Dimka,Sharine,MeisjeYP,Sara,Esther,Ir77,Suusle en voor de rest die ik ben vergeten?

meiden

Dimka fijn voor je dat je eindelijk nu niet meer misselijk wakker word wie weet word het nu langzamerhand wel minder. Lief he als je kind dat doet he af en toe houden zo toch nog een klein beetje rekening met je .

Yvonne dus nu wel je eisprong gehad ja net wat je zegt je hebt geklust en nu kun je er verder niks meer aan doen. Jullie doen gewoon je best meer kun je niet. Mijn duimen gaan nu echt vreselijk hard voor je. Moet gewoon een nu lukken.

Iris heb je vannacht wel lekker geslapen of zit de schrik er nog in haha. En ga je nog een digitale halen voor je vader.

Sara hoe is het met jou hoop niet dat je misselijk bent.

En hoe is het verder met jullie Esther Tammie en Suusle.

Sharine

Meiden!! hier eindelijk weer een teken van leven van mij!

De laptop is weer klaar! jhoeoheeeeee!1 maar wat heb ik hier veel gemist zeg!
Wie zijn er nu allemaal zwanger??

Sharine, geloof dat ik nog niet heb gezegd dat ik het heel erg voor jullie vind, gaat het een beetje met jullie??

Nou ik moet het vandaag kort houden dus ga er weer vandoor, maar kom snel terug hoor!

Suusle

Fijn dat je er weer bent van de partij. Gelukkig je laptop is weer gerepareerd.
Hier gaat het wel goed hoor alleen nog vreselijk moe, heb net voer gehaald voor de koeien, kalfjes melk gegeven en de koeien uit het land opgehaald en nu ben ik vreselijk moe. Voel me net een oud mens      . Maar voor de rest gaat het wel goed. Hoop dat ik vanaf 25 okt weer voor het eggie mag gaan.

En hoe staat het voor jou erbij heb je binnenkort alweer je NOD of verwacht je je ei.

Sharine

Hallo meiden,

Suuuuus wat leuk dat je er weer bent! Hoe gaat ie met je? Ikke ben zwangerrr!
Ik heb deze maand ovulatietests gebruikt en dat heeft blijkbaar geholpen!
Waar zit jij nu in je cyclus?

Sharine ik heb vannacht wel erg lekker geslapen ja! Ik heb nog geen andere test gehaalt maar dat komt goed. Wat leuk hé de kalfjes eten geven! Ik hoop dat je snel weer fit bent want zo is er ook niet veel aan maar dat komt wel denk ik.

Yvonne mijn duimen draaien weer/nog steeds voor je! waarom gebruik je geen ovutests? Ik heb er zoals je weet er veel aan gehad! Dan weet je tenminste zeker dat je ei eraan komt! Ik dacht ook dat ik het wist maar het bleek dus veeel later te zijn. Maar ja zo heeft iedereen zijn methodes. Heb je je werk al weer helemaal op orde?

Dimka wat heeeeeeeeeeerlijk voor je dat je niet misselijk was vandaag! Komt dat van de pillen die je gekregen had? Ook veel leuker voor je zoontje idd een mama die rechtop zit hahaha.

Esther heeft je ongi nog doorgezet?? ik hoop het natuurlijk niet voor je!!

Tammie ook alles goed?

Hier gaat het goed. 's morgens voel ik helemaal nix...dat begint zo rond een uur of 10 dan krijg ik weer krampjes en vlagen van misselijkheid en dat gaat zo de rest van de dag een beetje door. Ik ga nog steeds vaak naar de wc om te kijken of alles wel goed gaat!

