Dimka,Sharine,MeisjeYP,Sara,Esther,Ir77,Suusle en voor de rest die ik ben vergeten?

NOD:
Sharine 15 oktober
Suus ........oktober
Esther ........september
Yvonne 12 oktober

Uitgerekende bevallingsdatum:
Tammie 27 maart
Dimka 20 april
Sara 30 mei
Iris 04 juni

Hahaha, heb ik weer. nog een keer proberen.

NOD:
Sharine                            15     oktober
Suus                                  ........ oktober
Esther                             ....... september
Yvonne                           12 oktober            

Tammie                        27 maart
Dimka                              20 april
Sara                                30 mei
Iris                                        4 juni

Hoi meiden,

Dimka, wat fijn om te horen dat je misselijkheid beter gaat. En wat een lieve reactie van je zoontje. Echt pittig!!! In welke winkel heeft je vriendin die anti-misselijkheids tabletten gekocht? In de Etos hebben ze ze in ieder geval niet. Ik heb nog niet gespuugd, maar het scheelt niet veel. Zeker als ik iets ga doen waardoor ik een beetje moet bukken, dan voel ik het bij wijze van spreken naar boven komen. Inderdaad wel eng om flauw te vallen. Gelukkig ging het goed. Niet op de buik ofzo terecht gekomen. Heb je de HA er nog over opgebeld?

Yvonne, spannend hoor. Het zou inderdaad een vroeg ei zijn, maar dat kan geen kwaad. Misschien is het voor de verandering juist goed! mijn duimen draaien voor je!!! Ons huis begint eindelijk weer wat op te schieten. De keuken is ook al voor 90% af. De rest is wat makkelijker te doen omdat daar voornamelijk alleen nog plinten geverfd moeten worden. Waarschijnlijk is alles voor de kerst af!!!! Heerlijk. Kan ik eindelijk mijn huis netjes inrichten. Hopelijk is het weer snel rustig op werk en kan die collage de drukte verminderen.

Iris, nogsteeds moe en misselijk of gaat het al wat beter? Wel toevallig dat we beide zwanger zijn geworden in de maand dat we voor de eerste keer ovu-testen gebruikt hebben..... Heb je al een afspraak gemaakt bij de vk en voor een echo??? Heb jij ook zo’n honger. Normaal hoef ik pas na een paar uur te ontbijten, maar nu word ik wakker omdat ik honger heb. hahaha. Ik eet wel kleine beetjes, maar wel een boel beetjes.

Suus, hey, jij ook weer een werkende pc!!! Gezellig!!! Flink klussen deze dagen he!!! Hahaha. Vervelend dat je onregelmatig bent geworden. Wanneer is nu je nod?

Sharine, inderdaad prima timing dat je na je afspraak bij de dokter meteen aan de klus kan. Vervelend dat je toch nogsteeds zo snel moe bent. Maar merk je wel dat je vooruit gaat?

Esther, alles goed? nogsteeds op de wachtbank?

Tammie, met jou ook alles goed?

Nou meiden,
Het gaat vandaag alweer wat beter. Vandaag voel ik me wat minder moe en misselijk. Ik heb ook al 3 dagen geen krampen meer gehad. Ik slaap ook beter. Eerst sliep ik erg onrustig, maar ook dat verandert gelukkig steeds meer. Misschien toch nog een effect van het idee opeens toch zwanger te zijn.
Ik probeer om morgenochtend ff naar mijn moeders huis te gaan om ff te komen chatten. Ik moet ervoor nog wel ff boodschappen doen, maar dat komt wel goed.

Liefs,
Sara

quote: Sara79 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('28-09-2007 22:51:57'));

NOD:
Sharine 15 oktober
Suus ........oktober
Esther 30 oktober
Yvonne 12 oktober

Tammie 27 maart
Dimka 20 april
Sara 30 mei
Iris 04 juni

Hai meiden,

ff een snel berichtje, want ik moet alweer vliegen helaas.... heb erg weinig tijd de laatste week, sorry!!!
Mijn ongi heeft doorgezet, weer op dag 34, dus die cyclus ga ik dan ook maar aanhouden... Dan is mijn NOD pas op 30 oktober!!!

