Dimka,Sharine,MeisjeYP,Sara,Esther,Ir77,Suusle en voor de rest die ik ben vergeten?

Hallo Dimka wat frustrerend is dat met het eten he? Maar je bent al weer iets verder dan je was en hopelijk gaat het steeds een beetje beter.

Leuk zeg, ik heb de website van Jay ook gezien. Heb je echt knap gedaan, lijkt me wel superingewikkeld hoor hoe je dat met sommige foto's gedaan hebt.

En bij mij ja toch weer afw88, hopelijk kan ik ook een keer goed nieuws brengen hier! Haha, moet goedkomen toch?

Liefs Yvonne

hoi yvonne,

desite van jay is niet moeilijk hoor! ik heb een programma op het internet, daar laad ik mijn foto's in op, en dan kan je van alles kiezen! dus ziet er heel spectaculair uit, maar heel simpel en leuk!
ik hoop ook voor goed nieuws voor jou deze maand!

liefsdimka

meiden

Sara ja je bent nu overduidelijk zwanger met al die kwaaltjes misselijk en dorst. Had ik ook bij mijn zwangerschappen dronk best wel veel. Maar ik neem aan dat je verder wel geniet van je zwangerschap.

Dimka ook best vervelend hoor als je je zo voelt in je zwangerschap anders heeft de ha misschien nog een middeltje zodat je je niet zo beroerd voelt.

Yvonne meid je komt vast snel aan de beurt hoor je moet het maar zo zien je bent niet de enigste . Esther, Suusle en ik zijn ook nog niet zwanger. Je doet je best en dat is echt het enigste wat je kunt doen.

Iris ja wat moet ik jij eigenlijk vragen we spreken elkaar dagelijs haha.

Suusle moeilijk te bepalen wanneer je nod is als je zo'n onregelmatige cyclus hebt. Wel vervelend hoor moet ik zeggen.

Nou hier nog steeds geen eisprong al heb ik wel het idee dat het vandaag of morgen komt afscheiding is wat doorzichtig bij het afvegen maar ja heb nog niks gevoeld. Gisteren met klussen had ik even het gevoel van toch maar niet doen met condoom. Ik baal er zo erg van voor mijn gevoel weer een gemiste kans. Op internet lees ik veel verhalen dat vrouwen direct na de bbz zwanger zijn en dat het enigste waar ze last van hebben is de wondjes van de operatie maar dat het verder wel goed gaat. Dan denk ik op dat moment waarom zou ik wachten tot 25 okt. Heb er verschilende gevoelens bij. Maar goed moet sterk zijn voor mezelf en denken het is zo 25 okt.

Sharine

hoi meiden,

ben ik er weer eens 's avonds, is er niemand!!!!!!!
rustig dagje gehad, me man en zoontje weggestuurd uit kamer met eten, jay vond het maar niks, niels zei mama is ziekjes, en hij keek zo zielig. maar goed ik kon tenminste een broodje naar binnen krijgen!

ik had vorige keer al aan de huisarts bevraagd voor nog ander middel, maar ze kennen hier weinig anders als wat ik had gekregen, dat was het zwaarste. ik heb zelfs nog medicijnnamen uit nederland doorgegeven, maar dat konden ze niet, vreemd maar waar.
nadeel van in een ander land wonen!

nou meiden ik kruip lekker me bed in voor weer een lange nacht alleen!

liefs dimka

Hoi meiden,
Hier even een kort berichtje voordat ik naar werk ga. Gister was geen goede dag. Ik ben tijdens werk wel 4 keer naar de wc gelopen omdat ik dacht dat ik zou gaan spugen. maar toch niet.
Eenmaal thuis alleen maar op bed geleden omdat ik te misselijk was om iets te doen. We zouden uit eten gaan om te vieren dat we zwanger zijn(3e poging), maar weer was ik te misselijk. We zijn uiteindelijk om 20:00 een stukje gaan rijden en dat hielp wel.

Ik kom vanmiddag weer ff kijken.

Liefs,
Sara

meiden

Dimka ja dat is vaak het nadeel dat je in het buitenland woont, maar ja is helaas niks anders. Wel erg vervelend voor je hoor.

Sara is het zo erg met je meid. Het is dus overduidelijk dat je zwanger bent. 3 keer een poging om het te vieren valt het steeds weer in het water, duurt waarschijnlijk nog een aantal weken voordat je het echt kunt vieren.

Hoe is het met de rest?

Hier gaat het wel heb vandaag dus mijn eisprong vanmorgen wat krampen (ongigevoel) in mijn buik. Is trouwens nu weer weg. En nog steeds doorzichtig slijm.
Sorry maar ja voel me er klote door      . Ik voel het echt als een verloren kans. Eerst was ik er nuchter over en dacht van ja wat is 1 maand maar nu dat het zover is baal ik vreselijk. Word liever ongi als ik het tenminste geprobeerd heb dan dit. Heb trouwens gisteren weer gependeld en dacht laat ik even voor mezelf pendelen en ik pendelde november zwanger. Hoop maar dat ik gelijk heb haha.
Sorry voor het geklaag maar moest er even uit.

Sharine

hoi sara,

bah, bah, bah, jij ook al. dat gaat niet goed. vervelend he! ik snap helemaal hoe je je voel. ik heb nog steeds geen antwoord, ik zal mijn vriendin vanavond proberen te bellen voor je. hopelijk mag het snel beter gaan met je.

liefs dimka

hoi sharine,

je hebt toch alle recht om te klagen. ik kan me er wel inplaatsen. dan voel je je eisprong en mag je hem niet benutten, lijkt me vreselijk.
hou vol meid, volgende keer dan extra genieten dat het wel mag.

liefs dimka

Terug
Bovenaan