Dimka,Sharine,MeisjeYP,Sara,Esther,Ir77,Suusle en voor de rest die ik ben vergeten?

Hey meiden kunnen we alles even op een rijtje zetten wie wanneer uitgerekend is en nod heeft? Ik weet  al helemaal niks meer? Dit is dan wel zo makkelijk toch?

NOD:
Sharine                        ..........oktober
Suus                                  ........oktober
Esther                            .........september
Yvonne                                 12 oktober            

Uitgerekende bevallingsdatum:
Tammie                        ..................
Dimka                              .................
Sara                                ..................
Iris                                        .................

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-09-2007 16:37:18'));

Hey meiden kunnen we alles even op een rijtje zetten wie wanneer uitgerekend is en nod heeft? Ik weet  al helemaal niks meer? Dit is dan wel zo makkelijk toch?

NOD:
Sharine                                    +- 15  oktober

Iris                                        .................

Hey Sharine, wanneer kunnen jullie weer voor het eggie gaan? Zijn de wondjes al genezen of heeft het nog even tijd nodig of jullie zelf nog tijd nodig? Wij blijven wel dicht bij elkaar he met onze nod's?

Liefs Yvonne

Meiden

Sara getver erg misselijk is niet leuk je bent het dan ook zo gauw zat, maar ja het hoort er nu eenmaal bij.

Yvonne gelukkig dat je iemand erbij krijgt voor het werk. Dus je ei is nu echt geweest nou weer afwachten he. He niet ziek worden hoor.

Voor de rest ben ik het weer vergeten      

Sharine

Heeeeeeey meiden!!

Sorry voor mijn nogal korte berichtje gister! Dacht nu ga ik eens even een heel verhaal typen, komt er in een keer iemand binnen via de acherdeur! dus is alles snel wegklikken, vandaar!!

Iris!!! Wauwwwwwwwwwww gefeliciteerd meid!! Echt super joh! Heb wel veel gemist hier he?!

Nou ik heb dus vorige ronde echt een klote ronde gehad, heb normaal cylcus van ongeveer 30 dagen en ik werd maar niet ongi.... 2 x getest allebei negatief, word ik op dag 39 pas ongesteld!! Ik werd helemaal gek, en mn vriend ook..... die was heel teleurgesteld joh, zielig!
Dus nu weet ik niet waar ik zit met mn cyclus.... normaal voel ik mn ei, maar voel nog niets, verwacht m ergens tussen dit weekend en volgend weekend, weet niet waar ik nu van uit moet gaan namelijk.... hoop toch niet weer zo lang hoor! was net blij dat ik m een beetje regelmatig had, krijg je dit!!
Nou ja we blijven maar flink klussen!

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-09-2007 16:37:18'));

NOD:
Sharine                        ..........oktober

Iris                                        4 juni

Hallo meiden,

Sara wat vervelend dat je zo misselijk bent zeg. Hoe gaat het met eten? blijft dat er een beetje in? Steeds kleine beetjes hè! Ik  merk nu dat ik 's middags om een uur of 4 wel even wat moeten eten anders wordt ik misselijk  en voel ik me raar. Verder voel ik de hele dag mijn buik.

Suus dank je wel...ik kan het eigenlijk nog steeds niet bevatten! Zo snel! Maar ik denk toch dat ik het aan die ovulatietesten te danken heb.
Ik hoop voor je dat deze cyclus weer een beetje normaal doet zodat je weet waar je aan toe bent.

Sharine...hoi......hahahahahaha

Dimka...100.000 liter koeien????? zijn dat koeien met gigantische uiers??? hahahaha
Ik ben er nog niet aan gewent dat ik zwanger ben nee! jij wel!? Het zijn steeds stapjes die  ik maakt lijkt het wel. Ik bedoel eerst wil  ik een positieve test in handen. dan ben  ik zwanger en dan wil ik weer eerst een echo voordat ik het echt geloof...de volgende stap is dat ik het eerst wil voelen enz enz   maar ja ik probeer er maar van te genieten nu haha.

Yvonne zit je weer op het wachtbankje? getsie!! dat zijn zulke vervelende weken hè!
Zijn ze nu eigenlijk al bezig met het bouwen van jullie huis??

Liefs Iris ***************)

Terug
Bovenaan