Dimka,Sharine,MeisjeYP,Sara,Esther,Ir77,Suusle en voor de rest die ik ben vergeten?

Hallo meiden

Sharine, geeft niks joh, ik begrijp het helemaal! Vind het ook erg vervelend voor je. Maar mag het helemaal niet zonder condooms of komt het dat je niet eerder voor controle kan? Erg lastig he? Je wilt wel, maar mag niet! Dan is ongi worden toch echt niet leuk! Het is sowiezo niet leuk, maar op deze manier al helemaal niet! Hopelijk komt je pendel uit en is het in november raak. Dat heb je voor mij ook gependeld! Zou leuk zijn he?

Dimka, ja superleuk hoor! Ik wist niet dat alles in een programma stond joh! Maar lijkt echt super! Vervelend ook voor jou dat ze niks voor je kunnen doen tegen de misselijkheid. Gelukkig heb je je broodje binnen kunnen houden.

Sara, hey jij ook al zo misselijk! Dat is echt niet fijn zeg! Hopelijk vind je er gauw iets tegen dat een beetje helpt hoor!

Nou het is erg rustig hier. Ik verneem niet zoveel, ben ook verkouden enzo, dus voel me daardoor een beetje belabberd . Verstopte neus, maar niet constant vooral s'avonds en 's morgens. En hoesten heel veel!

Liefs Yvonne

Iris, hoe gaat ie bij jou

Suus, morgen niet vrij he? Is je ei nu geweest? Spannend hoor! Nu alleen nog afw88 he?

Esther, hoe gaat ie met je? Was je nu ongi geworden? Sorry ik weet het niet meer?

Tammy hoe gaat   ie?

........niemand vergeten he?

Liefs Yvonne

NOD:
Sharine 15 oktober
Suus .tussen 12 en 21 oktober
Esther 30 oktober
Yvonne 12 oktober

Uitgerekende bevallingsdatum:
Tammie 27 maart
Dimka 20 april
Sara 30 mei
Iris 04 juni

Sorry Esther, ik zie al dat je nod 30 oktober is. Ik hoop voor je dat je nu zonder pech weer verder kunt hoor!

Liefs Yvonne

hoi meiden,

ben ik weer, ja ik begin me echt te vervelen thuis. ik heb net de afwas kunnen doen zonder duizelig te zijn. dus hele overwinnen.
ik kreeg net met de post van een vriendin uit nederland, zelf gebreide slofjes voor de komende kleine, en dan ben ik toch weer blij om zwanger te zijn! ze zijn zo schattig. voor jay had ik ze ook en echt zo vaak aan gehad, dus hopelijk mogen deze ook weer zo goed bevallen!
nou ik ga maar eens voor een babyhangmat snuffelen op het internet. die wilde ik als enigste als kraamkado van mijn schoonzus, ik kreg de vraag wat ik wilde! vorige keer. dus ik niet gekocht en ook niet gekregen. dus altijd het idee gehad voor de volgende koop ik die zelf! dus maar eens kijken of ze dat hier ook hebben!
dat en eerste pakje word volgens mij het enigste nieuwe wat we willen hebben. dus moet me inhouden met kopen!!!

liefs dimka

Sorry dat ik de laatste paar dagen zo weinig hier ben geweest daarom  deze roos voor jullie.
Tot snel weer Groetjes Iris                                                        

hoi sara,

ik weet waar ze e pillen vandaan hebben.
gewoon bij een apotheek, het heet VSM zwangerschapgranules 200 stuks, heel klein flesje.
succes met vinden

liefs dimka

meiden

Dimka fijn dat weer wat hebben kunnen doen zonder erg duizelig te zijn. En heb je al wat op internet gevonden van een hangmat. Hoop dat het al wat beter met je gaat.

Iris schaam je diep meid dat je hier haast niet meer bent.    . Geeft niks hoor meid.

Sara hoe is het vandaag met je nog steeds zo misselijk.

Yvonne hoe voel jij je.

En de rest van de meiden hoe staat het bij jullie.

He is het bij jullie allemaal ook zo slecht weer. Edwin heeft gisteren nog gras gemaaid in het land en ik zou vanmiddag gaan schudden maar ja dat heeft nu weinig zin he. Zaterdag word mijn dochter Ylena 2 jaar dus ben druk aan het inkopen doen deze week. Meisje word weer goed verwend.

Sharine

Hey meiden,

Hier ook ff gauw een berichtje van mij.
We hebben met vlagen internet op het nieuwe adres.
Schiet nog niet erg op!! @ home mag haast mijn telefoonrekening wel gaan betalen zo vaak als ik momenteel met hen aan de lijn zit.
Maar goed bij mijn vriend op het werk mag ik ook wel ff internetten:))
Met mij gaat het weer beter. Ik ben maandag goed ziek geweest en heb lekker de hele dag geslapen.
Dinsdag maar eens naar de dokter geweest! Die was goed gepikeerd dat ik naar de verloskundige op controle ben en niet bij hem:-( Was niet leuk.
Maar goed heb last van een combi van alles. Lage bloeddruk, hartkloppingen gehad (1x) komt omdat mijn hart harder moet werken, veel hoofdpijn (vanuit de nek) en erg last van kniëen en heupen enzo. Komt dat ik zwanger ben en dan gaan de banden om de gewrichten losser zitten zodat je weer last krijgt van oude kwaaltjes. En dan ben ik nog maar 25 jaar was erg verdrietig daardoor.
Inmiddels al niet meer hoor.
Sorry moest ff me frustraties kwijt
Volgende week vrijdag lekker een weekje Italië en hopen dat het daar beter weer is dan hier!
Mijn uitgerekende datum is 24 maart maar Sharine had 27 maart voor me gependeld!!
Voor de zwangere meiden onder ons hoop ik dat de misselijkheid gauw voorbij is!!
Ik ben nu 15 weken zwanger en de moeheid neemt gelukkig wat af:)
Voor degenen op het wachtbankje ik duim heeeeeeeeeeeel hard met jullie mee en vraag me af wie de volgende is. Tot nu toe is er na mij iedere maand iemand zwanger geraakt!!

Liefs en knuffels van deze kant!!
Tamara.

Terug
Bovenaan