Dimka,Sharine,MeisjeYP,Sara,Esther,Ir77,Suusle en voor de rest die ik ben vergeten?

hoi meiden,

hier weer een berichtje van mij. was gisteren zo moe, had het idee een marathon te hebben gelopen!
ik heb nog niet de huisarts gebeld. maar sta nog in twijfel. niels zei dat ie gezegd had als het nog iets gebeurd dan moet je naar het ziekenhuis, en dat is het laatste wat ik wil. ook omdat mijn man 's nachts werkt, en dan moet jay ergens anders slapen.
ik kijk het dus nog maar even aan, mijn moeder was ook al in tranen aan de telefoon, wat gebeurd er toch allemaal? vroeg ze. ja dat is dan wel even moeilijk.

sara, mijn vriendin heeft ze volgens mij gewoon bij drogist vandaan, zal het voor je na vragen.

sharine, vervelend dat je nog zo moe bent en nu inderdaad een maand moet overslaan, moet inderdaad wees blij dat je eisprong gewoon komt!

iris, ook zo moe, ik doe mee met je hoor!

esther, op naar de volgende ronde!

yvonne, moet jij klussen nu of is het al voorbij en mag je wachten!

liefs dimka

meiden

Iris ik ben er wel hoor       waar ben jij dan      . Met vlagen moe dat is het slimste de eerste 3 maanden en dan krijg je ineens flinke energie. In het begin is het inderdaad niet te bevatten dat je zwanger bent maar straks ga je groeien en dan voel je je het kindje en natuurlijk de echo ja daar zie je dan je kleine ukkie en dan denk je ja ik ben zwanger.

Sara wel goed eten hoor meid is heel belangrijk nu hoor.

Yvonne het is weer afwachten he nou mijn duimen gaan draaien hoor. Voor wanneer had ik je ook alweer gependeld.

Dimka was jij nu flauwgevallen meid toch even de ha of vk waarschuwen misschien een hele lage bloeddruk.

Esther en Suusle hoe is het met jullie nu.

Hier nog steeds geen eisprong (maakt in princiepe niet uit) temp was nog laag maar goed ben benieuwd wanneer die komt en of ik hem flink ga voelen (tenminste als die aan de rechterkant komt) soms hoor je wel eens dat je na een bbz flinke pijn kunt krijgen bij een eisprong. Gisteravond voelde ik wel iets steken aan die kant maar of dat van een aankomende eisprong komt weet niet. We wachten rustig af.

Sharine

Hallo meiden!

Nou ik heb geen flauw idee wanneer mijn volgende NOD nou is.... als ik gewoon cyclus van 30 dagen aanhoudt, zou mijn ei nu geweest moeten zijn, maar ik heb niets gevoeld, normaal voel ik dat wel namelijk.... dus ben bang dat dit weer een lange cyclus gaat worden... niet leuk hoor, snap er niets meer van....

gaan vanmiddag gezellig met vrienden weg en daarna lekker uit eten.... is de 3e opeenvolgende week dat we uit eten gaan...... zo lekker makkelijk he! morgen weer heel vroeg op, begint er weer een zware werkweek, ben namelijk woensdag niet vrij, dus moet deze week 5 dagen achter elkaar van 7 tot 5 werken dus elke dag om kwart over 5 mn bed uit!!! oooooh ben al moe als ik er aan denk hoor!

zal zo ff bekijken wanneer ik mn ongi ongeveer kan verwachten en dan zal ik t ook ff invullen hier oke!

quote: xxesther reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('29-09-2007 09:39:44'));

quote: Sara79 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('28-09-2007 22:51:57'));

NOD:
Sharine 15 oktober
Suus .tussen 12 en 21 oktober
Esther 30 oktober
Yvonne 12 oktober

Uitgerekende bevallingsdatum:
Tammie 27 maart
Dimka 20 april
Sara 30 mei
Iris 04 juni

He Suusle

Balen he als je zo'n onregelmatige cyclus hebt, dus jij moet een deze dagen je ei verwachten. Ik ook maar ja dacht even gisteren van ja die komt morgen maar vandaag weer nergens last van. Ik hoop ook niet dat ik een lange cyclus krijg maar ja weinig aan te doen.
Ja dat zijn zeker lange dagen van 7 tot 5 en dan ook nog vroeg op getver. Maar ja je hebt vandaag een hele leuke gezellige dag en dan ook nog lekker uit eten heerlijk.
Vanavond haal ik een pizza op bij heerlijk heb er nu al zin in.

