Dimka,Sharine,MeisjeYP,Sara,Esther,Ir77,Suusle en voor de rest die ik ben vergeten?

Hey meiden,
Sorry dat ik zolang niks van me het laten horen.
We zijn vorige week verhuist en ik heb nu dus nog geen internet thuis.
Ik ben nu stiekem op mijn werk aan het internetten.
Ik moet dus nog wel alles bijlezen!!
Sara van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!!! Hoelang ben je zwanger en wanneer ben je uitgerekend?
Dimka volgens mij heb je mijn misselijkheid erbij want ik heb geen last van misselijkheid gehad. Ik heb vooral last van moeheid en een zere rug.
Vorige week heb ik een echo gehad om te kijken wanneer ik precies uitgerekent ben. Het is dus 24 maart maar de kleine liet zich nog niet echt meten. Tis een mooie druktemaker. Echt gaaf! we hebben de hersenhelftjes, handjes,vingertjes, beentjes enzo goed kunnen zien.
Yvonne alweer aan de klus of zit je op het wachtbankje?
Alweer iets van Esther gehoord??
Iris zit als ik het goed heb op het wachtbankje of niet.
Sharine hoe is het met jou nu?
Vervelend zeg wat er met je gebeurt is.

Volgens mij heb ik iedereen weer gehad en ik hoop dat we gauw internet hebben thuis zodat ik weer vaker mee kan lezen!

Groetjes,
Tamara

Esther en Tammie

Wat ben ik blij weer wat van jullie te horen want ik begon me wel een beetje zorgen te maken.

Esther o meid toch dat je vergat je tampon uit te halen en dat je een infectie aan hebt gehad. Moet niet prettig zijn geweest allemaal, maa ja het zal je niet nogmaals overkomen he hahahaha. Dus toch helaas ongi toen geworden wanneer is nou je NOD. Trouwens zeg nooit nooit wie weet heeft toch een zaadcelletje het door kunnen dringen. Volgende week wil ik weer gaan proberen te pendelen dan neem ik je zo weer mee.

Tammie dus toch 24 maart volgens mij had ik het goed he of niet. Leuk he zo'n echo dat je alles kunt zien vond het zelf ook altijd prachtig. Hoe ver ben je nu.

Sara lekker aan het genieten meid. Ben een klein beetje jaloers op ja hahahahaha positief bedoeld hoor.

Yvonne weer aan de klus

Iris hoe is het nu met je volgende week je NOD he. Ik haal ook alles door elkaar maar dat weet je (we moeten zoveel onthouden hahahaha)

Dimka je vsm al gekregen van je moeder. Mag trots zijn op zo'n fijne baas daar zijn er niet veel van.

Hier gaat het weer iets minder. Ben ontzettend moe kan wel slapen en de wondjes zijn ook wat gevoelig weer doe toch nog teveel. Baal er wel van hoor ben het een beetje zat allemaal. Sorry voor het geklaag

Sharine

Hallo Tammie en Esther!!!!

Ben blij dat jullie er weer zijn joh!

Tammie, wat ontzettend leuk zeg zo'n druktemakertje! Haha en helemaal met alles erop en eraan! Heb je nu alles een beetje op plek na de verhuizing? Vervelend is dat he als je geen internet hebt, nu heb ik ook geen internet meer s ´avonds en in het weekend.  Ik kan weer aan de klus en hoop dat nu toch gauw zwanger te worden hoor! Had de laatste keer een cyclus van 32 dagen! Dacht echt dat het best wel eens raak kon zijn, maar helaas pindakaas!  

Esther, jeetje zeg heb jij even dubbel pech gehad! Ongesteld en dan ook nog je tampon vergeten! Wij zijn uiteindelijk bijna 2 weken in Lazise gebleven, gaan volgend jaar ook zeker weer terug. Superleuk gehad daar. Heb je niet gezien denk ik? Haha ik denk het eigenlijk wel, maar omdat we elkaar niet kennen vast langs elkaar gelopen. Heb wel een paar nederlanders gezien, maar niet aangesproken haha heb wel even gedacht of jij het zou zijn. Welke camping stonden jullie eigenlijk er zijn er zoveel?
Ik was inderdaad 4 dagen overtijd voor het eerst en hoopte echt dat het eens raak was, maar nee de rd kwamen op dag 32. Heb al 1,5 jaar niet zo ´n cyclus gehad joh.

