Dimka,Sharine,MeisjeYP,Sara,Esther,Ir77,Suusle en voor de rest die ik ben vergeten?

hoihoi,

ik ga ook uit van de datum van Sharine! dat is 14 april. vorige keer ging ik 2,5 over de datum, dus 6 dagen ervoor lijkt me wel wat!
ben alleen benieuwd wat dat van ons gaat worden (is!), sharine pendelde een zwangerschap van een meisje, maar er word volgend de pendel een jongen geboren. dat blijft dus spannend tot het einde!
lijkt me heerlijk om al je kleintje te voelen, dat duurt nog wel een paar weekjes bij mij.

ik ben druk bezig met de feestgids voor mijn broer, die gaat 9 nov trouwen, dus moet weer crea verder!

liefs dimka

AAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH!!!!!

Iris,

GEFELICITEERD!!!

Het is je echt gegund hoor, dus lekker van genieten en ja, ja, ja, ik heb ze gevangen hoor!!!

Hele dikke kus, Es

PS, na hoeveel dagen heb je nu getest dan???

hai Meiden,

Ik heb even niet de tijd om alles aandachtig te lezen, want ik moet zo alweer weg.. ik ga een reunie organiseren voor groep 8 vd basisschool!!! haha, leuk om 2 oud-klasgenootjes zo weer eens te zien!

Het buurtfeest was inderdaad verkleed, weet ff niet meer wie dat vroeg, maar het was een superleuk feestje.. We zijn nu bezig met eenw ebsite van de buurt (ook errug gaaf)

Nog steeds geen ongi hier, nu dag 32, maar mijn cyclus is toch al meestal lang en ik had vannacht wel ongi krampen!! Dus het zal binnenkort wel doorzetten (dat hoop ik eigenlijk want dan kunnen we weer verder)

Ik vind het echt zo gaaf voor je Iris en dat je test al zo snel positief is, echt super!!!!

Nou, nog maar een paar hier en dan met zijn allen door naar het volgende forum, ik hoop maar dat dat heel snel is......

ik had vandaag echt een beetje een rot-dag op het werk, en toen dacht ik, laat ik maar snel zwanger zijn want dan kan ik   met verlof, hihihi!!!

Nou, ik moet gaan..

Hele dikke kus van mij en ik schrijf snel weer een stukkie en dan lees ik al jullie berichtjes heel aandachtig!!

Es

Hoi meiden

Iris, Dringt het al een beetje door dat je zwanger bent???!!!! Hoeveel dagen voor je nod heb je eigenlijk getest? Of gewoon op je nod? Wel leuk naar zo’n medium!!

Yvonne, vervelend dat je nog geen eispring gehad hebt. Heb je dan een laat ei? Of loop je nogsteeds goed? veel plezier met klussen. hahaha.

Dimka, fijn dat je pillen in ieder geval wat helpen en je weer wat kan eten. Hopelijk krijg je snel weer de energie of wat actiever te worden. Ik heb mijn eerste gesprek bij de vk met 8 weken, maar moet tot 11,5 weken wachten voor mijn eerste echo. Maar aangezien de vk mijn lange voorgaande cyclus wat apart vond hoop ik dat de echo naar voren geschoven wordt. Wel leuk, je kan ze krijgen op video of kleurfoto’s los of op cd. Lijkt me ook wel een leuk tijdschrift. Ik heb het apparaatje ook besteld. Kan mijn vriend over een paar weken ook af en toe meegenieten van de kleine.

Tammie, vervelend dat je nog zo lang zonder internet zit. Wat leuk dat je je kleintje al voelt!! Wat gaat de tijd toch snel.

Esther, jammer dat je al ongi krampen hebt. Maar zolang er geen rd’s zijn is er nog hoop. Gebruik jij je emoticons van hyves hier? Mijn pc accepteert die niet. Hopelijk wordt het snel weer gezelliger op werk.

Hier gaat alles goed. naast rommelende darmen en grotere borsten (en ik zat al op een C) heb ik al 2 dagen bijna geen krampen. Ik weet niet of ik daar nu blij mee moet zijn of niet. Ik heb ook constant honger. Vind het allemaal nog wel erg spannend.
Hoe hoog zou mijn temp moeten zijn na 3 weken zwangerschap? Ik schommel tussen de 37,1 en 36,8.

Ik ga maar weer helpen met het opruimen. Als het goed is, gaat morgen de vloerbedekking in de hal en dan is beneden af!!!

Liefs,
Sara

Hallo Meiden,

Bedankt voor jullie felicitaties!!! Ik bevat het nog steeds niet nee! Ik heb wel de hele dag van die vleugjes misselijkheid en mijn buik voel ik constant.
Ik ben ook erg moe want ik heb vannacht bijna niet geslapen van de zenuwen en van het heftige onweer.
Ik ga dus lekker vroeg naar bed en schrijf de volgende keer weer meer! Ook ik blijf hier schrijven tot iedereen zwanger is!!
 Liefs Iris

Ow ik heb trouwens op dag 27 getest volgens mij isdat 2 dagen voor mijn NOD. Hoewel mij dat niet helemaal duidelijk was...ik ging er van uit dat ik weer een periode van 28/29 dagen had.
Ik ben uitgerekend op 5 juni!

hoera, ik stond op en geen misselijkheid, tenminste niet erg!
nu hopen dat we zo verder gaan!
kunnen we energie eten!
mijn zoontje was gisteren zo blij dat ik niet voor dood op de bank lag, hij zei steeds mama niet litten (mama niet liggen), kwam ie gezellig naast me zitten, nou dan smelt je hart hoor! als hij rustig doet dan kan het ook prima, maar normaal is hij erg van klimmen enz, dus dat wil nu nog niet altijd lukken!
ik heb vandaag mijn broer zijn trouwkaart binnen gehad, leuke kaart joh, met soort van delft blauw poppetjes en tegeltje, nog nooit gezien erg leuk. zal flink wat hebben gekost!!!!

liefs dimka

Hallo meiden, even een snel berichtje van mij. Ik moet nog veel nalezen hoor! Mijn ei gisteren denk ik gehad. Temp. was 37,1 en daarvoor 36,8 en 36,7. Ik weet het niet helemaal zeker want op mijn gevoel kan ik niet meer helemaal vertrouwen, dus doen we het maar zo. Had ook last van meer afscheiding. Dit is dus dag 11 van mijn cyclus, dus  toch wel vroeg. Maar ja de vorige ronde duurde ook langer, dus misschien zit ik nog in mijn oude cyclus, ik weet het niet. We hebben maandagavond en gisteravond geklust dus meer kunnen we niet doen nu dan afwachten.

Liefs Yvonne

Terug
Bovenaan