Dimka,Sharine,MeisjeYP,Sara,Esther,Ir77,Suusle en voor de rest die ik ben vergeten?

Hoi meiden,

Dimka, super bedankt voor de info!!! Ik ben meteen naar de apotheek gegaan en daar hadden ze alleen Domperidon wat alleen in overleg met de HA genomen mag worden. Eenmaal thuis wat andere apotheken opgebeld en een stelde voor om langs te gaan bij een gezondheidswinkel. Gelukkig had die het wel. Heb ze in huis. Nu nog ff wachten tot het eten en dan kan ik ermee beginnen. Ik ben benieuwd. Ik kan me niet voorstellen om nog 2 maanden zo beroerd rond te lopen!!!! Ben na een week al volledig uitgeput.
Leuk zo’n site!!! Zit er ook aan te denken om er ook een te starten, maar eerst het dagboek bij zien te houden. Fijn dat je weer het een en ander hebt kunnen eten. Wie weet trekt het toch nog weg en hoef je niet aan de medicijnen. Wat een leuk idee zo’n babyhangmat. Ik had er nog nooit van gehoord.

Sharine, kan me voorstellen dat je je rot voelt. Gooi het er maar uit. Hopelijk klopt je pendelen!! Het is hier ook flink slecht en koud weer. Ik had gehoopt een stukje te kunnen gaan wandelen. Heb gemerkt dat dat ook wel een klein beetje helpt tegen de misselijkheid, maar denk dat ik maar binnen blijf. Heb niet echt zin om ook nog eens verkouden te worden.

Yvonne, vervelend dat je verkouden bent. Bevalt die nieuwe werkneemster? Is ze al goed ingewerkt of duurt dat nog even?

Iris, hoe gaat het met jou? Ben je ook zo misselijk en moe of heb je het gewoon lekker druk?

Tamara, wat vervelend dat je van zoveel dingen tegelijk last hebt. En wat een zeurkous die HA. Je moet toch zelf kiezen waar je heen gaat....... Ik heb ook probleemknieën, zou dat betekenen dat die ook weer op kunnen gaan spelen? Ik hoop het niet. Heb er eindelijk na 10 jaar min of meer geen last meer van. Hopelijk blijft het bij jou minimaal, ik weet dat dat er ongemakkelijk is.

Suus en Esther, alles goed met jullie?

Hier gaat het verder beroerd. Ik ben weer supermisselijk dus hopelijk werken de tabletjes van VSM. Het is zo vermoeiend om op werk te doen alsof er niks aan de hand is terwijl je liever gewoon in je bed zou willen liggen. Nog 2 daagjes en het is weer weekend en aangezien mijn ouders er niet zijn, kan ik een heel weekend op bed liggen als ik dat wil.

Oh ja, we hebben gister een “nieuwe” auto gekocht. Een Daihatsu applause uit 1992. Hij was maar €1200 dus netjes binnen budget. We hadden erg veel mazzel. Toen wij terug kwamen van onze proefrit, en de deal net rond was, kwam er een meneer binnen lopen die de auto op het net had zien staan. Het geen waar ik heel erg blij om ben is dat deze auto 4 deuren heeft. Mijn vriend wou er weer een met 2 deuren, maar dat zie ik niet zitten met een babyzitje. Ik ga hem morgen ophalen.

Liefs,
Sara

hoi meiden,

we waren gezakt naar de 2e pagina, ja en dat kan natuurlijk niet!
hier rommeld alles, ik probeer zo veel mogelijk kleine beetjes te eten, maar om nou te zeggen dat ik me al echt beter voel, misselijk is minder, maar energie blijft nog heel ver weg!
vandaag het koeien feestje, zal kijken hoelang we daar kunnen blijven! jay moet op de foto's met de koeien, dus als die leuk is, kunnen we hem mooi laten uitvergroten voor op zijn kamer!

sara, balen die misselijkheid, hopelijk helpen die pillen bij jou ook.

tamara, wat een stomme huisarts, je gaat toch eerst naar je verloskundige, omdat je zwanger bent, als ie daar al over gepiekeerd is! hopelijk zakt alles snel

sharine, gaat het al beter?

verder weet ik niks meer!

liefs dimka

Hallo meiden, hoe gaat ie vandaag? Het is inderdaad nogal rustig hier he?

Heb niet veel te melden, mijn nieuwe collega is super! Bevalt goed, ze kan zich alleen goed redden, dus...wat wil ik nog meer?

Heb veel last van afscheiding en ongigevoel, voor de rest niet veel. Mijn borsten ook niet zo meer, raar he? Eerst wel nu niet meer zo. Nou laten we maar rustig afwachten en kijken wat het wordt!

Liefs Yvonne

Nou meiden ik blijf vanavond in de winkel, dus lange dag vandaag!
We gaan vanaf oktober de donderdagavond weer open. Is koopavond bij ons en het slechte weer is er, dus verkopen we veel kachels en haarden. Ik zal vanavond nog wel een keer hier zijn denk ik. Nou doei doei meiden!

Liefs Yvonne

Hallo meiden, is er helemaal niemand van jullie vanavond? Jeetjemina....of hadden jullie in de gaten dat ik er ben......! Haha! Ik hoef nog maar een klein uurtje nu. Lekker dan vrij en naar huis!

Sara heb je je auto al opgehaald? En nog steeds zo misselijk?

Hoe gaat het met de rest.........ik weet niet meer welk verhaal bij wie hoorde ...sorry!

