Dimka,Sharine,MeisjeYP,Sara,Esther,Ir77,Suusle en voor de rest die ik ben vergeten?

Hallo Meiden,

Dag 27 hier en nog steeds geen ongi. Ik weet niet of ik het me verbeelde of dat ik het zo graag wil maar ik voelde mij om 7 uur vanmorgen niet echt lekker. Hele lichte misslijkheid...of zijn het gewoon de zenuwen? Toen ik moest niezen kreeg ik een flinke pijnschuit door mijn baarmoeder! Vandaag heb ik eigenlijk bijna  geen last van krampjes meer.
Nou ja als ik vrijdag nog niet ongi ben ga ik testen. Ik vind het deze keer wel errug spannend en zou wel erg teleurgesteld zijn als het niet raak is.

Esther jij hebt je dus wel vermaakt met jullie buurtfeest! Wel erg jammer dat de test negatief was maar ja daar had je eigenlijk ook wel op gerekend! Die stomme tampoonie ook!
Wat zonde dat je niet naar Tarzan kon zeg! Ik was nog nooit naar een musikal geweest maar ik weet zeker dat als ik de kans krijg weer ga!

Dimka ik heb medelijden met je . Ik hoop voor je dat het snel beter gaat en dat je weer meer energie krijgt om wat dingetjes te doen...al is het maar een stukkie wandelen! Wat leuk zo een apparaatje dat je zelf het hartje kan horen! Ik wist helemaal niet dat dat bestaat.
Jij wachten op je echo wij wachten op onze NOD we wachten wat af met zijn allen.

Sharine de afwas is klaar hoor!! Was boer zoekt vrouw leuk?

Sara hoe gaat ie bij jou? druk bezig zeker en geen tijd voor ons

Yvonne is je ei nou eigenlijk al geweest? Wanneer is je NOD ook al weer? ik ben het een beetje kwijt, solly!

Suus is die pc nou eindelijk eens klaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrr!!!!

Tamara wanneer komt er bij jullie internet??

Liefs Iris

Hoi meiden,

Sharine, tot nu toe valt de misselijkheid nog mee hoor. Ik was een paar maanden geleden (de eerste maand van de lange cyclus) veel misselijker dan nu. Maar vandaag op werk was het wel weer erger dan normaal. Maar goed, zo lang het niet constant is en ik alles binnen houdt vind ik het wel best. Ik ben uiteindelijk niet helemaal naar de auto gelopen om te bellen. Het hoosde dus ik ben gewoon een leegstaand kantoor in gedoken. We waren toch maar met z’n 2en en als ze er over vraagt zeg ik gewoon dat ik een blaasontsteking heb. Meteen een verklaring waarom ik opeens zo vaak naar de wc ga. Hahaha. Fijn dat het beter gaat met je buik.

Esther, ja die vermoeidheid valt wel wat tegen, maar goed zoals je zegt dat heb je er wel voor over. Jammer dat je niet naar Tarzan kon gaan. Had mij ook geweldig geleken. Haha, moest iedereen ook als indiaan of cowboy gekleed komen?

Dimka, vervelend al die misplaatste goede bedoelingen. Maar ze zullen het vast wel snappen. Ik begin ook te merken dat ik wat emotioneler ben dan normaal. De chef op onze afdeling loopt ongelofelijk te zeuren om niks. Ze was er vanmorgen niet, maar had bij mijn collage wel een briefje achter gelaten. Moest het ff laten bezinken voordat ik er op reageerde, voelde zo'n boosheid omhoog komen. Maar goed, ik heb al aangegeven dat ik na mijn vakantie in november niet meer terug kom. Ben het helemaal zat daar en blijf nu alleen nog zodat die collega (waar ik het erg goed mee kan vinden) niet in de problemen komt en haar werk niet kan doen omdat het gewoon te veel is. En ja, we kunnen het geld natuurlijk ook goed gebruiken.

Wat leuk, zo’n apparaatje. Is dat gewoon het tijdschrift van Nederland? Ik heb pas op 7-11 mijn echo. Dat is ook nog lang wachten zeg. Wel lang wachten 14 weken!!!! Ben ook zoooo nieuwsgierig!!

Iris, spannend hoor!!! Nogsteeds goede tekens!! Haha, dit is het enige topic en forum waar ik nog minstens 1 bericht per dag achter laat. Voor de rest heb ik nog te weinig energie. Maar hier blijf ik natuurlijk trouw mee kletsen tot dat we allemaal zwanger zijn of onze kinderen hebben. Haha.

Yvonne, de rust alweer terug op werk?

Hoe gaat het met de andere dames? Nog nieuws?

Ik heb inmiddels voor 15-10 een afspraak gemaakt bij de vk. Ik kreeg ook een nummer om een echo te laten maken omdat de vk die lange laatste cyclus wel raar vond. Die is jammer genoeg pas op 7-11. Dus nog even wachten. Vind dat er wel veel tijd zit tussen de vk en de echo. Maar het is denk ik het enige echo-centrum hier in de buurt.
Wel vervelend was dat die mw van de echo alleen tussen half 2 en 2 bereikbaar was. En steeds in gesprek dus heb 3 keer op en neer gelopen en werd toen terug gebeld toen ik mijn handen af stond te drogen in de wc. Gelukkig zat ik niet meer op de wc. Nu alleen weer een boel wachten.