Liefs Iris

hoi meiden,

ik zit net even terug te lezen, ik heb me msn adres verkeerd geschreven, puntje vergeten. dus nog 1 keer extra maar:
fam.kuilboer@hotmail.com

sharine, ik mag morgen weer klaveren voeren, me schoonouders moeten een dag weg, voor hun 100.000 liter koeien, dus niels en ik helpen even mee. ze had er tot vandaag 30, was niet te doen. nu uiteindelijk 10 wweg, dus wij hebben er morgen 20. altijd leuk om te doen, maar als je er een paar heb die niet willen is het af en toe wel zwaar. ik dacht zit toch maar thuis, kan ik daar wel even mee helpen, kijken hoe dat gaat. Jay helpt ook altijd mee als wij er zijn, van schouders tot knieen altijd nat weer thuis!

iris, al een beetje gewend?

esther, enenenen?

suus, waar zit jij met je cycjus?

sara, gaat alles nog lekker?

verder weet ik het niet meer!

liefs dimka

meiden

Ja Iris lekker geslapen vanacht heerlijk lekker dromen enzo      

Sara hoe is het vandaag met je

Yvonne   hoe is het verder nog steeds druk op de zaak.

Suusle en Esther hoe is het met jullie

Dimka ja ik dacht al van ik tref je nooit via msn maar nu weet ik hoe het komt verkeerde hotmail adres heb hem gelijk veranderd.
Leuk he kalfjes voeren ik vind het altijd zo schatig en de kids vinden het ook leuk. Heb gisteren voor de eerste keer weer kalveren gevoerd na de operatie was weer leuk.

Tammie hoe is het met jou

Sharine

Hoi meiden,
Hier gaat het goed. ik heb vanmorgen mijn ouders op het vliegtuig gezet. We hebben de hal af. gisteren heeft mijn vriend de vloerbedekking gelegd. het begint weer echt op een huis te lijken erg leuk.

Ik heb niet veel gereageerd deze dagen. ik ben gewoon zo moe en misselijk!!!! ik val constant in slaap. ik zal straks of morgen weer ff bijlezen en reageren.

Liefs,
Sara

Hallo meiden,

Iris,  ja ik wist met mijn andere cyclus wel precies wanneer ik mijn ei had en nu weet ik dat ie tussen maandag en dinsdag gezeten heeft. Heb  gisteravond  voor de 2e keer 37,1 getempt. dus zit het wel goed dat ik mijn ei gehad heb. Nou hoe gaat ie verder? Besef je het al een beetje dat je zwanger bent?

Sara, vervelend zeg dat je misselijk en moe bent! Hopelijk is dat gauw over en kun je verder genieten dat je zwanger bent! ZIjn jullie nu al een beetje klaar in huis?

Dimka, gelukkig dat vsm een beetje helpt zeg!  Kun je weer een beetje op krachten komen.  Leuk zeg zo op de boerderij helpen met elkaar!

Suus, nou we wachten nog op jouw ei hoor!! Ik zal duimen dat ie er snel is voor je! Ja blijven klussen hoor! Gelukkig dat e laptop weer klaar is zeg! Jeetjemina leen je ook nooit meer uit he?

Sharine, ja joh nog steeds druk hier. Had een tijdje terug iemand in dienst genomen die niet beviel, dus had ik hem ontslag gegeven, maar nu begint een oud collegaatje van mij maandag bij me te werken dus ..........dan hoop ik eindelijk een beetje rust te krijgen. Ik hoop dat je snel weer opknapt hoor! Het gaat al een stuk beter, maar nog niet helemaal weer de oude he? Ja ik hoop ook voor jullie dat je vanaf 24 oktober weer met een nieuwe ronde kunnen beginnen hoor en dat het gauw weer raak is dan. Heb je eigenlijk nog weer voor jezelf gependeld?

Tammie hoe gaat ie met je? Heb je al gauw weer internet?

Esther weet je al iets meer? Ik duim voor je dat je toch niet ongi wordt hoor!

Nou meiden mijn ei is geweest tussen maandag (36,8)  en dinsdag (37,1), maar ik heb ook vastzittende hoest en erge keelpijn nu. Heb het gered zonder paracetamol dus daar ben  ik best wel trots op haha! Nu heb ik sinds gisteravond wel  hele overgevoelige tepels, ze zijn wel eens eerder gevoelig geweest maar nooit overgevoelig. Ik verwacht er deze ronde verder maar niet veel van om mezelf in te dekken en omdat ik al zo vaak kwaaltjes gehad heb. Ik vind het aan de andere kant toch ook wel weer fijn om hier te  schrijven wat ik voel.

Nou dat was hem weer voor vandaag doei doei!

Heel veel liefs Yvonne

Terug
Bovenaan