Dimka,Sharine,MeisjeYP,Sara,Esther,Ir77,Suusle en voor de rest die ik ben vergeten?

Hallo meiden, daar ben ik dan eindelijk weer..... ben bang dat ik er alleen nog maar in het weekend ga zijn, savonds als ik thuiskom ben ik zo moe van het werken dat ik op de bank ga liggen en er pas weer af kom als ik naar bed ga! T is op het moment erg zwaar op het werk omdat we personeel te kort komen, dus vandaar zo moe.... zal straks wel beter worden als we nieuwe collega krijgen!!

Ik geloof dat ik mijn ei gehad heb, dus zit weer op het wachtbankje.... je zou dan dus zeggen dat ik over 2 weken meer zou moeten weten, maar de vorige keer had ik mijn ei netjes rond dag 14 maar kwam mn ongi pas dag 39 dus..... geen idee wanneer nou mn NOD is.... hebben wel flink geklust deze week gelukkig.... wel lastig hoor als je niet weet wanneer... heb deze week paar dagen ongi gevoel gehad, vanaf maandag tot donderdag, dus ei zal wel ergens daar tussen zijn geweest...

Ga vandaag lekker een dagje niksen.... ben heel blij want hoef ook niet te gaan schoonmaken! Hebben deze week een schoonmaakster aangenomen, want hebben er zelf gewoon niet zo veel tijd voor en ook geen zin in, om op mn enige vrije dag schoon te maken... de laatste tijd was ik steeds op zondag aant schoonmaken, nou daar heb ik geen zijn meer in! Dus lekker hulp erbij! Wel raar hoor, maar goed, wel fijn dat ik daar geen omkijken meer naar heb!!

Nou ik ga lekker even douchen, zit nu nog lekker in mn pyama!!
Liefs Suus

meiden

Hier was ik weer even mijn dochter was vandaag jarig ze is 2 jaar geworden. En ja hoor weer flink verwend wel leuk nu allemaal meiden speelgoed want ja de hele speelgoedkist is bezaaid met trekkers, echte jongensspeelgoed.

Ja Zeikwijf (Dimka)      dat word je langzamerhand wel hoor. Nee natuurlijk niet joh het is toch ook vervelend dat je weinig tot niets kan binnenhouden. Hoop echt voor je dat het snel over mag zijn.

Suusle dus nu spannend zittend op het wachtbankje. Ja ik heb op dezelfde tijd mijn NOD alleen weet ik dat ik ongi word (helaas). Maar goed blijft spannend voor je dus mijn duimen gaan voor je draaien. Trouwens wel vervelend dat je zo moe bent sávonds.

Sara nog steeds zo misselijk.

Yvonne hoe voel je je want je NOD nadert al.

Iris ja wat moet ik zeggen      

En hoe is het met de rest van de meiden. Ik weet niet meer of er bijzonderheden was.

Nou hier is goed haha nog nergens last van haha maar goed ik word ongi dat is zeker. Maar goed dan gaan we er weer voor      . Dat is 1 ding dat zeker is. Meiden ik wens jullie een heel goed weekend toe.

en      Sharine

Hai lieve meiden,

Hoe is het met jullie allemaal???
De misselijke meiden misschien al ietsje beter te pas??????

Hier gaat alles wel goed hoor, volgende week komt mijn ei ergens denk ik, dus........ Ik heb ovulatietesten van Sensitest besteld, maar dat zijn er maar 6 en daar moet ik dus ff zuinig op zijn... Wanneer zal ik dan beginnen met testen? Ik heb denk ik een gemiddelde cyclus van 33 a 34 dagen ofzo!!! Nou ik kijk wel ff, vanaf dag 14 ofzo een beetje er tussen in...

Verder voel ik me niet zo jofel momenteel, komt denk ik door het weer, om  me heen hoor ik erg veel geluiden van last van de buik en lamlendig etc. ik ga zo sporten (fanatiek he op zondagmorgen??) En hoop dat ik dan alles eruit zweet...

Nou, hoop dat jullie allemaal een goed weekend hebben en ik spreek jullie snel weer...

Oh ja, Sharine, als je tijd hebt wil je dan nog eens voor mij pendelen?
Heb je eigenlijk ook al voor jezelf gependeld? Ben benieuwd, misschien pendel je wel hetzelfde voor mij als voor jou!!

