Dimka,Sharine,MeisjeYP,Sara,Esther,Ir77,Suusle en voor de rest die ik ben vergeten?

Hoi meiden,

Esther, fijn dat je je ff afstand hebt genomen en er nu rustiger mee om kan gaan. Wanneer is nu je nod?

Sharine, er zijn wel 2 vergaderkamers, maar ik weet niet welke wanneer bezet is en het staat wel erg stom als ik sta te bellen en er komt een grote groep mannen binnen om te vergaderen. Ik denk dat ik zeg dat ik mijn bril of mijn brood in de auto heb laten liggen en dan ff in de auto bel. Beetje knullig, maar goed.

Iris, nogsteeds krampjes? Wel spannend ik had ook krampjes in de week voor mijn nod. Hoe was Ciske de Rat?

Yvonne, het kan inderdaad zo zijn dat je een heel vroeg ei hebt. Dat ben ik wel eens tegen gekomen op een paar sites online.

Dimka, zijn je anti-misseljkheids spullen eindelijk gearriveerd of moet je tot maandag wachten? Hopelijk voel je je niet al te misselijk? Slaapt je zoontje alweer wat beter?

Suus, pc al bijna gemaakt? In welke ronde zit je nu eigenlijk? Wanneer is jou nod?

Tamara, ook alles goed met jou en je drukte-makertje?

Hier gaat het goed. ik ben vandaag alleen heel erg moe. Ik had eigelijk gewoon de hele dag op bed willen liggen maar ja mijn ouders kwamen verven en dan is het raar als ik voor zij weten zomaar ga liggen pitten. Maar goed, het was wel erg gezellig. We zijn een hoop opgeschoten met z’n 4ren.

Liefs,
Sara

Goeimorgen meiden,

Ciske de Rat was echt geweldig! Echt voor herhaling vatbaar zoiets. Mooi gezongen en gespeeld. Vooral als veel mensen tegelijk zingen krijg ik altijd kippevel.
We hadden ook mooie plaatsen, op het balkon op de eerst rij dus we konden het allemaal perfect zien.
Danny de Munk is maar een klein ventje maar wel een dijk van een stem! En het jongetje wat Ciske speelt is ook supergoed! Ja het was een leuke avond .

Ik heb nog steeds ongikrampjes maar nu niet meer constant maar met vlagen. Nog steeds niet ong! Dag 26 nu...
Ik ga ook de hele tijd naar de wc!! niet omdat ik moet maar om te kijken of ik al ongi ben! Echt erg!

Liefs Iris

hoi meiden,

1 dagje ben ik er niet en oet toch bij lezen.
met mijn zoontje is alles prima, slaapt weer goed, nachtmerrie was eenmalig denk ik, nog steeds snotverkouden, maar goed we mogen nu tenminste zijn neus poetsen, komt er zelfs om vragen, dat was vorige keer wel anders, moesten we hem steeds in de houdgreep houden!

ik wacht nog op de goede pillen, zijn vrijdag op de post gegaan, dus denk dat ze dinsdag komen maar hoop morgen.
nog steeds misselijk, wel 2 dagen niet overgegeven, maar niet echt veel gegeten. ben maar begonnen met witte boterham met appelstroop, en dat blijft er wel in. alleen nu probeerd mijn zoontje mijn brood steeds te stelen, hij vind het ook lekker heeft ie ontdekt. normaal hebben we geen wit brood!
ik doe heel rustig aan en zit/ lig een beetje op de bank, gisteren met afwassen ben ik 3 keer gaan zitten omdat het gewoon te zwaar is. alles wat ik doe met mijn zoontje kost me al mijn energie, dus dat eerst maar weer normaal. hopelijk ga ik aansterkend heen.
ik ben nu 10 weken zwanger, dus hoop dat het over 2 weken (eignelijk eerder) weg is!

esther, wat een verhaal, balen zeg, maar inderdaad je kan gewoon zwanger zijn!