Liefs Yvonne

Hallo meiden, ik zit nu op dag 7 van mijn nieuwe cyclus en het lijkt erop dat mijn ei zich al meld. Zou dat wel kunnen? Als het wel zo is zit ik op mijn oude cyclus want vandaag 4 weken geleden had ik mijn ei ook? Vind het een beetje raar, ga vanavond mijn temp even weer meten dan weet ik meer. Dan zou ik eigenlijk mijn ongi de vorige keer moeten hebben opgehouden! Ik heb nu veel last van afscheiding, ik merkte het gisteren eigenlijk al. We hebben gisteren geklust en eergisteren niet, dus dan zijn de zaadjes wel beter! Ben na het klussen gaan slapen op een handdoek en vanmorgen pas na de wc gegaan. Hopelijk is mijn ei dus nu ergens!

Liefs Yvonne

Hallo Meiden,

Gelukkig we zijn weer compleeeeet!!

Ester je hebt idd een hele boel bij te lezen!! Wat een actie zeg van die tampon! Wat gek ook dat je hem zelfs bij het sexen niet voelde...je vriend ook niet?
Gelukkig is het allemaal weer goed gekomen! Je kan er een rare ziekte aan overhouden geloof ik. Dat staat altijd in de gebruiksaanwijzing van tampoonies.
Ik heb nix gehoord van de albert heijn maar dat vind ik ook niet zo heel erg want het gaat wel wat beter nu op mijn werk. Natuurlijk nog niet toppie maar ik vind het veel te eng om op dit moment weer opnieuw te beginnen. Ik zit op dag 23 nu en heb deze maand ovu testen gedaan en als het goed is heb ik ± de 28ste mijn NOD.

Tamara verhuizen kost erg veel tijd en energie dus ik kan me voorstellen dat je hier een tijdje niet bent geweest. Hopenlijk hebben jullie snel internet thuis want om het op het werk stiekum te doen is ook niet echt een fijn  gevoel.
Jij moest toen je urine laten controleren...was alles goed??

Ik heb sinds gister avond nogal een ongigevoel in mijn buik. Alsof  de  er elk moment aan zitten te komen...normaal heb ik dit eigenlijk alleen de dag van te voren.
Als ik een tijdje gezeten heb en ik sta op dan trekt het ook in mijn liezen..
Nou ja ik kan wel weer gaan speculeren maar ja ik moet toch wachten.
Pffffffffffffffffffffffff nog een hele week...als ik tenminste niet eerder ongi word.

Liefs Iris

Hoi meiden,
Iris, ik zou er ook van uit gegaan zijn dat je die dag je piek hebt gehad. Ik had die van mij ook gemist als ik niet toevallig uit nieuwsgierigheid die dag 2 keer getest had. Tja, ik had er toch 24 gekocht. Hahaha. heb er nog een heeeeleboel over, maar ze zijn nog goed tot eind 2009 dus nog tijd zat om ze te gebruiken voor de volgende. Hihi. Spannend. Nog een weekje en dan heb ook jij je nod.

Dimka, op zich wel lief dat hij zich waarschijnlijk toch bezorgd maakt over je. Hij had het misschien wel ff aan je kunnen vragen maar goed, daar is het een man voor. Haha. Het is me gelukt om alles binnen te houden, maar ik ben wel na bijna elke maaltijd misselijk, daarom is het zo vervelend dat ik de afgelopen week constant honger heb. maar goed ik heb van de diëtist een boekje gekregen met de hoeveelheden die je moet eten om gezond bezig te zijn tijdens je zwangerschap en ik wil die niet echt overschrijden. Dan moet er zo idioot veel af na de bevalling.

Esther, hey. Dat is lang geleden. Leuk weer van je te horen!!! Jammer dat je zo’n lange cyclus had. Wat naar van die tampon, maar wie weet zat er toch 1 supersterk zwemmertje tussen. Hopelijk was de infectie snel weg. Succes!!!

Tamara, ik had 6 september mijn ovulatie dus als je telt vanaf die dag, vandaag 15 dagen. Ik ben uitgerekend op 30 mei 2008. Fijn dat je echo er zo goed uit zag.

Sharine, vervelend dat je je weer minder voelt. Kan je na gaan wat voor impact het op je lichaam heeft gehad. dan is die extra maand wachten van de dokter geen slecht idee. Hopelijk gaat het snel weer de goede kant op.

Yvonne, fijn dat je weer aan de klus kan. Wanneer gaan jullie weer naar een andere woning of blijven jullie daar voorlopig nog even zitten?

Nou, hier gaat het redelijk goed. ik ben wel zo moe!!! Maar vandaag niet misselijk geweest wel wat gassig. :eek:S :eek:S Best vervelend om op werk te zitten met een borrelende buik. Heb ook veel honger. Na 2 tot 2,5 uur kan ik alweer een volledige maaltijd eten. Is niet echt de bedoeling denk ik. Ga morgen een boel fruit en yoghurt halen, hopelijk helpt het.

