Dimka,Sharine,MeisjeYP,Sara,Esther,Ir77,Suusle en voor de rest die ik ben vergeten?

Hallo Sara, ja dan kun je er inderdaad alvast aan wennen! Haha! Ik hoop echt dat je zo min mogelijk kwaaltjes krijgt hoor! Zo vervelend als je er behoorlijk veel last van hebt, maar ach je krijgt er in ieder geval iets moois voor terug zodat je dat achteraf zo weer vergeet toch?

Dank je voor de glitters er zijn er flink wat zeg!

Liefs Yvonne

Meiden

Sara meid van harte gefeliciteerd   wat geweldig nieuws moet ook eerlijk zeggen dat ik het al bijna zeker wist dat jij zwanger bent. O jee nu al misselijk ja net wat Yvonne zegt je krijgt er wat moois voor terug. Meid ga er heerlijk van genieten (niet van je misselijkheid) maar van je zwangerschap.

Sharine

Haha, ja een flinke boel glitters. Na alle teleurstellingen en al het afzien van de afgelopen weken is het de hoogste tijd voor wat positieve dingen. Dus hopelijk kunnen jullie me snel volgen. Ik kan het nogsteeds niet helemaal geloven. Het voelt nog zo onwerkelijk. Mijn vriend wil ook dat we het pas na 13 weken bekend maken. Pfff, dat is nog lang zeg. Moet ik eigenlijk nog bloed laten prikken? Vanaf wanneer moet ik de VK bellen?

Wel opeens heel anders zeg. Mijn vriend voelt zich eigenlijk niet echt lekker (buikgriepje) en heeft de hele dag op de bank gelegen. Toen hij het resultaat op de test zag, is hij toch maar gaan verven. Voel me wel een beetje nutteloos nu ik niet mee kan verven. Denk dat ik maar de rest van het huis een grote opruimbeurt ga geven. Dan voel ik tenminste nog een beetje nuttig terwijl mijn vriend aan het verven is.

Liefs,
Sara

Saraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Wat geweldig!!!!
Echt supergefeliciteeeert. Ik ben echt heel blij voor je!!
Ik kan me voorstellen dat je het nog niet helemaal kan bevatten!
Maaaaar   Je bent zwangeeeeeeeerrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Geniet ervan,

Liefs Iris

Hallo Meiden,

Hier is alles rustig... ik wacht maar af tot ongeveer de 28ste en hooop dan natuurlijk Sara te volgen!
Ik heb nix meer van de Albert Heijn gehoord...misschien maar beter ook want ik blijf het toch eng vinden om opnieuw te beginnen. Het gaat de laatste tijd gelukkig wel weer wat beter op mijn werk dus het is nog aardig vol te houden.
OOOOh ik ben zo blij voor Sara!

Liefs Iris

Hallo meiden,

Sara ik moest je nog feliciteren van Suus. Ze komt eind deze week weer op forum als haar laptop klaar is en dan zal ze je zelf ook wel feliciteren. Ik ben zo blij voor je joh, je hebt het dik en dik verdiend hoor!

Sharine hoe voel je je vandaag? Is je ongi al zo'n beetje over nu? Ik hoop dat je pendel voor november uit komt bij mij hoor, want dan zijn we ongeveer een jaar bezig.

Iris, fijn dat het op je werk beter gaat nu hoor! Ik hoop ook dat je Sara gaat volgen!
Afwachten is altijd erg vervelend he?

Dimka, hoe gaat ie vandaag? Hopelijk gaat het snel iets beter met je hoor!

Mijn ongi is al weer over en we kunnen weer aan de klus hier, ik verwacht volgende week mijn ei ongeveer. Moet zeggen dat ik me steeds meer moedeloos voel nu, had ik van mezelf niet verwacht eigenlijk. Normaal ben ik vrij nuchter wat dat betreft, maar na de laatste keer toen mijn lichaam me eigenlijk echt voor de gek had en ik 4 dagen overtijd was is het best wel goed ingekapt en  voor het eerst heb ik eens flink gejankt.  Mijn mannetje was wel erg lief voor me en heeft me goed getroost.
Sorry meiden, maar het lucht gelukkig wel op om het van  me af te schrijven. Nu hebben we het er maar niet meer over en gaan we gewoon weer verder proberen hoor!

Liefs Yvonne

meiden

Sara ben je al van de schrik bekomen en realiseer je je nu dat je ZWANGER bent.
Heerlijk meid net wat Yvonne zegt je hebt het dik verdiend. Al moet ik wel zeggen iedereen verdient het. Ik hoop dat we allemaal snel zwanger zijn.

Yvonne ik herken je gevoel ik heb het nu ook hoor ben ik eindelijk zwanger en dat gaat het mis. Soms denk ik wel zal ik wel weer zwanger worden en gaat het hopelijk dan niet mis. Ons tijd komt vast wel en net wat je schreef ik hoop ook dat de pendel het voor jou goed heeft.

En hoe is het met de rest van de meiden He maar we hebben ook niks meer van Tammie gehoord.

Sharine

Hallo Sharine, ja dat kan ik me ook heel goed voorstellen hoor dat je erover twijfeld om er wel mee door te gaan. Maar dan blijft het weer knagen he dat je nog graag een kindje wilt. Wij gaan sowiezo door, want we hebben nog geen kindje. Hopelijk zal het ons allemaal  lukken om zwanger te worden en nog belangrijker zwanger blijven he? Moet toch een keer goed komen toch!

Ja Tammie waar ben je en hoe gaat het met je?????????????

Liefs Yvonne

Terug
Bovenaan