iris, ik had ook krampen voor mij nod

tamara, nou bedankt dan he voor die misselijkheid!!!!!! nee hoor, ben blij dat het bij jou goed gaat!

sara, bij mij was het met de eerste ook dat mijn man eigenlijk weinig reactie gaf, toen hij het hartje had gehoord, toen was het pas echt!

yvonne, goed klussen!

liefs dimka

Hoi meiden,

Iris, ben druk aan het duimen hoor. Ik loop nogsteeds soms naar de wc om te kijken. hihihihi. Leuk dat je zo genoten hebt van het stuk. Ik vind het ook altijd wel indrukwekkend om te zien hoe ze sommige stukken op het toneel hebben weten te zetten.

Dimka, fijn dat je al 2 dagen een beetje kan eten. Tja, wit brood met appelstroop. Klinkt inderdaad goed. mijn vriend eet niet anders dan wit brood (geen appelstroop, want dat vindt hij niet te eten). Ik niet, maar vind het wel erg lekker.

Sharine, gaat het vandaag weer beter? Voel je je al wat fitter?

Yvonne, flink aan de klus???

Esther, nogsteeds op de wachtbank?

Suus, pc al bijna klaar?

Tamara, alles goed?

Hier gaat alles goed. ik merk wel dat ik veel tikfouten maak deze dagen. Misschien door de vermoeidheid. Ik moet mijn best doen om tot na 22:00 op te blijven. Maar als ik dan eenmaal slaap, ben ik na een paar uur weer op. Ik word ook steeds wakker helemaal bezweet, alsof ik direct van onder de douche in bed ben gestapt. Dan maar ff een nieuwe pyjama aan en weer verder slapen.
Mijn darmen rommelen nog steeds heel erg. Vandaag wel weer flink misselijk geweest. Gelukkig niet de hele tijd, maar wel nogsteeds heel erg na het eten.

Ons huis schiet al flink op. Ze zijn nu bezig ons extra aanrecht te plaatsen. Pfff, wel gebaald. Zijn ze gisteren 2 keer naar de Praxis geweest om het aanrecht en de poten te kopen (€200!!!!)....... Vergeten ze schroeven en houtlijm te kopen. Ook de spullen om de deur van de koelkast om te draaien hebben ze niet mee genomen. Zal de volgende keer maar een lijstje voor ze maken. Hahaha Gelukkig had die vriend (timmerman) nog een paar schroeven tussen zijn spullen die ze kunnen gebruiken, maar 1 of 2 minder en ze hadden het hele ding niet op kunnen hangen. Maar ja, volgende week heerlijk veel ruimte in de keuken. Alle apparaten etc een plekje in plaats van op de vloer. Hoef ik niet steeds alles af te wassen na en voor gebruik.

Liefs, Sara

Meiden

Allemaal een lekker weekend gehad en genoten van het mooie weer.

Iris heb je je nog lekker kunnen vermaken gisteren en de afwas afgekregen haha

Yvonne weet je nu zeker dat je je ei hebt gehad of was die toch wat later.

Sara hoop echt niet dat je vreselijk misselijk word hoor, ja je moet toch een goede smoes verzinnen voor vandaag maar goed dat zal je vast wel lukken toch?

Esther hoe is het nu met je

Dimka hoop dat je snel je vsm pilletjes krijgt hoor, lekker he witte boterham met stroop. Zit goed veel ijzer in is ook goed voor je zwangerschap.

Suusle meid is je laptop al weer gemaakt hoop echt snel iets van je te horen

Tammie nog lekker aan het genieten van je zwangerschap

Hier is alles wel oke begin nu toch wel wat meer te doen. Er zijn al twee hechtingen uit gevallen alleen de wond in mijn navel is nog steeds wat gevoelig. Ja zit ook op een irritante plek moet ik zeggen. Maar goed ben nog wel moe maar mag verder niet klagen.

