A
Anoniem
Guest
Hey meiden,
Sorry dat ik zolang niks van me het laten horen.
We zijn vorige week verhuist en ik heb nu dus nog geen internet thuis.
Ik ben nu stiekem op mijn werk aan het internetten.
Ik moet dus nog wel alles bijlezen!!
Sara van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!!! Hoelang ben je zwanger en wanneer ben je uitgerekend?
Dimka volgens mij heb je mijn misselijkheid erbij want ik heb geen last van misselijkheid gehad. Ik heb vooral last van moeheid en een zere rug.
Vorige week heb ik een echo gehad om te kijken wanneer ik precies uitgerekent ben. Het is dus 24 maart maar de kleine liet zich nog niet echt meten. Tis een mooie druktemaker. Echt gaaf! we hebben de hersenhelftjes, handjes,vingertjes, beentjes enzo goed kunnen zien.
Yvonne alweer aan de klus of zit je op het wachtbankje?
Alweer iets van Esther gehoord??
Iris zit als ik het goed heb op het wachtbankje of niet.
Sharine hoe is het met jou nu?
Vervelend zeg wat er met je gebeurt is.
Volgens mij heb ik iedereen weer gehad en ik hoop dat we gauw internet hebben thuis zodat ik weer vaker mee kan lezen!
Groetjes,
Tamara
Sorry dat ik zolang niks van me het laten horen.
We zijn vorige week verhuist en ik heb nu dus nog geen internet thuis.
Ik ben nu stiekem op mijn werk aan het internetten.
Ik moet dus nog wel alles bijlezen!!
Sara van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!!! Hoelang ben je zwanger en wanneer ben je uitgerekend?
Dimka volgens mij heb je mijn misselijkheid erbij want ik heb geen last van misselijkheid gehad. Ik heb vooral last van moeheid en een zere rug.
Vorige week heb ik een echo gehad om te kijken wanneer ik precies uitgerekent ben. Het is dus 24 maart maar de kleine liet zich nog niet echt meten. Tis een mooie druktemaker. Echt gaaf! we hebben de hersenhelftjes, handjes,vingertjes, beentjes enzo goed kunnen zien.
Yvonne alweer aan de klus of zit je op het wachtbankje?
Alweer iets van Esther gehoord??
Iris zit als ik het goed heb op het wachtbankje of niet.
Sharine hoe is het met jou nu?
Vervelend zeg wat er met je gebeurt is.
Volgens mij heb ik iedereen weer gehad en ik hoop dat we gauw internet hebben thuis zodat ik weer vaker mee kan lezen!
Groetjes,
Tamara