Liefs Yvonne

Hai meiden,

Sorry, ff niet meer gereageerd, lukt me gewoon vaak niet door de week, zulke lange dagen en altijd wat te doen 's avonds!!!

Ik had ech gedacht dat een berichtje plaatsen niet meer zou lukken, want ik zie dat er alweer 500 geplaatst zijn op ons topic!!
maar vooralsnog gaat het nog goed.....

Nou, Dimka en Sara flink misselijk, echt vervelend voor jullie zeg, maar ja, het hoort er wel een beetje bij he?? Ik vraag me wel af, maken jullie je niet druk over de bevalling, want dat lijkt me echt pffffffff erg zeg maar......

Yvonne, hoe was de koopavond? Lekker gedraaid?? Ik hoop het voor je, ik vind het zelf altijd wel lekker om donderdagavond te werken (werl altijd donderdag tot 20.00 uur) vind het gezellig in de stad en lekker ete bestellen op het werk, mmmmmm

Sharine, nog maar even en dan is het alweer 25 oktober!!!! Dan is ook ongeveer mijn NOD, dus haan we er volgende maand weer samen voor als het deze maand nog niet raak is bij  mij....

Nou, hier alles rustig, nu 1 week na eerste dag ongi, dus no worries!!! hahahaha
Vandaag cursus gehad in amsterdam, was er al om 04.45 uur uit vanmorgen!!! Pfffffffffffff morgen weer om 7.00 uur dat zijn betere tijden.. Zolang ik nog geen kids heb wil ik graag van een goede nachtrust genieten, hihihihihiihihihihi.....

Nou slaap lekker en tot snel!!!

Oh ja, Iris, hoe voel jij je eigenlijk?? Gaat het goed???

Kus, Es

TATAAAAAAAAAAAH...........hier ben ik ook weer eens!

Hallo meiden,

Sara erg vervelend dat je zo misselijk ben de hele tijd. Werken die tabletjes van VSM al?
Ik hoop het voor je misschien kunnen jullie dan eindelijk uit eten om te vieren dat je zwanger bent!
Jullie hebben idd erg veel mazzel gehad met die auto zeg, net op tijd!
Ik ben vanmorgen even langs de huisarts geweest. Het was meer een kennismakingsgesprek omdat ik nog nooit bij haar was geweest. Over de zwangerschap heeft ze me niets nieuws vertelt...ik had natuulijk alles al op internet gelezen.
Ik voel me verder alsof er nix aan de hand is... soms heb ik een dag dat ik wel een beetje misselijk ben maar verder niet erg veel bijzonders...ohja als ik te snel opsta wil het nog wel een trekken onder in mn buik en liezen.

Yvonne nog precies een week tot je NOD spannend weer voor je. wat denk je zelf?
Ik dacht altijd over die verhalen dat een vrouw 'weet' dat ze zwanger is...jaaaaja
Maar ik had het eigenlijk zelf ook dus. Maar ja jou lichaam vind het nogal leuk om je voor de gek te houden dus kan je er ook geen knoop meer aan vast binden!
Nemen jullie trouwens zelf ook een openhaard in jullie nieuwe huis???

Esther nog 199 berichtjes te gaan hoor! ze gaan tot de 700 en dan wordt ie gesloten haha
Jij moet al bijna weer aan de klus zeker? Voel jij je ei altijd?

Dimka was het koeien feestje leuk?! En een mooie foto kunnen maken? Dat is wel een leuk idee om hem dan uit te vergroten en ophangen. Werken bij jou de pilletjes tegen misselijkheid al? Jij had het laatst over gember maar nu heb ik ergens gelezen dat gember helemaal die zo goed is bij zwangerschap! Nou ja de 1 zegt van wel de ander niet...strax mogen we helemaal nix meer!

Sharine.................................

Suus alles goed daaro??

Tamara wat heeeerlijk een weekje Italie! Ga er maar lekker van genieten! Helaas geen lekkere wijn voor jou...
Ik kan me voorstellen dat dat niet leuk is al die klachten van je...zo een jonge meid met zulke dingen. Maar kop op het is voor een goed doel.

Liefs Iris

hoi meiden,

ik heb nu officiel een zeiklijf! wit brood ging goed, dus ik dacht wit brood met zaadjes moet ook kunnen, daar zit in ieder geval meer in. nou halverwege me broodje kokhalzend gestopt. ik pissig naar niels; ik heb een ZEIKLIJF!!!!!
ben er goed klaar mee.
koeienfeestje was best leuk, iedereen bezorgd vragen hoe het ging, jay bekaf op de bank in slaap gevallen!
volgens mij zijn de foto's top, hij staat samen met opa en oma 3 koeien vast te houden, dus nu wachten op foto's van fotograaf! maar lachen, ho maar, mooi niet ja toen de foto's klaar waren, hij staat echt bloedserieus op de foto!
ze hadden lekkere broodjes (voor andere mensen), taart en vanalles, dus iedereen ging met een gevulde maag naar huis!

esther, ik zie niet op tegen de bevalling, vorige keer met knip en vacuumpomp en opgewekt overleeft, dus deze keer moet ook goed komen! misschien komt het nog, maar nu ben ik alleen maar bezig met eten.
moet jij alweer aan de klus?

yvonne, was jij ook zo alleen 's avonds hier, ik heb niet echt energie 's avonds meer. jij moet nog 1 weekje wachten, spannend!

sharine, heb je je energie weer wat terug

iris, lekker dat het goed gaat met je zwangerschap, gaat je huisarts ook je zwangerschap begeleiden?

liefs dimka

Terug
Bovenaan