Dimka,Sharine,MeisjeYP,Sara,Esther,Ir77,Suusle en voor de rest die ik ben vergeten?

Goedeavond meiden

Sara spannend hoor meid hoge temp is al heel positief mijn duimen draaien hoor.

Iris heb je net nog gesproken

Yvonne gelukkig ongi bijna over dan kun je weer aan de klus. Nog steeds erg druk op het werk. Balen he als je net wat aan het opschrijven en je bent het ineens kwijt heb het ook gehad vorige week had een heel lang verhaal en ik druk op een verkeerde knop en ik ben alles kwijt.

Suusle waar blijf je

Dimka ja vreselijk he als je zoontje een nachtmerrie heeft gehad kunnen ze flink van slag van zijn.

Moest vanmorgen bloed prikken heb vanmiddag uitslag gehad was weer flink gedaald hoef niet meer terug te komen om te prikken dus waarschijnlijk is het mijn lichaam uit. Nou ongi is hier ook bijna over. Nog 1 ongi en dan kunnen we weer hopelijk gericht gaan klussen. Voor de rest gaat het ook weer wat beter alleen buikspieren doen pijn (van de wondjes). Vermoeidheid word ook al minder al ga ik sávonds nog wel op tijd naar bed.

Sharine

Hoi Yvonne, fijn dat je ongi weer bijna achter de rug is. Ik hoop ook niet dat er iets gebeurd is waardoor Esther niet meer reageert. Ik heb ff teruggekeken en haar laatste bericht was rond 22 augustus.

Dimka, wat naar dat je zoontje van die nachtmerries krijgt. Mijn zusje had die vroeger gecombineerd met slaapwandelen. Dat was zeker geen pretje als mijn ouders ’s avonds weg waren. Ze was voor haar 12ste al langer dan ik (3,5 jaar ouder) en ik kon haar soms dus niet tegenhouden tijdens het slaapwandelen. Ze was een keer bijna de drukke weg naast ons huis op gelopen al roepend “Ik moet dood!”. Gelukkig kwam mijn vader net thuis. Krijg nog kippenvel als ik me herinner hoe ze soms heeft lopen schreeuwen tijdens het slapen. (we deelden een slaapkamer). En als ze dan weer wakker was, kon ze zich helemaal niks meer herinneren. Gelukkig heeft ze er nu voor zover ik weet geen last meer van. Ik hoop dat je zoontje er minder las van heeft dan zij had.

Sharine, fijn dat je niet meer terug hoeft om bloed te prikken. En dan nog maar 1 ongi afwachten om er hopelijk weer voor te gaan.

Iris, nog nieuws??? Al iets gehoord van AH?

Hier verder geen nieuws meer van mijn kant. Ik heb inderdaad maar besloten om me alleen nog maar op mijn temp te richten. De rest heeft me toch ook al zo vaak voor de gek gehouden.......

Liefs,
Sara

hoi meiden,

het ging gisteren zo goed, voor het eerst weer brood gegeten, maar ja het mocht niet zo blijven. ik had me warm eten net achter me kiezen, en had net op tijd een emmer te pakken. bah, bah,bah. balen dus.
ik heb me nu maar voorgenomen om niet te gaan werken totdat ik echt normaal kan eten, omdat mijn werk vrij zwaar lichamelijk is, gaat het me toch niet lukken, en iedere keer weer naar huis te gaan, geeft ook zo'n rot gevoel, nu alleen mijn werk nog opbellen om dat even te vertellen!

maar goed, sara hoe gaat het bij jou, nog steeds hoge temp?

iris, hoeveel dagen nog

yvonne, lekker binnenkort weer aan de klus

sharine, hopelijk genezen de wondjes snel en je spierpijn snel weg, dan lekker over ruim een maand weer rustig proberen

liefs dimka

Meiden ik kan het niet geloven maar ik ben zwanger!!!!! Ik ben vandaag super misselijk dus kon het niet laten te testen!!!

Ik heb op mijn andere topic een boel gestrooid, ik hoop dat het helpt bij de dames die nog niet zwanger zijn.

Liefs,

Sara

YYYYYEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!

Sara supergefeliciteerd!!!!!!!!!!!!

Wat goed zeg! Ik hoop dat je een fijne zwangerschap hebt en hier flink blijft kletsen!
En goed dat je een test gedaan hebt anders had je nu nog een dag zitten te stressen.
Ik vind het superfijn voor jou en je mannetje!

Hey....en nu niet meer gaan verven hoor  haha dat is een goed excuus!

Liefs Yvonne

...........enne ik hoop dat jouw gestrooi met glitters mij ook eens helpt hoor!

Liefs Yvonne

Hallo meiden,

Sharine, wat goed nieuws zeg! Gelukkig dat het zo is afgelopen voor jou.  Ik hoop dat jij en je mannetje straks weer fijn aan de klus kunnen.

Dimka, wat vervelend zeg dat je zo misselijk bent en helemaal als je denkt dat het iets beter gaat het alsnog niet goed gaat. Je hebt gelijk hoor als je je eten niet kunt binnenhouden, kun je beter geen zwaar werk doen. Daar ben je dan veel te zwak voor he? Nou bel maar gauw naar je werk want dan heb je dat in ieder geval achter de rug. Is zo vervelend om te bellen he?

Liefs yvonne

Hoi meiden,
Hier natuurlijk ook nog wat persoonlijk bezorgde glitters voor jullie!!!

Haha, ik werk sinds gister halve dagen omdat we willen verven. haha. Maar goed. Vind het wel goed zo. Dan werk ik alvast minder uren voor het geval ik me straks eventueel super moe ga voelen.

Liefs,
Sara

***************************** ***************************** ***************************** ***************************** ***************************** *****************************
***************************** ***************************** ***************************** ***************************** ***************************** *****************************

Terug
Bovenaan