Hallo meiden, poging nummer 2: ik heb mijn ongi nu bijna achter de rug gelukkig!!!
Heb het wel druk, maar lees wel af en toe even bij hoor. Hier is het inderdaad wel rustig zeg. Van Esther weet ik dat ze tegelijk met mij op vakantie was in Lazise en dat zij een week bleef daar. Wij zijn bijna twee weken geweest, dus ze moet er wel al weer zijn. Ik hoop ook niet dat er iets vervelends is gebeurt.
Sara, ik blijf gewoon doorduimen voor je hoor!!! Kwaaltjes moet je je zo min mogelijk van aantrekken, want je kunt er zo weinig mee. De een heeft heel veel de ander weer niks en dan zegt het ook weer bij iedereeen weer iets anders. Afw88 is het enigste wat je doen kunt nu, ik hoop zo dat het wegblijft voor je.
Sharine hoe voel je je vandaag? Hopelijk gaat het iets beter vandaag.
Dimka, hoe gaat het met jou? Voel je je al iets beter nu of nog steeds misselijk? Had je nou medicijnen van vsm?
Iris, voor jou is het nu ook afwachten toch? Vorige week had je je ei geloof ik?
Suus ik hoop dat de laptopmaker je laptop ook gauw weer klaar heeft zodat je weer gezellig mee kunt kletsen hier.
Liefs Yvonne