Liefs,

Sara

Hallo Meiden!!!!!!

Mijn schoonmoeder belde vanmiddag op of ik mee wilde naar een vriendin van haar waar vanavond een medium komt. Tuurlijk zeg ik. Ik houd het even kort hoor. Ik had een kettinkje mee en dat hielt hij in zijn handen en dat begon rondjes te draaien.... en mijn schoonmoeder en haar vriendin in koor 'dat word een meisje!!!'   Ja zei hij ik mag het eigenlijk niet zeggen maar het is zo!!
Ik heb net een test gedaan en IK BEN ZWANGERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
 PFFFF ik kan het nog niet helemaal bevatten!!!
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhh Ik ben zwangerrrr

Zo dat wou ik even zeggen!

En hier de glitters voor jullie natuurlijk want die hebben mij ook geholpen!!

Liefs Iris

Hoi Iris,
wat een super goed nieuws!!!! van harte gefeliciteerd!!! ik had al zo'n vermoeden omdat je net zoals ik al vanaf je ei krampen had!!! super!!! wanneer ben je uitgerekend?

Liefs,
Sara

Hallo meiden,

Iris!!! Supergefeliciteerd!! Echt geweldig zeg! Ik wilde je even snel feliciteren!!! Geniet er lekker van en.....een meisje???

Mijn eisprong heb ik nog niet gehad, mijn temp. ligt nog onder de 37, gister 36,8 en eergisteren ook. Dus we klussen flink deze week ook omdat ik niet echt weet wanneer ik mijn ei nu kan verwachten. Mijn NOD is nu 12 oktober heb ik 28 dagen aangehouden.

Nou ga weer vlug aan de slag hier doei doei,

Liefs Yvonne

hoi meiden,

iris gefeliciteerd !!!!!!!!!!! ik had al zo'n vermoeden. we gaan goed, nu elke maand   nog twee zwanger en dan kunnen we gewoon met ons helemaal groepje naar het forum zwanger zijn!!!! ik ben helemaal blij, geniet ervan.
ben benieuwd of het echt een meisje word!

sara, lekker dat je je eten nog binnen houd, houd je nog wat energie over. hoeveel uur werk je nu per week? lang wachten he die echo's. ik vind het ook niks. het blad kinderen is gewoon in nederland, staat op deze site, ik kocht het al regelmatig in nederland, wel leuk om te lezen! nu met dat apparaatje nog leuker, denk dat het over 2 weken bij mijn ouders is!

sharine, al weer wat beter?

yvonne, ben jij de volgende, nog lekker aan de klus?

suus, hoe gaat ie bij jou?

tamara, nog steeds alleen moe, of word dat ook beter?

hier gaat het vandaag redelijk. ik heb de pillen van vsm binnen en ik moet zeg het hielp een beetje. me misselijkheid zakte wat weg, als dit doorzet ben ik helemaal blij. dan kan ik weer wat meer eten!
nog wel vreselijk moe, maar dat kan ook niet anders!
ik vind mijn wachten op mijn echo al lang, maar sara jij moet nog veel langer!

Hey meiden!

Iris Super hey!!! Van harte gefeliciteerd!!!!!!!!
Ik heb eigenlijk niet veel tijd om alles bij te lezen op mijn werk. Baal hier enorm van.
Als ik het goed heb zijn:
Dimka, Sara, Iris en ik nu zwanger.
En Yvonne, Suus, Sharine en Esther niet.
Zo heb ik iedereen toch?
Ik ben nog wel veel moe zo s'avonds rond half 10 en verder heb ik af en toe last van een enorme hormonenbom waar vooral mijn vriend onder te lijden heeft:p.
Krijg zin in bepaald eten en sommige dingen vind ik echt goor!!!!
We hebben nog steeds geen internet als het goed is begin oktober weer. Dan ga ik eens alles bij lezen. Lees nu het meest recente nieuws af en toe. (heb op het werk niet zoveel tijd)
Sharine je had voor mij gependelt op 27 maart. Volgens de echo 24 maart. Maar wij gaan er vanuit dat het 27 maart is vind ik wel een leuke datum.
Ben benieuwd wie de volgende zwangere is. Tot nu toe is elke maand een nieuwe zwanger. Echt gaaf!! We blijven glitters strooien en aan jullie denken!!!
Begin mijn kleintje al regelmatig te voelen.
Heel erg leuk.
En we gaan over 2,5 week een weekje naar Italië. Daar heb ik enorm veel zin in!
Ga gauw weer aan het werk.
Tot gauw allemaal.

Dikke knuffel voor jullie allemaal!!!
Liefs,
Tamara

Hallo Meiden

Superrrrrrrrrr Iris gefeliciteerd meid ik zei het toch fantastische hoor, meid het is je erg gegund. Ga er lekker van genieten zou ik zeggen.

Ja nu Yvonne, Esther, Suusle en ik nog en dan kan het hele cluppie naar zwanger zijn gaan.

Liefs Sharine

Terug
Bovenaan