Dimka,Sharine,MeisjeYP,Sara,Esther,Ir77,Suusle en voor de rest die ik ben vergeten?

Hallo meiden,

Tammie, wat leuk zeg van je dochter! Echt lief hoor! En dat je een soort vlindertje voelt, dat is wel speciaal! Laat het maar even weten hoe de echo gegaan is, zo spannend!

Sara, meid ik weet het met jou ook niet meer? Heb je vandaag een test gedaan? Ik zou echt naar de ha gaan hoor deze week.

Esther, je ongi gelukkig nog niet doorgezet! Hopen dat het zo blijft zeg en als je ongi wegblijft dan zou ik ook gewoon nog een test doen over een paar dagen.

Sharine, alles nog rustig bij jou? Hoop dat je ongi wegblijft hoor! Jullie gaan bijna op vakantie he? Even lekker er tussenuit! Hey en ik heb mijn bikini ook gekregen joh!

Suus, morgen lekker op vakantie he? Heb je alles al gepakt? En de dvd al geinstalleerd in jullie auto? En wel 2 schermen he ! Haha! Heb je al iets gevoeld van je eisprong? Hoop dat je hem binnenkort voelt hoor, anders duurt jouw cyclus ook weer zo lang!  Hoe is het met jullie tuin?

Iris, je moet zelf weten hoor als je je brief nog niet opstuurd. Daar kan een ander niet over beslissen alleen jezelf. Alles rustig verder nog bij jou?

Dimka, hoe gaat ie bij jou? Heb je al weer wat slaap ingehaald? En met je zoontje ook weer wat beter?

Liefs Yvonne

Hoi Meiden

Sara meid dus morgen testen als je nog niet ongi bent wel vreemd he van je rare ongi anders even naar de ha toe kan me goed voorstellen dat je er onzeker van word. Succes meid.

Esther jij houd het ook nog spannend wanneer ga jij weer testen

Yvonne hoe voel je je nu morgen naar de ha jij ook veel succes morgen

Dimka hoe is het met je zoontje gebruikt hij de arm al wat meer, en ben je een beetje bijgetankt.

Iris hoe is het met jou (weet al gins niet meer wanneer je NOD eigenlijk is)

Suusle ik wens je een hele fijne vakantie toe en geniet er saampjes lekker van en wie weet kom je zwanger weer.

Tammie nogmaals veel succes met je echo.

Meiden hier is het nog steeds rustig nog nergens last van dus denk ook niet dat ik morgen ongi word nog. Tempen heb ik al 2 dagen niet meer gedaan omdat ik pas laat in de nacht in bed lag. Maar goed nog geen gevoel ongi te worden maar ik denk ook niet dat ik zwanger ben.

Liefs Sharine

Hey allemaal,

Allereerst hartstikke bedankt voor jullie steun!!! Ik heb er echt wat aan.....

Yvonne, raar hoor, ben benieuwd wat de HA morgen te zeggen heeft.... Je hoort weleens dat thuistesten negatief zijn en dat je dan wel een positieve bloedtest hebt...

Sara, gek zeg, nu bruine afscheiding... Hoop niet dat je ongi doorzet, maar dat het een innestelling is ofzo.. Ik zou ook voor de zekerheid nog ff testen..

Sharine, spannend hoor, morgen NOD!!!! Zitten we in hetzelfde schuitje... Ik duim voor je hoor!!

Suus, hele fijne vakantie!! naar Italie ga je tich?? Wij gaan ook volgend weekend naar Italie naar het Gardmeer... Heeeerlijk!! lekker genieten hoor....

Dimka en Tammie, goed om t ehoren dat jullie je goed voelen, ben echt heel blij voor jullie!!!!

Nou, hier nog steeds niet ongi.. Nu inmiddels dag 35, had vanmorgen ff een ETOS test gedaan, want begon te denken dat het aan de sensitest lag, maar ook deze was hartstikke negatief... Is er nu dan nog wel hoop???
Ik hoop het....

Liefs, Esther

Hey meiden

Yvonne, de tuin schiet mooi op hoor, alleen nog de helft van de dakshingels erop en dan is ie klaar!! Dvd speler gaat Marco vandaag even installeren, maar is zo klaar volgens hem.... Ik ga zo eerst nog ff de auto schoonmaken! Zo'n zin in morgen! Denk dat we toch wat later weggaan dan 10 uur want moeten tussen 5 en 8 uur savonds inchecken, rare tijd he?! Nou en het is ongeveer 14 uur rijden, maar wij rekenen op 16 uur met de stops erbij dus..... denk rond 12 uur snachts dan weg ofzo...hebben we nog een uurtje speling haha!

Esther, wij gaan naar Zuid-Frankrijk,niet naar ITalie! ZIjn we 2 jaar geleden wel geweest, ook aan het Gardameer, in Peschiera, ken je dat? Jullie ook alvast fijne vakantie en ik hoop dat jullie daar beter weer hebben dan wij hadden, zaten in de een van de slechtste Italiaanse zomers ooit!

