Dimka,Sharine,MeisjeYP,Sara,Esther,Ir77,Suusle en voor de rest die ik ben vergeten?

Hoi meiden,

Yvonne, kan me voorstellen dat je even uitgehuild hebt. Weer een maand vol kwaaltjes, overtijd en een boel hoop. Hopelijk voel je je snel weer beter en vol goede moed voor ronde 12.

Iris, zoals Sharine zegt, het kan best dat de zaadjes nog goed zijn. Mijn duimen draaien al voor je!!

Dimka, nog gefeliciteerd met de verjaardag van je zoontje!!! Vind het echt zo vervelend voor je dat je je zo beroerd blijft voelen. Hopelijk slaan de medicijnen snel aan. Mijn ouders zijn nog niet terug naar Curaçao hoor. Dat duurt nog wel 2 weken ofzo. Gelukkig heeft mijn vriend nu nachtdienst dus kan ik met onze eigen peugeotje naar werk. Volgende week heeft mij vrij gekregen om aan het huis te werken dus dan kan ik ook met de auto. Was wel superblij dat ik vandaag niet met de fiets was. Echt baggerweer en super veel tegenwind!!!!

Sharine, gaat het vandaag alweer wat beter of nogsteeds zo zwakjes???

Hier gaat het goed. Was zo moe, ben bij thuiskomst in slaap gevallen. Gelukkig had ik de wekker gezet anders was mijn vriend zeker te laat op werk aangekomen. Ik heb het zooooooooo koud. Ik zit te bibberen op mijn stoel!! Geen idee waarom aangezien vanmorgen mijn temp opeens weer 36.5 was, maar ik had het ook weer zo koud vannacht. Mijn dekbed heb ik daarnet al uit de kast gepakt!!! Kijken wat mijn temp morgen zegt. Zo te zien wordt het weer een zenuwslopende week. Ik had vandaag weer redelijk veel buikpijn. Echt vervelend, zeker op werk omdat je je daar moet gedragen alsof er niks aan de hand is.

Liefs,
Sara

Hoi meiden,
Alles goed?
Wat is het toch rustig!!! Is iedereen op pad vandaag?

Liefs,
Sara

meiden

He Sara ik ben er wel hoor      . Het is zaterdag en mooi weer dus zitten ze waarschijnlijk wat anders te doen      .

Je temp is nog hoog he of heb ik het mis, ik had het de laatste keer ook vreselijk koud    . Nog een paar daagjes meid en dan weet je meer mijn duimen draaien hoor. Lekker he dat je weer met je eigen auto      naar je werk kunt. Dus je ouders zijn nog niet terug naar Curacou je zult ze straks wel weer missen he. Ik moet er niet aan denken hoor ben stapelgek op mijn ouders zou ze niet kunnnen missen.

Yvonne hoe is ie meid gaat het al weer wat beter.

Iris smaakte het eten gisteren lekker vast wel heel gezellig hoor zo'n msn.

Dimka gaat het al weer wat beter met je, morgen de verjaardagsfeestje van je zoontje.

Hier gaat het al weer wat beter heerlijk gewoon.

Liefs en      Sharine

Hoi Sharine,
Ja, hier brak net  15 minuten geleden de zon door.
Mijn temp was vanmorgen weer gewoon 36.7 dus ik denk dat ik gewoon weer onderkoeld ben geraakt gister. Ik ga zo meteen ff bij mijn ouders langs en dan ga ik altijd ook ff op msn (niet zo gezellig voor hun maar ze vinden het niet erg). Misschien zie ik je dan. sara_1979@live.nl.

Wat mijn ouders betreft was het inderdaad wel wennen, maar ik moet wel zeggen dat sinds ik mijn moeder steeds alleen een paar maanden achter elkaar zie, gaat de relatie een stuk beter. Ze is zo bemoeizuchtig en alles moet volgens haar manier gaan.... Pfff, ik heb een paar jaar terug gewoon  4 maanden geen contact gezocht omdat ik het zo zat was elke keer overal constant commentaar op te krijgen. Als ze weer weg zijn, chatten we bijna elke zondag. Eerst ging dat via msn, nu via hyves of gmail omdat mijn pc msn niet wil opstarten. Heel vreemd, maar mijn broertje kon niet achterhalen waarom.

