Hai meiden,
Nou, wat een rotweer vandaag he?? Helemaal niet lekker!! Pfffffff, ben echt helemaal nat geregent vanmorgen, maar de hond is er wel lekker uitgeweest!!
Sharine, echt raar lijkt me dat, dan wil je zo graag een 2e (of is het 3e?) en dan moet je met condoom vrijen..... Nou ja, het is voor een goed doel! Ik had deze maand een beetje hetzelfde, door die infectie en tampon had ik ff helemaal geen zin in seks en ik ben lij dat ik nu ongi ben, want nu heb ik het idee dat mijn lichaam weer helemaal gereinigd is en ik er volgende maand weer lekker voor kan gaan!
Dimka, pfffffffffffff, wat een verhaal over dat flauwvallen. Lijkt me ook heel eng!! Ik zou inderdaad wel even oppassen met dat werk op de boerderij, kan je niets aan doen.... Kan me wel voorstellen dat je je dan zo nutteloos voelt, maar wie weet voel je je snel wat beter!
Sara, ook al zo misselijk.. Over dat overgeven, ik kan dat ook niet hoor en daarbij wil dat ook nooit!! haha Ik heb echt een kotsfobie, dus ook al moet ik, dan doe ik dat nog niet! Ik hoop dan ook niet dat ik heel erg misselijk wordt als ik zwanger ben,hihihi...
Ik begin aan mijn 5e ronde (weet niet meer wie dat vroeg) dus ik ben nog niet zo lang bezig, maar toch wil ik weleens wat proberen met temperaturen of iest anders.. Ik weet alleen niet hoe dat werkt, dus daar ga ik me nog even in verdiepen binnenkort.
Nou, fijne avond allemaal!!!
Ik zie jullie hebben allemaal eerder NOD dan ik, spannend, ik hoop dat we allevier zwanger worden en door kunnen naar het volgende forum!!
Oh ja, voor de zwangeren onder ons: Kennen jullie deze site al?? Echt geweldig om te zien (ook voor de niet-zwangeren trouwens) Helemaal van week tot week, zo zien onze mannen ook eens de ontwikkeling (dei van mij vond het echt prachtig!!
http://www.oudersinfo.nl/
Kijk onder zwangerschap en dan zwangerschap van week tot week!!
Esther