Sharine, ik hoop ook dat ik zwanger weer kom hahah! Heb mn ei nog niet gevoeld, terwijl die volgens mn banner bij 30 dagen dacht ik vandaag zou moeten zijn, maar t is nog rustig hier..... dus flink klussen op vakantie dacht ik zo!
Hoe is het bij jou??

Hoi meiden,

hier even een heel kort berichtje, ik ga met mijn moeder naar het nieuwe huis van mijn zusje kijken. ik zal de rest vanavond lezen. ik heb net getest en hij was negatief. ook is mijn temp vandaag weer 36.0. verder nog een heel klein beetje afscheiding gehad, maar ik voel nu wel iets van krampjes. niet veel,  maar in ieder geval wel wat.

tot vanavond.

liefs,

sara

Hoi Hoi

Sara meid balen dat je negatief hebt getest zeg en je temp is ook aan het zakken. Als je dan toch niet zwanger bent hoop ik echt voor je dat je snel ongi word kun je weer verder met de volgende ronde.

Esther ook weer negatief getest shit man word je daar niet onzeker van ik had het de vorige maand ook hoor. Ik werd altijd op dag 28 a 29 werd ik ongi. De dagen vloog voorbij een test gedaan negatief maar werd ook niet ongi terwijl ik wel krampen had en ik had ook licht bruinverlies. Ik baalde als een stekker want ik wist dat ik een langere cyclus aan het krijgen was. Ik wist wel dat ik die keer een wat latere eisprong had gehad maar goed dat zegt niet altijd wat. Op dag 34 werd ik eindelijk ongi aan de ene kant  licht teleurgesteld maar aan de andere kant ook blij (want in mijn achterhoofd wist ik dat ik niet zwanger was de test was duidelijk negatief). Maar gelukkig dit keer had ik weer netjes op dat 14 mijn eisprong dus ga ik er wel een beetje vanuit dat ik maandag of dinsdag mijn NOD wel zou hebben. Maar ik test niet eerder als het nodig is pas zaterdag. Maar ga je over paar dagen nog weer testen of ga je naar de ha. Heb je wel eens vaker een lange cyclus gehad.

Vanmorgen kreeg ik ineens wat kleine steekjes onderrin mijn buik aan de kant van mijn eierstok. Was ook maar even en nu is het weer rustig. Heb het idee dat mijn afscheiding wat minder aan het worden is. Gelukkig nog steeds niet bruin. Moet wel zeggen dat ik nu een aantal dagen heb dat ik weer last krijg van oprisperingen (licht maagzuur). En ik heb het idee (zal wel tussen mijn oren zitten hahahahaha) dat ik wat vollere borsten heb niet echt pijnlijk maar nog steeds als je op de zijkanten drukt licht gevoelig. Maar nog steeds denk ik ongi ga worden. Dus de maandverband en tampons gaan wel mee in mijn tas.

Liefs Sharine

hoi meiden,

jeetje wat een gekletst allemaal weer.

jammer voor die meiden die negatief testen, maar misschien als je cylcus langer is, dan test je nu ook nog niet positief, dus zolang als er geen bloed is is er nog hoop!

voor degene die op vakantie gaan, fijne vakantie gewenst!

sharine, hoop dat bij jou ongi uitblijft (ook bij de andere hoor!)

hier gaat alles redelijk. bij mijn zoontje gisteren verband eraf gehaald en nu gebruikt hij zijn arm weer, alsof er nooit wat gebeurd is. Na 3 slapeloze nachten van de week ben ik nog steeds aan het bijtanke. word nu ook nog snotverkouden dus dat schiet niet echt op. druk weekend gehad, dus van de week maar op tijd te bed, hopen dat het lukten helpt!
maar goed, nog steeds niet overgegeven, en daar ben ik echt super blij om. wel als ik te snel met dingen ben, misselijke vlag over me heen, maar dat zakt steeds wel weer weg!
nou ik ga even met mijn benen in de lucht.
net hele site van mijn zoontje bijge schreven! misschien leuk om te kijken, maar NIET REAGEREN OVER MIJN ZWANGERSCHAP HOOR, DAT MOET NOG GEHEIM BLIJVEN.
de site is: www.jaykuilboer.punt.nl

liefs dimka

ps werk ze allemaal deze week

Hello,

Hier alles nog rustig... Nog steeds geen RD, maar die komen ook nog niet, voel nog niets wat met een evt ongi te maken heeft......
Ik heb wel last van erg veel afscheiding, maar het is allemaal helder wit!
ik weet het niet hoor, ik heb ook geen idee wanneer mijn eisprong was, dus misschien heb ik wel niet eens een eisprong gehad!
Nou, ik wacht maar rustig af, maar als ik toch ongi word dan liever vandsaag nog als morgen, want ik ga vrijdag op vakantie met de tent en dan wil ik van mijn ongi af zijn....

Nou, fijne avond en tot morgen...

Liefs, Esther

Terug
Bovenaan