Ik ga me maar eens aankleden en naar mijn ouders. Mijn broertje zegt al een maand dat hij naar het rare geluid in onze auto gaat kijken en vandaag is de dag dat hij niet weer de afspraak uitstelt. Ik ga er gewoon heen. haha.

Hoe gaat het eigenlijk met jou vandaag? Nogsteeds op bed om te rusten?

Liefs,
Sara

Hoi Sara

Dus af en toe msn je wel maar dan bij je ouders of schoonouders, je ouders wonen toch in het buitenland. Ben blond dus snap ik het niet altijd      . Jammer dat je niet met je eigen pc kunt msn, ik doe het nu een tijdje en vind het altijd gezellig om soms even te kletsen.
Nou je temp is vrij hoog hoor voor jou doen, word echt spannend hoor.

Nee ik lig niet meer op bed we hebben een hoekbank en daar lig ik nog wel eens op, maar ben ook weer op been hoor was vanmiddag nog even uit geweest kon het goed volhouden. Maar ik merk nu wel dat ik nu wel weer op ben, ga zo nog weer even bankhangen. De wondjes genezen ook mooi want vanmiddag begonnen ze toch te jeuken niet normaal meer en je mag er ook niet aankomen vreselijk. Maar ik ga wel even je mail adres toevoegen, dan hoor en zie ik vanzelf wel een keer verschijnen als je wilt kletsen. Maakt iemand anders er nog gebruik van buiten jou.

Liefs en      Sharine

Hoi Sharine,
Haha, ja het is wat verwarrend maar zowel mijn ouders als schoonouders wonen in het buitenland. Mijn eigen ouders hebben hier in de buurt een huis gekocht omdat mijn moeder sommige jaren best vaak en lang naar Nederland komt. De eerste paar dagen gaat dat nog prima om bij familie te logeren, maar dat zorgde op een gegeven moment toch voor ongemakkelijkheden. En het is goedkoper dan voor al die maanden in een hotel verblijven.

Fijn om te horen dat je al weer redelijk te been bent. Het zal best jeuken die wondjes. Ik had er 3 bij mijn knie (kijkoperatie) waar ik niet aan mocht komen. En dat valt niet mee. Gelukkig zat er bij mij een knieband omheen dus kon ik er niet bij. :eek:P

Ik ben de enige die gebruik maakt van dat emailadres. Het is echt een email alleen voor zwanger worden dingen. Hahaha. Mijn vriend weet wel dat ik hem heb, maar niet dat hij nou geïnteresseerd is in wat er allemaal op staat.

Liefs,
Sara

Hallo meiden,

Sara hoe issie? nog 4  dagen tot je NOD! spannend! hoe voel je je?
Ik heb mijn NOD maar verschoven naar ± 27 september omdat mijn ei ook een week later kwam.
Kan je msn niet helemaal van de computer verwijderen en gewoon opnieuw installeren??
Dat werkt vaak wel.

Sharine weet jij eigenlijk al weer wanneer jij je ongi moet hebben? Terwijl ik deze regel typ bedenk ik me dat je gezegt had dat je even niet meer met zwanger worden bezig wilt zijn...

Hoe is het met de rest van de meiden??!!

quote: Sara79 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-09-2007 18:44:58'));

Hoi meiden,
Hier weer ff de lijst met data. Is hij nog up-to-date?
Liefs, Sara

Esther: nod 18-08, ronde 3 (afwachtend)??
Evelien: nod 18-08, ronde 7 (afwachtend)??
Iris: nod 27-9 ronde 5
Sara: 20-09, ronde 8
Yvonne: nod 10-09, ronde 11
Sharine: .........
Dimka: uitgerekend 20 april 2008
Tammie: uitgerekend maart 2008?
(Ben ik nog iemand vergeten???????)

Terug
Bovenaan