Dikke kus en tot snel, Esther

Hoi meiden,
Hier weer een berichtje van mij. Ik ben de laatste dagen niet achter de pc geweest. Ik ben inmiddels wel wat minder misselijk (met dank aan de granules!!!), maar het is nog niet helemaal weg. Verder ben ik voornamelijk uitgeput de afgelopen dagen. Ik heb dit weekend meer geslapen dan dat ik wakker was, in totaal in etappes wel 30 uur tussen vrijdag 20:00 en zondag 10:30. Vandaag toch weer geprobeerd wat huishoudelijke klusjes te doen, maar het blijft in etappes werken. Vind het wel vervelend dat ik niet eens de energie heb om voor mijn vriend te koken voor na het werken. Maar goed hij weet ook wel dat ik zo veel mogelijk doe, en hij neemt me ook niks kwalijk.

We zijn woensdag bij vrienden langs geweest en ondanks dat ik het eigenlijk nog niet wou vertellen, had ik door de misselijkheid geen zin om allerlei smoesjes te verzinnen voor de tig vragen die zij altijd stelt. Ik heb het dus vertelt en iedereen was er blij voor ons. Wel leuk om het te vertellen. Mijn vriend zegt ook dat als ik het wil, ik mijn ouders ook kan gaan vertellen als ik dat zo graag wil. Ik wacht daar nog ff mee tot de afspraak met de vk denk ik. Mijn moeder zit nu toch in de VS.

Mijn vriend heeft het zelfs plotseling over trouwen?!?!?! En dat toch nog na 10 jaar!! :eek:P We hebben nog niks definitiefs besloten, maar ik was zeker blij verrast dat hij er zelf over begon!

Ik ga maar weer verder. Ik wil nog aardappelen gekookt hebben voor 22:00 uur. Haha.

Ik probeer morgen weer ff te komen kijken.

Ik hoop dat het goed met jullie gaat!!!

Liefs,
Sara

Hallo Meiden,

Hoe gaat het hier? Het lijkt wel of we het allemaal drukker hebben als een aantal weken geleden!
Met mij gaat het goed, ik heb nix te klagen. Geen misselijkheid, geen krampen...nou ok heeeel afentoe, geen vermoeidheid....het lijkt wel alsof ik helemaal niet zwanger ben....
Ik hoop ook maar dat het allemaal goed gaat!

Woensdag ga ik mijn baas vertellen dat ik zwanger ben. Spannend! Ik ben dan precies 6 weken zwanger. Nu hoor ik jullie denken van: nu al?! Maar ja mocht het toch mis gaan (gaan we niet van uit natuurlijk) dan weet hij er ook van en komt het niet zo koud op zijn dak.

Liefs Iris

Hallo meiden,nou wij zijn dit weekend weer verhuist naar NL!!!!!!!!!!!!!!! Joepie we zitten in een chalet op een recreatiepark in de buurt van ons werk en van ons nieuw te bouwen huis. Ongeveer 5 minuten rijden, dit scheelt echt heel veel. Niet alle meubelds kunnen erin, het is heel klein, maar wel lekker knus. Het scheelt natuurlijk ook veel schoonmaken. Dat duitse huis had 3 badkamers en 4 wc's!! Dus je raad het al weinig tijd en veel schoonmaak. Nu gelukkig niet meer, ppff! We gaan deze week beginnen met bouwen deze week. We hebben nog geen vergunning maar wel toestemming om te beginnen.

Nou ik heb de laatste dagen met vlagen ongigevoel en steken onderin mijn buik. Ook met vlagen buikkrampen en lichte misselijkheid. Ben erg moe, al aan het einde van de middag. Mijn borsten zijn ook nog gevoelig. Vandaag 2 weken gelden mijn ei gehad, maar ga van vrijdag nod uit(28 dagen). Ben er zelf deze ronde minder mee bezig geweest en het iets meer van me af gezet.

Sharine hoe gaat het met je? Vervelend om af te wachten tot jullie weer kunnen klussen he?

Esther, goed zeg dat je nu ovulatietesten hebt. Dan kun je je ei precies berekenen he? EN goed gaan klussen he?

Iris, nee dat heb je wel goed bekeken hoor dat je het verteld, want dan heb je dat in ieder geval gehad toch? Dat is ieder voor zich hoor!

