Dimka,Sharine,MeisjeYP,Sara,Esther,Ir77,Suusle en voor de rest die ik ben vergeten?

Meiden  

Yvonne sorry ik had je vraag niet gezien gisteren. We gaan weer voor het eggie als we 25 okt bij de gyn moeten komen. Dan ben ik als het goed is net ongi geweest en als hij zegt van ja ga er maar weer voor (willen we zelf heel graag denk eigenlijk dat het nu wel mag maar we wachten toch nog maar even 25 okt af) dan gaan we weer want dan zit ik weer toevallig (waarschijnlijk) in mijn vruchtbare periode. Dus dat komt dan goed uit met de timing toevallig.

Iris hoef jou niet te vragen hoe het gaat spreek je dagelijks hahahaha. Maar heel gezellig.

Ik kom vandaag nog wel een keer spieken. Vandaag word er bij ons mais gehakselt ben dus druk om eten te koken voor 7 volwassen mensen. AAARrrggg vind het altijd niks ben altijd bang dat ik te weinig klaarmaak.

Tot Later

Sharine

hoi meiden,

nou kalfjes voeren was geen geweldig idee, ik had jay naar de opvang gebrachten ging niels helpen. ik kom daar aan, en wilde net emmers gaan halen, en voel me duizelig dus hang even op een hek. nou het was maar goed dat niels en matthe (die molk daar nu vandaag), er bij waren, want ze konden me nog net opvangen, ik ben gewoon flauw gevallen. weet er ook niks meer vang, behalve dat ik ineens op stro en poep lag!
dus ben daarna mag naar huis gebracht door niels. die schrok zich natuurlijk rot. ik had bij jay ook een lage bloeddruk maar ben nog nooit flauw gevallen, dus vind het zelf ook best eng!

iris, hele grote uiers hebben ze, nee hoor, ze hebben in totaal 100.000 liter nu gegeven!

sharine, het is zo 25 okt.

yvonne, wachten bah duurt zo lang

sara, vervelend he, ik leef met je mee

verder weet ik het niet meer

liefs dimka

Hey meiden kunnen we alles even op een rijtje zetten wie wanneer uitgerekend is en nod heeft? Ik weet  al helemaal niks meer? Dit is dan wel zo makkelijk toch?

NOD:
Sharine                        ..........oktober
Suus                                  ........oktober
Esther                            .........september
Yvonne                                 12 oktober            

Uitgerekende bevallingsdatum:
Tammie                        ..................
Dimka                              20 april
Sara                                ..................
Iris                                        4 juni

quote: dimka reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('28-09-2007 11:39:47'));

Hey meiden kunnen we alles even op een rijtje zetten wie wanneer uitgerekend is en nod heeft? Ik weet  al helemaal niks meer? Dit is dan wel zo makkelijk toch?

NOD:
Sharine                                    15     oktober

Hallo meiden, ben er even weer vandaag. We zijn dus nog steeds niet aan het bouwen omdat de vergunning er nog niet is. We wachten nog steeds. Waar het huis komt is alles wel al uitgegraven. Volgende week krijgen we de stroomaansluiting en wateraansluiting. Daar is mijn mannetje vorige week mee bezig geweest om alles uit te graven en hokjes te plaatsen en een met een stroommeter. Deze is maandag goedgekeurd, dus staat voor aankomende week in de planning om aangesloten te worden. En voor de rest is het nog even afwachten. We kunnen nu ook op een recreatiepark een chalet huren, dat is op 5-10 minuten rijden naar ons werk en bouwgrond, dus daar gaan we nu eerst achteraan. WIllen we toch liever dan op het bouwgrond wonen, zodat we iets meer rust kunnen hebben tussen de bouw door.

Mijn temp. van de laatste dagen zag er zo uit 36.5- 36.7- 36.8- 36.8- 37.1- 37.1- 37.3, ik denk dat mijn eisprong tussen de 36.8 en 37.1 heeft gezeten maar ik ben het niet 100% zeker. We hebben zeker beide avonden geklust alleen tussen de 37.1 en 37.3 niet. Het is eigenlijk gewoon afwachten. Gisteravond had ik ongigevoel en steken, dus heb ik mijn kruik even warmgemaakt, want die hielp ook bij mijn ongi heel erg. Ze zeggen dat je dan helemaal ontspant, dus heb ik hem van de week een aantal keren gebruikt. Kan geen kwaad dus. Heb al weer pijnlijke borsten en gevoelige tepels.

liefs Yvonne

Hallo ik moest net snel weg klikken! Haha net op tijd!

Sharine, oke dus dan zit je waarschijnlijk   direst in je vruchtbare periode! Dat is goed getimed! Kunnen jullie ook weer aan de klus! Ik vind het ook altijd lastig voor veel mensen te koken en heb altijd teveel! Haha maar ben ook bang dat ze anders te weinig krijgen hoor, dan hou ik liever ook iets over.

Dimka, meid wat vervelend is dat zeg! Ben je net weer iets op de been en krijg je dit! Doe maar rustig aan hoor, even weer op krachten komen en je bloeddruk op peil krijgen!

Iris, gaat ie nog lekker? .......haha volgens mij ging het wel redelijk he?

Suus, jij bent morgen lekker vrij he? We wachten met zijn allen op je ei hoor! Ik hoop dat je nu weer een normale cyclus krijgt. Het is net of de vakantie de boel op de hobbel gooit! Bij ons in ieder geval wel!

Nou morgen weer aan het werk hier, ik hoop dat we wel iets mooier weer krijgen want zo is het erg triest hoor!

Liefs Yvonne

NOD:
Sharine                                    15     oktober

Nou meiden ik ben weer gevlogen! Doei doei en misschien dat ik er morgen nog even ben hier!!!!

Liefs Yvonne

Terug
Bovenaan