Dimka,Sharine,MeisjeYP,Sara,Esther,Ir77,Suusle en voor de rest die ik ben vergeten?

hoi meiden,

sara gefeliciteerd!!!!!!!!! !!!!!!! !!!!!!!! helemaal geweldig voor je, ik ben al genoeg misselijk voor 2 personen, dus sla jij dat maar lekker over! kan je het al bevatten?

sharine, ik zou ook inderdaad wel onzeker worden, zal ik nu wel of niet. maar ja als je gevoel toch nog een kindje wil, blijf je er toch mee bezig en je moet maar zo denken, vorige keren ging het ook goed!

iris, mijn duimen draainen, hopelijk helpen de glitters van sara

yvonne, lekker aan de klus weer beginnen, ik hoop dat het nog eerder als november raak is voor jullie!

hier hebben mijn man en schoonmoeder even lekker geklets over mij denk ik, ik heb lekker tot 12 uur geslapen en kreeg om 14 uur een berichtje van mijn schoonmoeder, ben je nog naar de dokter geweest? lief dat ze aan me denken, maar moet me man toch eerst met mij kletsen! stom he waar je dan ineens kribbig over kan zijn!

mijn moeder had het verkeerde van vsm opgestuurd, voor misselijkheid en diarree, maar ik mocht dat wel gebruiken. nu maar aan mijn vriendin gevraagt, die gingvandaag speciaal kijken en opsturen! dus hopelijk mag dat dan helpen.

hier bij de huisarts geven ze je gewoon vrij zware medicijnen, en daar voel ik me toch niet lekker bij hoor! ik ben zelf verpleegkundige en toen ik zag waar mijn man mee thuis kwam schrok ik best. ik kan me niet voorstellen dat dat goed is voor je kindje. dan maar misselijk.

vandaag eindelijk mijn chef te pakken gekregen. rottelefoontje natuurlijk, hij was hartsikke pittig hoor, maar voel me dan gewoon zo nutteloos om thuis te zitten, maar afgesproken te wachten tot ik weer normaal eet, hopelijk duurt het niet lang meer, ben al 3,5 kilo kwijt!
zo wat een zeur verhaal weer

liefs dimka

meiden

O ja ik ga ook wel voor een derde kindje maar ik ben bang dat ik niet meer zwanger wordt (dat het niet meer wil) en dat het dan niet weer mis gaat want men zegt als je een keer bbz hebt gehad is de kans groter dat het weet gebeurd. Nee de wens is heel groot en zou direct weer aan de slag willen maar ja lichamelijk moet ik eerst de oude worden.

Dimka ja ik zou ook niet graag de zware medicijnen willen hoor inderdaad dan maar misselijk heb trouwens nooit wat gebruikt tijdens mijn zwangerschap terwijl ik ook vreselijk misselijk was de eerste 3 maanden. Maar goed medicijnen van vsm is op homeopatisch manier gemaakt en dat kan altijd.

Sharine

Hallo Dimka, je hebt groot gelijk hoor! Ik zou ook geen zware medicijnen nemen en liever gaan voor vsm, want die is niet schadelijk. Ik hoop voor je dat die een beetje helpen. Vervelend zo'n telefoontje moeten doen he? Ze geven je dan altijd het gevoel dat  je het expres doet, terwijl dat absoluut niet zo is.

Ik hoop ook dat het snel raak is hoor en het liefst voor ons allemaal!

Sharine, ja ik kan me voorstellen hoor dat je je zo voelt. Ik hoop dat je snel weer zwanger wordt en dat alles goed verloopt.

Iris ik duim nu voor jou hoor!

Sara, hoe voel je je vandaag? Kun je het al een beetje bevatten? Ga er maar lekker van genieten hoor!

Liefs Yvonne

Hoi meiden,

Bedankt voor jullie felicitaties!!!

Iris, wat fijn dat het beter gaat op je werk. Dat scheelt een hoop neem ik aan. Dan heeft die baan bij de HA ook geen haast. Nogsteeds aan het testen of ben je er maar meer gestopt?

Yvonne, bedankt voor de felicitatie van Suus. Ik kan me voorstellen dat je je zo voelt na 2 maanden flink teleurgesteld te zijn. Schijf het maar lekker van je af. Daar zitten we hier voor.

Sharine, het zal jullie vast lukken om nog een keer zwanger te raken en dan zal het vast goed gaan. Het was zo iets zeldzaams dat dat waarschijnlijk niet nog een keer zal gebeuren. En zoals Dimka al zei, de vorige keren ging het ook goed.