Sara, ben blij voor je dat het iets beter gaat met je misselijkheid nu. Bevalt de auto goed? Ja geeft niks dat je het verteld hebt toch? Dan hoef je geen smoezen te bedenken in ieder geval.   Hey super zeg dat je gaat trouwen! Dat is nog eens leuk, mijn mannetje en ik gaan ook trouwen alleen weten nog niet wanneer. In ieder geval eerst maar eens ons huisje bouwen. En hij zou me nog officieel gaan vragen, maar dat is voor mij nog een verassing. Super hoor!

DImka, hoe gaat het met je? Al iets beter nu?

Tammie hoe gaat ie???

Suus, nou voor jou is het nu ook afwachten he? Hopelijk is je ei nu geweest en hebben jullie flink geklust!! Zaterdag lekker vrij geweest he? Wij ook maar de hele dag verhuizen van 9.30 tot 21.30!! Maar schiet lekker op nu.

Liefs Yvonne

meiden

Esther het is niet fijn als je niet weet wanneer je ei er is en je wilt natuurlijk niet tevroeg beginnen want ja dan moet je er wel veel slijten (ovulatietesten). Hoop dat je hem gaat ontdekken en dat je 14 dagen erna positief gaat testen. Ja het hangt wel in de lucht hoor de griep ik hoor het van kant af aan. Nou maar hopen dat je niet al te ziek wordt. O ja wil best pendelen alleen ben ik je gegevens kwijt wil je ze me nog een keert geven.

Sara gelukkig dat je niet meer zoveel misselijk bent, fijn dat ze helpen de tabletten. Het is heel leuk om zwanger te zijn maar het is lichamelijk ook heel zwaar want ja er word daar binnen hard gewerkt tot  een heel mooi mensje. Soms kun je het niet verbergen he dat je zwanger bent dat is het nadeel als je zo beroerd bent. Wat leuk dat jullie het over een huwlijk hebben je hoort het wel vaker als de vrouw zwanger is willlen mannen er eerder aan geloven. Nou maar hopen dat je nog officieel gevraagd word.

Iris toch wel fijn dat je niet zoveel kwaaltjes hebt al heb je helemaal gelijk als je een bevestiging hebt. Het duurt nog even he voordat je je echo krijgt. Maar het kan ook zo veranderen hoor ( ik bedoel kwaaltjes).

Yvonne Ik wist helemaal niet dat je eerst tijdelijk in Duitseland hebt gewoond. Maar nu wonen jullie weer in NL. Nou dat scheelt heel veel tijd ja. Lekker dat ze zijn begonnen met de bouw. Volgend jaar februari he of niet dan verwachten jullie dat het klaar is he. Nou meid word wel spannend hoor mijn duimen gaan flink tekeer. Ben erg benieuwd.

Suusle Dimka en Tammie hoe is het met jullie.

Nou hier is het rustig, volgende week moet ik ongi worden. Haha kan haast niet wachten raar he je wilt niet ongi worden maar ik nu wel want dan kunnen we er weer voor gaan. Nog 2 weken en dan voor nacontrole bij gyn.  

Sharine

hoi meiden,

wat een rotweekend, ik heb tot 13 uur in bed gelegen, alleen maar geslapen en alsnog moe zijn. ik dacht dat met 12 weken alles beter moet worden! nu 12 weken en 1 dag zwanger dus kom maar op.
ging zondag op de weegschaal staan en schrok wel heel erg, 8 kilo weg, had niet het idee dat het zo erg was.
ik blijf eten, maar lijkt net of mijn lichaam geen energie eruit haalt, ja goed ik eet niet zoveel als normaal, maar toch meer als afgelopen weken, dus hoop toch echt op snelle verbetering.

sara, goed he die granules, bij mij helpen ze ook! jij ook al een slaapweekend achter de rug!

yvonne, ik heb ook gemist dat je in duitsland woonde! heerlijk niet zoveel schoonmaken meer!

sharine, nog gefeliciteerd met je dochter, ja kan begrijpen dat ze blij is met haar meiden speelgoed!

esther, succes met die testen, ik kan je er niet bij helpen heb ze niet gebruikt, dus weet niet wanneer je moet beginnen, maar hopelijk test je snel positief!

verder weet ik niet meer wat ik gelezen heb!

liefs dimka

Terug
Bovenaan