Dimka,Sharine,MeisjeYP,Sara,Esther,Ir77,Suusle en voor de rest die ik ben vergeten?

meiden

Ja Iris ik heb je net nog gesproken maar ik kan wel je vraag beantwoorden ben vandaag ongi geworden. Eigenlijk heel onverwachts maar ben wel blij. Het is alleen wat heviger dan normaal want ik heb nu echt last van stolsels maar ja het moet nu het lichaam uit he. Dus ga ervan uit dat ik mijn volgende NOD op 16 oktober is met een cyclus van 31 dagen. We hebben het er gisteren over gehad als we 25 okt weer naar de gyn moeten en de gyn geeft ons dan groen licht gaan we het weer proberen. Eerst wilde ik wachten tot na het nieuwe jaar maar bij mij blijft het hevig kriebelen en we hebben gewoon dikke pech gehad. En gelukkig heb ik geen blijvende schade en is er geen afwijkingen gevonden dus wil het niet zeggen dat het weer gebeurd. Mijn man zei wel jij moet wel eerst weer helemaal de oude zijn anders krijgt je lichaam weer een opdonder.

En hoe is het bij de rest van de meiden.

Liefs en      Sharine

Hoi meiden

Iris, ik voel me opzich goed. Alleen wat moe. Gister redelijk weinig last gehad van mijn buik, maar vandaag valt weer vies tegen. Heb weer constant steken en krampjes. Ik werd wakker en op weg naar de badkamer kreeg ik opeens zulke gemene steken, moest ff stil staan om bij te komen. Het wat ik nogsteeds het meest rare vind, is dat 90% van het branden in mijn buik alleen plaats vindt rond mijn rechterheup en de andere 10% beneden. Dus helemaal niks links. Het trekt ook een beetje omhoog richting mijn ribben. Voel me een beetje uit balans. Hahaha. De steken zitten wel gewoon onder in het midden van mijn buik.
Dus je hebt eindelijk die donkere lijn gehad of ga je er van uit dat je toch een paar dagen geleden bij die iets donkerdere lijn je ei gehad hebt? Spannend!!!
We hebben msn nu misschien wel al 20 keer verwijderd en weer geïnstalleerd. Maar het vreemd is ook dat hij hem wel installeert, maar niet opent. Het blijft als een balk in mijn taakbalk staan, maar als ik hem dan wil openen schuift er iets naar de rechter rand van het scherm maar hij opent toch niet. ook het icoontje verschijnt links onder bij de actieve programma’s.
Maar goed opzich gaat het chatten met mijn ouders prima via de andere dingen, maar wel heel erg jammer dat ik niet met jullie mee kan chatten.

Sharine, fijn dat je ongi zo snel weer op gang is gekomen. Het zal inderdaad best heftiger zijn dan normaal, maar zoals je zegt dan ben je wel weer helemaal schoon. Leuk dat jullie toch na 25 okt eventueel verder gaan. Kan me voorstellen dat het nu helemaal blijft kriebelen. Pfff, dat is nog wel lang wachten maar wel weer meer tijd voor herstel. Succes ermee!!

Dimka, zeker druk met feesten? Was vandaag toch het feestje van je zoontje? Hoe gaat het verder met de misselijkheid? Hopelijk kan je van het feest genieten.

Yvonne, nogsteeds in dsl zonder internet? Alles goed? of nogsteeds erg veel last van je buik?

Hier gaat het naast de bovengenoemde kwaaltjes goed. mijn temp is wel een beetje van slag. Vandaag zat ik weer op de 36.45. Maar dat hoeft geen slecht teken te zijn, is mij verteld.
Ik ga maar eens ontbijten. Hahaha om 4 uur ’s middags.

Liefs,
Sara

hoi meiden,

hier een kort berichtje van mij, vandaag groot feest gehad!
jay is toch verwend, dure en grote kado's, duplo, bruder, boekjes, cars dvd,, fisher price en ga maar door, mensen hebben flink uitgegeven! jay is nu alles stuk voor stuk aan het proberen .
om 11 uur zat ons huis vol, en om 16 uur ging iedereen weg, toch handig gewoon tijd geven!
nu lekker hangen op de bank, na een dag mooi weer spelen!

liefs dimka

meiden

Dimka je zoontje is maar weer goed verwend hoor, nou daar heb je de eerste tijd geen kind aan. Wel zo makkelijk he      .

Nou ik heb weinig te melden.

Hoe is het met de rest van de meiden.

Liefs en      Sharine

Hallo meiden,

Gaat goed met me, heb deze ongi veel minder pijn gehad dan de ronde hiervoor. Heb lekker met een kruik op mijn buik gezeten en dat scheelde heel veel. Ik heb inderdaad geen internet in het weekend dus dat is erg vervelend! Kan ik hier niet zo vaak meer komen s'avonds en in het weekend niet meer. Hopelijk gaan we snel verhuizen hoor. Ik denk dat mijn volgende nod 12 oktober is, ga ik in ieder geval eerst maar van uit.

Sharine, ben blij dat je wondjes goed genezen en je ongi is een goed teken toch?

Sara spannend nu nog 3 dagen tot je NOD?

Dimka leuk zeg dat je zoontje zo lekker verwend is met de kadootjes.

Iris de zaadjes kunnen inderdaad nog goed zijn hoor!

Suus haar laptop is bij de maker, dus zal ze binnenkort hier wel weer zijn.

Liefs Yvonne

Hallo meiden, is esther er nog niet weer? Heb haar niet meer gehoord na de vakantie?

hoi meiden,

ik heb nog niks van esther gehoord!
nou hier hadden we gisteren een heel zoet jongentje! hij ging zijn speelgoed 1 voor 1 af, eerst bouwen met duplo, toen rijden en graven met een kraan, werken met dingen van duplo, bal gooien, boek lezen, het was zo half 19, toen echt bedtijd!!!

met mij rommeld het wat, iets beter, niet gespuugd, maar bekaf van gisteren, morgen maar een poging tot werken doen!

liefs dimka

Hoi meiden,
Dima, leuk dat je zoontje zo verwend is. Die zal voorlopig wel genoeg te doen hebben met al dat nieuwe speelgoed.

Yvonne, fijn dat je deze keer veel minder pijn hebt. Anders is het toch dubbel afzien. nogmaals succes in de nieuwe ronde. We hebben inderdaad al een tijdje niks meer gehoord van Esther. Ze zou toch maar een week op vakantie gaan? Of langer?

Hier gaat het verder goed. Gister voor het slapen gaan weer best veel buikpijn gehad. Heel vreemd, maar ’s ochtends heb ik amper buikpijn, ’s middag af en toe een half uurtje ofzo, maar ’s avonds bijna de hele tijd. Was gisteravond ook best misselijk. Ik weet niet wanneer ik ga testen. als ik me kan inhouden donderdag, maar ja dat zeg ik wel vaker. Hahaha. Naast nogsteeds gevoelige tepels, heb ik deze week opeens bijna geen pukkels meer. Daar ben ik ook wel erg blij om.

Hoe gaat het met de rest?

Liefs,
Sara

Terug
Bovenaan