Dimka, vervelend dat je moeder het verkeerde opgestuurd heeft. Ik zou me er ook niet fijn bij voelen om zware medicijnen te slikken. Dat lijkt me inderdaad niet bepaald goed voor zo’n kleintje. 3,5 kilo!!! Dat is best veel. Balen zeg, hopelijk komen de spullen via je vriendin snel aan en kan je weer wat energie naar binnen werken. Fijn dat je baas het goed opgepakt heeft. Het is wel wennen nu je thuis zit en zo weinig kan doen. Ik had me best verheugd om deze 2 weken flink te gaan verven etc. Ik had er eigenlijk deze maand niet echt op gerekend na die rare laatste cyclus.

Ik voel me nu best beroerd. Ik kan er niet meer omheen maar de gedachte dat ik gewoon een kindje heb bij mijn oma’s 90ste verjaardag is toch nogsteeds iets waar ik aan moet wennen!!! Wel leuk want bij haar 85ste had mijn neef voor het eerst zijn kleine meegenomen.
Verder voelde ik me de hele dag best goed behalve flinke vermoeidheid, maar sinds het avondeten heb ik het er toch moeilijk mee. Hopelijk kan ik het binnen houden. Het was zo lekker. Hahaha. Ik heb verder ook flink wat steken in mijn buik wat me best zenuwachtig maakt. Soms daalt het weer, maar het is vandaag bijna constant. Ik ga nogsteeds af en toe kijken of de rd’s er toch niet zijn. :eek:S
Ik denk dat ik misschien ook wat verkouden aan het worden ben. Mijn chef op werk was een week of 2 geleden verkouden en op de een of andere manier is het dat blijkbaar toch te moeilijk om te hoesten met je hand voor je mond zodat de rest niet aangestoken wordt. Maar goed, ff wat extra fruit eten deze week.

Ik heb me al aangemeld op met mei forum, maar het is nog wel erg onwennig. Moet er nog ff inkomen en bij lezen. Er hangt wel een heel andere sfeer. Vind het zwanger worden forum toch heel wat gezelliger.

Nou, ik denk dat ik vandaag maar heel vroeg ga slapen. Hopelijk voel ik me morgen weer wat fitter. Ik bleef op werk vandaag als een mafkees bijna aan een stuk door gapen. Ik vind het echt heel vervelend. Ben vanmorgen zelfs een paar keer ff naar de wc gelopen om weer wakker te worden.

Liefs,
Sara

Goeiemorgen meiden,

Alweer lekker gekletst hier. Ik had gister geen puf om mijn pc aan te doen...

Sara je bent ZWANGERRR
Ik ben al anderhalve week ofzo niet meer aan het testen , ik ben er maar van uit gegaan dat die bijna donkere streep positief was en daarna niet meer getest...wel geklust.  Ik zit dus weer op het wachtbankje tot ± 28 september. Ik zit nu op dag 24 van mijn cyclus en heb sinds gisteravond een ongigevoel in mijn buik...ik hoop maar dat het weg blijft.
Wel jammer voor je dat je niet meer kan verfen maaaar dat is voor een heel goed doel.
Ik hoop voor jou dat die misselijkheid niet erger wordt!!!

Yvonne weer aan de klus meid! Laten we het beste er maar weer van hopen. Gebruik jij eigenlijk ovulatiestests?
We duimen nu gewoon weer voor elkaar .

Sharine kop op!! Het gaat jullie echt wel lukken om weer zwanger te worden. En dan maken we met zijn alleen 1 heeele grote duim om te zorgen dat het dan goed gaat!
Deal?!!

Dimka zo een telefoontje naar je baas kan idd erg vervelend zijn. Ik voel me altijd heel erg schuldig als ik me ziek moet melden en ga dan ook veel te snel weer aan het werk. Gelukkig ben ik niet vaak ziek! Maar wel leuk dat je baas het zo opnam, dat is dan ook weer een zorg minder.

Ja hoe zou het toch met Tamara zijn? De laatst x dat ze hier was moest ze haar urine laten testen...laten we hopen dat het allemaal goed is!

En EEEEsterrrr je bent toch niet ontvoert in Italie?!!!