Bij mijn vriend dringt het nog niet helemaal door dat ik zwanger ben. Ik vroeg hem gister of hij het ook zo spannend vond en zijn reactie was maar matig. Ik denk dat dat voor hem pas zal komen als we bij de vk zitten voor de echo of het horen van het hartje. (of gebeurd dat dezelfde keer???). Ik heb vanmiddag de vk gebeld..... zijn ze alleen tussen 9 en 10 bereikbaar. Dat wordt dus bellen tijdens werkuren. Hoe ga ik dat in godsnaam doen? We zitten volgende week steeds met z’n 2-en. Pffff.

We zijn op dit moment nog met muurverf bezig en ik doe wel kleine stukjes met de deuren open. Waarschijnlijk gaan we morgen met de lak beginnen en dan doe ik niet mee. Daar krijg ik altijd hoofdpijn van. Het begint er al veel beter uit te zien. Het is alleen nu een mega grote puinhoop. :eek:S

Nou het is weer een heel verhaal geworden. Ik zal kijken of ik morgenochtend ff tijd heb om komen kijken. Rond de lunch zijn mijn ouders er om te helpen met verven en daarna ’s avonds uit eten en stappen dus niet veel tijd over.

Liefs,
Sara

Hai allemaal

Blij om te horen dat jullie niet boos zijn dat ik zo lang ben weggebleven!!!
Ik had voor mezelf gewoon echt even de tijd nodig om het een beetje van me af te zetten allemaal en het resultaat is er, ik zit alweer op dag 29 zonder dat ik me ergens druk over maak!!
Ik weet niet of jullie dat herkennen, maar ik was toen ik net met de pil stopte zo geforceerd met zwanger worden bezig dat ik er gewoon onrustig van was....
Nu heb ik dat gelukkig niet meer, want voor het zelfde geld duurt heet nog een jaar of langer en dan wil ik niet constant in de rats zitten!! hahaha

Hey Yvonne, Leuk dat je het ook zo naar je zin hebt gehad in Lazise, wij zaten op camping La Quercia (een hele goede) echt super, ik zit eraan te denken om voor volgend jaar nu alweer te reserveren.... We hebben elkaar vast gezien, maarja, dat weet je nooit he!!

Sara, Gelukkig kan je je eten nu wel binnenhouden, ik denk maar zo, het zijn vnl. de eerste 3 maanden en die zijn zo voorbij... Maarja, daar heb je niets aan als je je zo verschrikkelijk rot voelt..... Komt vast snel weer helemaal goed!

Sharine, Echt shit dat je je nu weer zo moe voelt... Is wel goed dat je lichaam je aangeeft wanneer het rust nodig heeft, probeer daar ook naar te luisteren, het is niet voor niets!! Ik heb geen haast met pendelen hoor, helemaal niet, ben wel benieuwd, want de vorige keer zei je juli en dat was niet uitgekomen.... Ik ga me er dan ook maar niet te erg aan vastklampen, want dat heeft helemaal geen zin!!

Iris, Gelukkig is het weer iets rustiger op je werk, spannend he dat afwachten op je ongi??? Heb je er een goed gevoel over dezde maand? Ik ben benieuwd!

Tammie en Dimka, Hoe is het met jullie dan??  Goed gevoel of juist erg vermoeid, dan kan ook allemaal wat zeggen over wat het wordt he!! hahaha

Dikke kus, Es    

Hoe is het met jullie allemaal

Iris nog steeds last van ongikrampjes mijn duimen draaien he. En nog veel plezier vanavond bij ciske de rat.

Yvonne kan wel hoor dat je nu een vroeg ei hebt nou flink door gaan klussen ook voor de zekerheid. Moet  gewoon een keer raak zijn bij jou.

Sara mannen zijn wat nuchterder dan vrouwen ze willen eerst een echo zien met een kloppend hartje voordat zij kunnen genieten. Kun je trouwens niet ergens een prive gesprekje voeren ergens op je werk. Het is ook wat dat je werk het eerder weet als je familie en vrienden. En hoe voel je je nu.

Dimka hoe is het met jou heeft je zoontje nog steeds last van nachtmeries.

Tammie hoe is het verder met je

Suusle is je laptop al klaar of nog steeds niet balen hoor meid hoop echt snel iets van je te horen.

Esther he ben vergeten wat je net geschreven hebt maar is binnenkort je nod er.

Sharine

Terug
Bovenaan