A
Anoniem
Guest
Hallo meiden, ja we hebben tijdelijk in duitsland gewoond omdat we vorig jaar december het stuk grond hadden gekocht en Ray zijn woning te koop hadden gezet. De woning is in februari verkocht en toen konden we tijdelijk in een woning in Duitsland van een kennis. Dus zodoende, het beviel helemaal niet, want ik voelde me er niet thuis en de afstand is te groot om snel naar de zaak te rijden als het moest. Het huis was op industrie, dus geen ander huis in de buurt en als Ray 's nachts plotseling weg moest was dat niet erg aangenaam, terwijl ik normaal beslist geen schijterd ben. Ik ben nu dus superblij haha. We hebben geen planning wanneer de woning af is omdat het dan de laatste keer is dat we verhuizen. Ik ben in een jaar tijd weet niet hoe vaak verhuist, maar nu dus nog hopelijk een keer.
Dimka, jeetje dat is wel veel zeg! 8 kilo! Ik hoop echt dat het nu afgelopen is met je misselijkheid en dat je eens volledig kunt genieten van je zwangerschap.
Sharine, ja stom is dat dan he? Nu wil je dat je ongi snel komt zodat je weer verder kunt, terwijl straks de ongi weg moet blijven.
Liefs Yvonne
Dimka, jeetje dat is wel veel zeg! 8 kilo! Ik hoop echt dat het nu afgelopen is met je misselijkheid en dat je eens volledig kunt genieten van je zwangerschap.
Sharine, ja stom is dat dan he? Nu wil je dat je ongi snel komt zodat je weer verder kunt, terwijl straks de ongi weg moet blijven.
Liefs Yvonne