Wat kan ik nou het beste doen?? Temperaturen of van die plasstrips (zijn da ovulatiesticks ofzo??)  bestellen van sensitest... Ik wil nu toch wel meer eraan gaan doen dan niets namelijk, misschien helpt het want ik ben toch zeker van plan om volgende maand zwanger te worden hahahahaha.......

Ik check vanmiddag nog wel ff en dan typ ik ff wat langer en dan lees ik even goed bij hoor!!!!

Hele dikke kus, Es

meiden

Sara fijn meid dat de kwaaltjes al wat minder word. Maar soms kun je beter een keer overgeven dan dat je zo misselijk blijft dan ben je het tenminste kwijt. Maar goed dat is mijn ervaring. Hopelijk is jullie huisje voor de kerst klaar en kun je daar gezellig de kerstdagen vieren met een mooi opgetuigde boom.
Met mij gaat het goed ja nog steeds moe vooral als ik me inspan maar ja het kan helaas best nog een tijdje duren. Men zegt dat het komt omdat je lichaam veel bloed heeft verloren en voordat alles weer op peil is kan het soms nog maanden duren. Maar goed ga daar niet op wachten hoor met straks weer zwanger worden. De wondjes zijn nu genezen en de hechtingen zijn er v/d week uitgevallen. Dus het gaat de goede kant op.

Esther toch weer ongi geworden balen meid. Ja je hebt zeker een wat langere cyclus en ja kun je beter wel aanhouden. Ik heb geen ervaringen met ovulatie testen maar goed ik temp altijd en dat bevalt me eigenlijk wel goed en het kost niks. Maar goed ik weet gelukkig wat mijn basale temp is en dus makkelijk een eisprong te zien. En ja ik voel altijd overduidelijk mijn eisprong. Maar ik zeg altijd iedereen klust vaak op de juist tijd alleen kan het zijn dat het eitje en of het zaadje wat van mindere kwaliteit is waardoor er geen bevruchting plaatsvind en of dat het wel bevrucht word maar dat er met de ontwikkeling al snel mis gaat. Het schijnt echt zo te zijn dat er vaak wel een bevruchting plaatsvind maar dat het vaak al heel vroeg misgaat waar we helemaal niks van merken en gewoon daardoor ongi worden.

Nou hier denk ik dat ik vandaag of morgen mijn eisprong krijg weer wat doorzichtig slijm en ik heb wat last van mijn rug.      maar ja ik moet het dit keer maar langs me heen laten gaan. Vreselijk dat we nu met condooms moeten doen. Ik zei tegen edwin het is toch te gek voor woorden dat we dat moeten doen. Maar ja even doorbijten voor dat ik het weet mag ik er weer voor gaan.

Jeetje al weer een flink verhaal moet ik zeggen. Tot snel

Sharine

Hoi Esther,
Wat vervelend dat je weer ongi geworden ben. Ik zou ook een langere cyclus aan gaan houden. succes in de volgende ronde!! Hoeveel rondes ben je nu inmiddels bezig?

Hoi Sharine,
Vervelend dat het zo lang duurt voordat je lichaam hersteld is. Succes met het doorbijten van deze dagen. Lijkt me erg moeilijk, maar wel fijn om te zien dat ook je eisprong weer gewoon actief meedoet!
Het vervelende bij mij is dat ik heel moeilijk kan spugen. Zelfs als ik voel dat ik moet en boven de wc ga hangen wil het niet altijd. Ik probeer het wel omdat net zoals je zegt je iets kwijt moet. maar misschien ben ik toch nog niet misselijk genoeg.

Hoi meiden,
Hier gaat het verder goed. als het goed is, zit ik alweer aan het eind van week 6. Ik kreeg gister van mijn vriend op mijn kop dat ik vergeten was ´s avonds te eten. Ik was zo moe dat ik geen trek meer had. Toen toch maar braaf voor het slapen gaan wat boterhammen opgegeten. Wel lief dat hij er zo op let. Hij wil ook dat we een weekmenu opstellen zodat we zeker weten dat we gezond eten en niet in de verleiding hoeven te komen om iets te gaan bestellen.
De misselijkheid is vandaag nog best vervelend, maar zeker niet zo erg als donderdag. Ik heb lekker uitgeslapen dus voel me ook minder moe.

Nou dames, de regen is weer gestopt. Snel ff boodschappen doen.

