige keer. Werd vanmorgen om 6.00 wakker en heb vanaf toen weinig tot niks meer geslapen. De onderzoeken, die ze gedaan hadden nadat ik de vorige keer zo'n last had,  waren gelukkig wel allemaal wel goed. Dus het zit daar allemaal wel goed verder.

Nou op naar de 12e ronde maar en hopen dat ik dan meer geluk heb. Ik weet nu niet welke ronde ik aan moet houden. Ik denk dat ik maar van 28 dagen uit ga dan?

Yvonne

hoi meiden,

yvonne wat balen zeg. snap goed dat je je goed beroerd voelt, vooral omdat je altijd zo'n sabiele cyclus hebt. ik zou bij de volgende gewoon uit gaan van 28 dagen, misschien een langere klusperiode aanhouden. sterkte nu even!

sara, nog 8 dagen wachten nu!

sharine, fijn dat je je steeds weer beter voel.

iris, lekker he vrije dag

hier gaat met mijn zoontje alles goed, hij was gisteren 2 geworden, maar we vieren het zondag, dus op een gereedsschapskist na moet ie nog wwachten op cadeautjes!!!! doe maar helemaal niks vandaag en morgen en opladen voor zondag!
vandaag nog niet overgegeven, maar omdat het zo dwars zit eet ik ook heel weinig, behoorlijk duizelig af en toe. mijn man zit af en toe achter me aan, ga nou eten! en dat valt bij mij niet steeds goed, weet dat hij het goed bedoeld, maar die brok in me keel wil toch echt niet zakken. ben nu voor de 2e dag aan de pillen van me moeder bezig, ze had de verkeerde gehaald, niet speciaal voor als je zwanger bent, maar ik mag ze wel gewoon gebruiken, maar of ze helpen, het duurt even voordat het werkt stond er.

liefs dimka

Meiden

Dimka van harte gefeliciteerd met je zoontjes verjaardag      . Hoop dat hij goed verwend gaat worden zondag. Hoop dat de medicijnen gaan aanslaan bij je meid.

Yvonne meid gelukkig dat de laatste onderzoeken goed waren hoef je je in iedergeval daar geen zorgen over te maken.

Iris geniet je lekker van je vrije dag.

Sara zal wel weer rustig zijn bij je thuis of niet nu dat je ouders weer weg zijn of niet. Nu kun je vast ook weer met je auto naar het werk he of niet.

Sharine

Terug
Bovenaan