Dimka,Sharine,MeisjeYP,Sara,Esther,Ir77,Suusle en voor de rest die ik ben vergeten?

Yvonne wel fijn dat je er dit keer minder last van hebt. Jammer nu he dat je sávonds en weekends niet meer kunt internetten. Hoop dat het straks weer kunt.

Sara wanneer ga je testen als je nog niet ongi word.

Ja inderdaad we hebben al heel lang niks meer van Esther gehoord zal toch niks erg zijn met haar.

Wel balen dat Suusle haar laptop kapot is hoop dat ze weer snel met ons kan kletsen.

Iris gisteren nog lekker bank gehangen (luieren) hahah of heb je nog een poos in je pyama gezeten.

Sharine

Hallo meiden,

Wat een snert weer weer!!
Net even op de koffie geweest bij een vriendin, gezellig. We gaan zaterdag naar Ciske de Rat in Hoorn! Voor het eerst dat ik naar een musical ga...ik ben benieuwd, het lijkt me erg leuk.
Hier verder rustig ik voel verder nix en het wachten duurt natuurlijk weer een eeuwigheid.

Sharine ik heb gister de heeeeeele dag in mijn badjas en joggingbroek gezeten
Ik kon me er niet toe zetten om me aan te kleden...zo een luie dag heb ik lang niet gehad maar wel errug lekker hoor af en toe. Jullie nog lekker naar het bos geweest?

Yvonne wat fijn dat je niet zo veel last hebt van je ongi als de vorige keer! Dat was toen wel heel erg! Ik hoop voor je dat jullie huis snel klaar is. Zijn ze al begonnen?

Sara wat spannend voor je!!!! Het lijkt er wel heel erg op he! ik hoop het toch zo voor je. Ga nou maar niet eerder testen, strax issie negatief omdat je te vroeg hebt getest en dat is dan toch ook zonde...ik weet het ik heb makkelijk praat maar goed...

Dimka wat een verwennerij he. Kon je de dag een beetje doorkomen? je moest natuurlijk wel je misselijkheid verbergen of niet?...sorry maar ik weet even niet meer of je het nou al verteld had of niet. Helpen de gembertabletten nou al?

EEEEESTER WAAR BEEEEEEN JUUUUUUUUUUUUHHHH!!!!!

Liefs Iris

Hoi meiden,
Wat is het toch rustig hier. We stonden al weer halverwege de 2e pagina!!!! Na de storing van vanmiddag kunnen we zo te zien weer rustig ons gangetje gaan.....

Sharine, ik denk dat ik woensdag of donderdag weer ga testen. Alles goed met jou? Ongi alweer voorbij?

Iris, leuk dat je naar Ciske de Rat gaat. Ik ben wel vaker naar een musical geweest. Er zitten een boel goede tussen. Zelf ken ik het verhaal van Ciske de Rat niet, (schaam) maar het is zo’n bekend verhaal dat zal vast erg gezellig worden.
Ik doe mijn best om niet eerder te testen. hahaha.

Hier beginnen de zenuwen te gieren. Vanaf morgen kan ik mijn ongi verwachten. Normaal pas over 2 dagen, maar mijn kortste cyclus was 30 dagen. Vandaag nog minder kwaaltjes dan gister. Vandaag alleen nog maar een beetje steekjes rechts in mijn buik en erg pijnlijke/gevoelige tepels. Ik ben wel constant aan het gapen en moe ondanks dat ik de laatste 3 dagen steeds 9 of 10 uur op een dag geslapen heb. Ben zo zenuwachtig!!! Weet niet precies waarom, maar misschien omdat ik door die ovulatie-test weet dat we op het juiste moment geklust hebben. Ik heb ook nogsteeds een hoge temp.

Hoe gaat het verder met de andere meiden? Alles goed?

Liefs,
Sara

hoi meiden,

hier een onrustige nacht, jay gigantisch gedroomd. dus maar niet te werk, morgen maar!

sara, spannend hoor, ik duim voor je.

sharine, en al bijna helemaal beter?

iris, ben je ook nog afwachtend?

esther, waar ben je????

liefs dimka

Hoi meiden,

Alles goed?
Ik begin me toch wel te twijfelen. Vandaag helemaal geen kwaaltjes meer. Wel nogsteeds een hoge temp, maar goed dat is dan ook alles.

Liefs,
Sara

verdorie tik ik net een superlang bericht loopt ie vast!!!!!!!! Nou ik ga even opnieuw hoor!

Hallo meiden, poging nummer 2: ik heb mijn ongi nu bijna achter de rug gelukkig!!!
Heb het wel druk, maar lees wel af en toe even bij hoor. Hier is het inderdaad wel rustig zeg. Van Esther weet ik dat ze tegelijk met mij op vakantie was in Lazise en dat zij een week bleef daar. Wij zijn bijna twee weken geweest, dus ze moet er wel al weer zijn. Ik hoop ook niet dat er iets vervelends is gebeurt.

Sara, ik blijf gewoon doorduimen voor je hoor!!! Kwaaltjes moet je je zo min mogelijk van aantrekken, want je kunt er zo weinig mee. De een heeft heel veel de ander weer niks en dan zegt het ook weer bij iedereeen weer iets anders. Afw88 is het enigste wat je doen kunt nu, ik hoop zo dat het wegblijft voor je.

Sharine hoe voel je je vandaag? Hopelijk gaat het iets beter vandaag.

Dimka, hoe gaat het met jou? Voel je je al iets beter nu of nog steeds misselijk? Had je nou medicijnen van vsm?

Iris, voor jou is het nu ook afwachten toch? Vorige week had je je ei  geloof ik?

Suus ik hoop dat de laptopmaker je laptop ook gauw weer klaar heeft zodat je weer gezellig mee kunt kletsen hier.

Liefs Yvonne

Dimka, wat sneu zeg voor je zoontje! Als kind had ik ook vaak nachtmerries en heb ik  mijn ouders veel slapeloze uren ermee bezorgd. Ik had mijn bed naar het raam gericht en toen hebben ze mijn bed verplaatst van het raam af en heel gek toen ging het veel beter. Haast geen nachtmerries meer. Dus wie weet kun je er iets mee  ?

Liefs Yvonne

Terug
Bovenaan