Sharine

Hoi meiden,

Esther, Erg leuk om zo te zien waar je ongeveer zou zitten. Over dat temperaturen kan je veel info op het net vinden. Ik weet niet hoe vast jou vriend/man slaapt, maar ik heb uiteindelijk een nieuwe gehaald die wat minder hard piept omdat mijn vriend er steeds wakker van schrok. Hij had ook een geheugen wat ik zelf er makkelijk vond omdat ik ´s ochtends niet altijd de tijd had om het ff op te schrijven.
Opzich klopt het wel wat Iris zegt, je kan met ovu-testen beter zien wanneer je ei er aan komt. Ik had een laat ei (dag 20) en heb best flink lopen stressen omdat ik steeds geen streepje zag. Maar goed we waren wel allebei zwanger na 1 keer gebruik te maken van de testen.

Iris, die krampen kunnen inderdaad flink zeer doen. Ik kan het ook nog niet helemaal bevatten. Ik ben wel een zwangerschapsdagboek aan het bijhouden. Wel apart dat hij vanaf week 1 begint. Dus de eerste 6 weken heb ik niet ingevuld hoeveel ik weeg etc. kan me niet voorstellen dat er meiden zijn die ondanks dat ze nog niet weten of ze zwanger zijn, wekelijks bijhouden wat hun gewicht en buikomvang is. Maar goed, het is wel een leuk boekje. Ik heb ook het informatieboek gekocht van ”Je zwangerschap van maand tot maand”. Er staat hetzelfde logo op als linksboven de jongegezinnen site. Er staan toch nog best wat dingen in die ik online nog niet gelezen heb.

Dimka, lijkt me erg vervelend dat je eindelijk minder misselijk bent en dan nu ook nog flauwvalt. Inderdaad vervelend dat Jay dan ergens anders moet slapen. Maar zou het niet goed zijn om het toch door te geven. Zo’n zwangerschap moet wel voor moeder en kind gezond blijven. Maar ik neem aan dat je dat zelf wel goed kan inschatten door je opleiding. Hopelijk zijn die marathons snel voorbij!!! Alvast bedankt voor het navragen naar die antimisselijkheids-tabletten.

Sharine, hopelijk doet het deze maand niet extra zeer door de bbz. Succes nog met het aftellen tot de 25ste!!!

Yvonne, jij zit ook weer op de wachtbank. Mijn duimen draaien hoor!!!

Suus, veel drukke lange werkdagen dus. Niet te hard werken hè! Jij ook succes op de wachtbank.

Nou, hier is de misselijkheid weer redelijk goed ingeslagen. Ik heb ook al 3 dagen zo ´n dorst!!!
Ik heb zitten tellen en volgens mij ben ik door mijn late eisprong 4 dagen later uitgerekend dat ze als standaard nemen. Ben wel hele benieuwd wat mijn echo zal zeggen. Pfff, nog 5,5 weken wachten.
Verder begin ik op 19 november aan mijn 14e week. Dus volgens de afspraak met mijn vriend mag ik dan gaan vertellen dat ik zwanger ben!!!! Laat dat nu ook toevallig de dag zijn dat we 10 jaar samen zijn!!! Probeer nogsteeds iets leuks te verzinnen, maar heb nog 7 weken dus alle tijd.

Ik ben gister deze site tegen gekomen. Kennen jullie hem al? Op deze pc laadt hij niet volledig, maar op mijn eigen wel. Hopelijk bij jullie ook.
http://babystrology.com/tickers/

Liefs,
Sara

Hallo meiden, vervelend zeg dat ik nu in het weekend niet meer kan meekletsen!
Nou ik had vorige week mijn ei en zaterdag megaveel melkachtige afscheiding. We hadden vrijdagavond niet geklust, dus kwam echt van mezelf. Ik voelde het gewoon(sorry). Had gistermiddag een temp van 37.6, ik gloeide helemaal. Ik heb het of echt superheet of echt koud. Gisteravond was het iets gedaald, toen was ie 37.3.
Ik heb zelf niet het gevoel hoor dat het raak is, het is niet veel anders dan anders. Hopen doe ik wel veel. Sharine, je had november voor mij gependeld. Hopelijk is het nu of november!

Ik moet echt druk aan de slag! Doei doei tot later!

Liefs Yvonne

hoi meiden,

sara, ik heb nog niks gehoord van me vriendin, dus nog even wachten! ik kan me ook niet voorstellen dat meiden dat al bijhouden. ik ben op internet alvast weer een babysite begonnen voor de volgende. die houd ik totdat hij/ zij 1 jaar is, die kan je bestellen op cdrom (erg leuk, heb ik ook van jay) en daarna voeg ik hem samen met die van jay.

sharine, lang wachten tot 25ste

yvonne, jeetje iedereen zit weer te wachten hier

iris, hoe gaat ie bij jou?

suus, had je je ei al gehad, of moet ie nog komen?

ik weet het verder al niet meer van jullie!

hier rommeld het. ik ben nog steeds bekaf, probeer zo veel mogelijk te eten, maar telkens als ik ergens aan begin houd het halverwege op, en dat is best frusterend. maar goed, we blijven vechten! kijk het deze week nog aan en anders toch echt weer de huisarts langs.

liefs dimka

Terug
Bovenaan