Sharine

Hai meiden,

Hier gaat alles goed hoor, zit alweer op dag 31 vandaag, heb gister nog ff getest (voor de zekerheid , want ik had de hele dag buurtfeest haha)
Maar was weer negatief, ik had ook niet anders verwacht deze maand, dus.... ik hoop dat mijn ongi snel doorzet en datn kunnen we er weer voor gaan volgende maand.. ik heb echt geen idee hoe lang mijn cyclus is, ik denk rond de 33 dagen, dus als ik over een week nog niet ongi ben, dan maar weer ff testen...

Dimka: Echt vervelend zo beroerd als jij bent, bleeeeeeeh, je moet er maar wat voor over hebben he??!!
Sara: Ik word niet echt heel vrolijk van jullie zwangerschapsverhalen, jij ook al heeeeel erg moe, maar ja je krijgt er ongetwijfeld iets heel moois voor terug!
Iris; Leuk joh, Ciske de Rat, wij zouden eigenlijk afgelopen week naar Tarzan gaan, maar door een training is me dat niet gelukt en heb ik de kkaryjes moeten verkopen,

Nou, allemaal werkse vandaag... Ik moet om half 1 beginnen en ga vanavond op tijd naar bed, want ik ben echt nog helemaal kapot van gister (ons buurtfeest) Ik moets het zelf organiseren, maar daar ben je dan nog wel druk mee hoor, we hadden als thema Cowboys en Indianen (echt lachen) Het was wel een super geslaagd feest!!

Nou, tot snel!!
Es

Hier is alles wel oke begin nu toch wel wat meer te doen. Er zijn al twee hechtingen uit gevallen alleen de wond in mijn navel is nog steeds wat gevoelig. Ja zit ook op een irritante plek moet ik zeggen. Maar goed ben nog wel moe maar mag verder niet klagen.

Hey Sharine,

gelukkig gaat het weer ietsje beter met je, pffffffff, mag   nu ook wel weer he???!!
Wanneer is je NOD nu weer? en kan je volgende maand alweer aan de slag??

xxxxx Es

hoi meiden,

nou weer een dag verder! van de ene kant lekker weekend gehad, maar van de andere kant, iedereen wil me maar van alles laten doen. ga je mee wandelen, winkelen, buiten. ik maar nee, nee bedankt. is allemaal lief bedoeld en iedereen denkt dat me gedachte op wat anders zetten helpt maar, dan moet je wel energie hebben. mijn zoontje krijgt momenteel al mijn energie en simpelweg meer heb ik niet!
vanmorgen zat ik er weer even doorheen, even janken en nu weer wat rustiger. al dat gestress maakt het niet makkelijker!
maar ja, we moeten gewoon rustig verder, ik lees lekker een boek, speel met de katten, we hebben weer een nieuwe want 1tje was er weg, alleen de andere katten vinden haar nog niet echt leuk, maar dat komt wel. even lekker buiten zitten met ons konijn samen knuffelen met mijn zoontje, en dan is de energie weer op.
ik ben aan het aftellen naar mijn 1e bezoek aan de verloskundige word wel nieuwsgierig naar dit kleine monster in mijn buik!!!!!
moet pas over 3 weken, dus nog best lang wachten, maar goed dan moeten we toch wel wat kunnen horen, weet niet of ik dan ook meteen een echo krijg maar dat merk ik vanzelf al. op dat bezoek meot ik een tijd teren want dan hoef ik pas na 14 weken weer heen. ik ben maar lid geworden van het blad kinderen want dan kreeg je zo'n apparaatje dat je thuis hartje kan horen erbij. want die 14 weken is toch echt te lang wachten!!!!!!!

esther, je weet maar nooit hoor!

sara, ik keek ook de 1e 2 weken steeds of ik echt niet ongi werd, stom he!

sharine, mooi dat je hechtingen er al uit vallen en je navel is inderdaad een rot plek, die kan je ook niet echt ontzien met bewegen

iris, ook nog even wachten

yvonne, was het je ei?

suus, doet ie het weer?

liefs dimka

Terug
Bovenaan