Hallo meiden,
Sara ik moest je nog feliciteren van Suus. Ze komt eind deze week weer op forum als haar laptop klaar is en dan zal ze je zelf ook wel feliciteren. Ik ben zo blij voor je joh, je hebt het dik en dik verdiend hoor!
Sharine hoe voel je je vandaag? Is je ongi al zo'n beetje over nu? Ik hoop dat je pendel voor november uit komt bij mij hoor, want dan zijn we ongeveer een jaar bezig.
Iris, fijn dat het op je werk beter gaat nu hoor! Ik hoop ook dat je Sara gaat volgen!
Afwachten is altijd erg vervelend he?
Dimka, hoe gaat ie vandaag? Hopelijk gaat het snel iets beter met je hoor!
Mijn ongi is al weer over en we kunnen weer aan de klus hier, ik verwacht volgende week mijn ei ongeveer. Moet zeggen dat ik me steeds meer moedeloos voel nu, had ik van mezelf niet verwacht eigenlijk. Normaal ben ik vrij nuchter wat dat betreft, maar na de laatste keer toen mijn lichaam me eigenlijk echt voor de gek had en ik 4 dagen overtijd was is het best wel goed ingekapt en voor het eerst heb ik eens flink gejankt. Mijn mannetje was wel erg lief voor me en heeft me goed getroost.
Sorry meiden, maar het lucht gelukkig wel op om het van me af te schrijven. Nu hebben we het er maar niet meer over en gaan we gewoon weer verder proberen hoor!
Liefs Yvonne