Liefs Iris

hoi meiden,

nou mijn man heeft vanmorgen de huisarts gebeld, voor zijn gemoedrust denk ik maar!
bij mijn vorige zwangerschap was ik beroerder dan nu en heb ik ook niks gebruikt, dus weet niet waarom hij het nu zo moeilijk vind. maar goed dat zal ik misschien nog wel te horen krijgen.
nou het enige wat de huisarts kon doen was me laten opnemen in het ziekenhuis, want ja die andere medicijnen waren de zwaartste die hij kan geven. Toen ik dat hoorde was ik eigenlijk heel boos, dat geef je toch niet als eerste, blij dat ik na 3 dagen ben gestopt.
nou naar het ziekenhuis gaan we natuurlijk niet, het hoort er bij, hoe beroerd het ook is!
dus gewoon rustig thuis kleine porties eten, en hopelijk komt vsm morgen langs en anders maandag, dus dan helpen die misschien.

sara, hopelijk is je eten er in gebleven. ik mmoet zeggen dat ik met mijn vorige zwangerschap gewoon de kommode heb staan te schilderen, had gewoon alle deuren open staan. maar ja het is natuurlijk niet het beste, maar wilde het perse zelf doen!
oh ja ik heb ook af en toe van die steken.

sharine, het gaat jullie lukken hoor, gewoon je lichaam nu de rust geven die het nodig heeft

yvonne, klusser de klusser de klus!!!!!!

iris, lekker dat je werk beter gaat, brengt ook weer ontspanning mee.

liefs dimka

Hai meiden,

Daar ben ik weer eindelijk een keertje!!!!
Hele veel gebeurd in de tussentijd lees ik????

Sara, gefeliciteerd!!!!! Echt helemaal super en je weet het nog maar net!!!!

Ik zal eens even vertellen waarom het zo   lang heeft geduurd dat ik er nu pas weer ben...
Ten eerste, ik ben NIET zwanger, ben op de eerste dag van de vakantie ongesteld geworden (na 41 dagen) Pfffffff, lekker hoor, ben je een weekje weg en dan ben je ongi!!

Na mijn week vakantie had ik nog anderhalve week vrij en in die anderhalve week ben ik heel druk geweest in en om het huis, daarna ff 3 daagjes werken en nu kom ik net terug van een 4-daagse cursus (waardoor ik ook niet kon reageren)

Maar, ik heb een beetje problemen gehad tussen mijn benen (om het zo maar ees te zeggen haha) Ik kwam er een week na mijn vakantie achter dat ik een week een tampn heb ingehad!!!!!!! Echt heel erg, maar ik had zo'n mini-tampon ingedaan op de laatste dag van de vakantie (ik was toen eigenlijk al niet meer ongi, maar het was voor de zekerheid omdat ik naa het strand ging)
Blijkbaar is het touwtje eraf gegaan, en ik heb nooit meer aan de tampon gedacht, voelde hem ook niet zitten (ook niet tijdens seksen) Echt balen, maar dat i s dus heel slecht en daardoor (en door de antibiotica voor de ontsteking in mijn arm die ik voor de vakantie had) heb ik vervolgens een schimmelinfectie gehad..... Nou, ik kan me niet voorstellen dat ik deze maand zwanger ben geraakt, want ik denk niet dat de zaadjes langs de tampon heen kunnen, hahaha......

Nou ja, vandaag weer eens voor het eerst dagen geteld en ik zit op dag 28 vandaag..... Ik wordt denk ik volgende week ongi en dan gaan we er echt weer voor!!!

Ik voel me in ieder geval wel weer helemaal topfit!!!!

Maaaaaaaaaaarrrrrr................ Wat he ik gemist, nog belagerijke dingentjes die ik echt moet weten???

@Yvonne: Hoe was het in Lazise? Wij hebben het echt geweldig gehad, we gaan volgend jaar zeker terug en dan langer dan een week!!
@Iris: Bij jou al nieuws???
@Sara: hoe voel je je, zwanger of niet??? Al kwaaltjes of heel energiek??
@Sharine: had jij nou ook goed nieuws?? Ik hoop het ontzettend voor je...... Wil jij nog eens opnieuw voor me pendelen?? Ik ben benieuwd....
@Dimka: Hoe is het met jou, hoe voel je je....

Oh, oh, wat erg ik ben er echt helemaal uit!!! Ik hoop dat ik snel weer bijgekletst ben.....

Dikke kus, Esther

Sharine, sorry!!!! Ik lees nu net pas terug en lees wat er gebeurd is bij je!!!! Echt zwaar K** voor je!!!! Ik hoop echt dat je er snle weer helemaal bovenop bent en dan heel snel weer zwanger raakt!!!

En, Yvonne, jeetje, jij ook een lange cyclus gehad voor jou doen he?? Hoe veel dagen???

Iris goed dat de brief naar AH de deur uit is, al wat gehoord??? Ik hoop het wel voor je, want het is toch van de zotte dat je gewoon verdrietig bent op je werk!!

Nou, dit wilde ik er nog even aan toevoegen..... Tot snel....

Esther

Terug
Bovenaan