Liefs,
Sara

Hai meiden,

Nou, wat een rotweer vandaag he?? Helemaal niet lekker!! Pfffffff, ben echt helemaal nat geregent vanmorgen, maar de hond is er wel lekker uitgeweest!!

Sharine, echt raar lijkt me dat, dan wil je zo graag een 2e (of is het 3e?) en dan moet je met condoom vrijen..... Nou ja, het is voor een goed doel! Ik had deze maand een beetje hetzelfde, door die infectie en tampon had ik ff helemaal geen zin in seks en ik ben lij dat ik nu ongi ben, want nu heb ik het idee dat mijn lichaam weer helemaal gereinigd is en ik er volgende maand weer lekker voor kan gaan!

Dimka, pfffffffffffff, wat een verhaal over dat flauwvallen. Lijkt me ook heel eng!! Ik zou inderdaad wel even oppassen met dat werk op de boerderij, kan je niets aan doen.... Kan me wel voorstellen dat je je dan zo nutteloos voelt, maar wie weet voel je je snel wat beter!

Sara, ook al zo misselijk.. Over dat overgeven, ik kan dat ook niet hoor en daarbij wil dat ook nooit!! haha Ik heb echt een kotsfobie, dus ook al moet ik, dan doe ik dat nog niet! Ik hoop dan ook niet dat ik heel erg misselijk wordt als ik zwanger ben,hihihi...

Ik begin aan mijn 5e ronde (weet niet meer wie dat vroeg) dus ik ben nog niet zo lang bezig, maar toch wil ik weleens wat proberen met temperaturen of iest anders.. Ik weet alleen niet hoe dat werkt, dus daar ga ik me nog even in verdiepen binnenkort.

Nou, fijne avond allemaal!!!
Ik zie jullie hebben allemaal eerder NOD dan ik, spannend, ik hoop dat we allevier zwanger worden en door kunnen naar het volgende forum!!

Oh ja, voor de zwangeren onder ons: Kennen jullie deze site al?? Echt geweldig om te zien (ook voor de niet-zwangeren trouwens) Helemaal van week tot week, zo zien onze mannen ook eens de ontwikkeling (dei van mij vond het echt prachtig!!
http://www.oudersinfo.nl/  
Kijk onder zwangerschap en dan zwangerschap van week tot week!!

Esther

Hallo meiden,

Hier ben ik ook weer eens! Ik ben 's avonds pittig moe en heb bijna geen puf om wat te schrijven.
Ik heb echt met vlagen dat ik me niet zo goed voel. Gister op het werk had ik het een half uurtje zwaar, beroerd en kramp!!! pffff gelukkig gaat dat niet de hele dag zo door...maar wat niet is dat kan nog komen! Ik hoop het niet natuurlijk.

Dimka flauwgevallen!? Dat gaat niet zo goed! Ben je al weer eens bij een dokter of verloskundige geweest? Heb je trouwens al een buikje?

Yvonne nog 12 dagen wachten...Ik kan me voorstellen dat je je niet weer zo voor de gek laat houden, maar aande andere kant heb je natuurlijk elke x weer die hoop. Hoe voel je je nu? nog steeds ongigevoel?

Sara je moet wel goed eten hoor!!! Kan jij het al een beetje bevatten dat je zwanger ben? Ikke eigenlijk nog steeds niet. Ik nu ook nog maar 4 weken en 4 dagen zwanger. Wat fijn dat jullie huis al opschiet. Vooral met de donkere dagen die er aan komen is het toch wel lekker om in een knus gezellig huis te wonen!

Esther dat is idd een mooie site! die was ik nog niet tegengekomen! en geloof me...ik snuffel wat af op dat internet. Temperaturen of ovutests? Ik heb geen ervaring met temperaturen dus daar kan ik niet veel nuttigs over zeggen. Maar ik had deze maand wel ovutests gebruikt en daar ben ik wel erg over te spreken. En dat is niet alleen omdat ik dan ook nog zanger ben geraakt. Ik vind ze ook erg makkelijk in gebruik en hiermee weet je vóór de tijd of je ei eraan komt. En met temperaturen weet je of je ei geweest is als de temp hoog blijft.

Sharine...waaaaar beeeeeen jeeeeehh. haha

Liefs Iris

Terug
Bovenaan