Dimka,Sharine,MeisjeYP,Sara,Esther,Ir77,Suusle en voor de rest die ik ben vergeten?

Hallo meiden, ja we hebben tijdelijk in duitsland gewoond omdat we vorig jaar december het stuk grond hadden gekocht en Ray zijn woning te koop hadden gezet. De woning is in februari verkocht en toen konden we tijdelijk in een woning in Duitsland van een kennis. Dus zodoende, het beviel helemaal niet, want ik voelde me er niet thuis en de afstand is te groot om snel naar de zaak te rijden als het moest. Het huis was op industrie, dus geen ander huis in de buurt en als Ray 's nachts plotseling weg moest was dat niet erg aangenaam, terwijl ik normaal beslist geen schijterd ben. Ik ben nu dus superblij haha. We hebben geen planning wanneer de woning af is omdat het dan de laatste keer is dat we verhuizen. Ik ben in een jaar tijd weet niet hoe vaak verhuist, maar nu dus nog hopelijk een keer.

Dimka, jeetje dat is wel veel zeg! 8 kilo! Ik hoop echt dat het nu afgelopen is met je misselijkheid en dat je eens volledig kunt genieten van je zwangerschap.

Sharine, ja stom is dat dan he? Nu wil je dat je ongi snel komt zodat je weer verder kunt, terwijl straks de ongi weg moet blijven.

Liefs Yvonne

...oh enne we hebben er ook internet!!!!!! Joepie! Dat miste ik ook erg 's avonds en 's weekends!

AAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAA HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH HHHHHHHHHH

Ik heb net een hele mona pudding (toetje van de maand) opgegeten!!!!!

Nu heb ik spijt hahahahaha

Iris

Iris, hahahahahaha...........en was ie lekker dan? Dan hoef je er geen spijt van te hebben vind ik hoor!

Sharine had je trouwens voor jezelf een jongen of meisje gependeld? Ben wel nieuwsgierig?

Liefs Yvonne

Mja...geloof het of niet maar het was pannekoekenpudding met stroopsaus!!!

Ik vond hem niet echt supergeweldig lekker...

Hoi Yvonne

Ik heb gependeld dat ik een meisje krijg de vorige keer pendelde ik ook een meisje. Ben erg benieuwd of ik het goed heb. He gaaf dat je nu ook sávonds kunt internetten na je werk wel jammer dat je geen msn hebt. Iris en ik spreken elkaar zo tussendoor nog wel eens (eens vaak haha) erg vaak.
Of niet iris .
Maar goed als je het niet hebt dan heb je het niet haha.

Iris het smaakte toch lekker ach geniet ervan meid. Je loopt het er nu wel weer af met je hond moet je maar iets verder gaan lopen haha.

Sharine

haha ik heb idd een extra stukje gelopen!

Nou ja als ik maar niet te vaak van die uitspattingen heb dan kan ik er ook echt wel van genieten

Terug
Bovenaan