Dimka,Sharine,MeisjeYP,Sara,Esther,Ir77,Suusle en voor de rest die ik ben vergeten?

Hallo meiden, nou ik denk echt dat mijn ongi weer in aantocht is hoor. Had gisteravond ongigevoel en vanochtend. Het enigste verschil is dat het niet blijft, het is met vlagen. Mijn borsten zijn nog wel gevoelig aan de zijkanten.

Maar meiden jullie moeten hier wel blijven schrijven hoor  anders is het zo saai.

Sharine, een meisje...ik hoop dat het uitkomt joh! Je hebt voor mij 2 keer een jongen gependeld. Ik ben echt benieuwd!

Iris, ja er zit niks anders op dan dat je een extra blokje om moet lopen hoor! haha!

Liefs Yvonne

hoi meiden,

nou iris ik zou er gewoon lekker van genieten, dan maar een extra ronde lopen, dan is er niks aan de hand. heerlijk dat je zo lekker kan eten!!!!!! nog nooit van dat toetje gehoord trouwens!

yvonne, houdt moed, zolang er niks is is er nog hoop! ik heb 9 van de 10 keer geen energie meer om 's avonds nog op internet te komen, dus ben niet vaak meer 's avonds!

sharine, dubbel gevoel inderdaad, normaal moet je ongi wegblijven, en nu hopen dat ie snel komt. nog 2 weekjes en een goede controle toch? dan mogen jullie weer!

sara, hoe gaat het bij jou?

esther, leef je ook nog?

en de rest, het is deze maand wel erg rustig bij ons!

ik heb weer eens tot 12 uur op bed gelegen, knallende hoofdpijn, maar moest en zou me boek uitlezen, was erg spannend.
morgen voor het eerste bezoek naar verloskundige, toch wel spannend, dan weten we pas of er wel een hartje kloptenz. toch wel zenuwachtig ervoor. maar goed jullie horen het morgen wel.
ik zei al voor de grap tegen niels, misschien krijgen we wel een tweeling, voel ik me daarom zo beroerd, lopen er 2 van mij te eten!

liefs dimka

Hoi Meiden

Nee Yvonne je mag niet ongi worden hoor zorg dat ze uitblijven. Mijn duimen draaien als een gek voor jou.
En natuurlijk blijven we hier kletsen net zo lang todat de laatste zwanger is.

Dimka spannend hoor naar de vk en ja wie weet zit er wel 2 je weet maar nooit. Het zal vast wel goed zitten bij jou als je zo moe misselijk bent. Is vaak een positief teken.

Sharine

Hallo meiden,

Dimka, jeetje zeg dat zou ook wel eens kunnen een tweeling! Zit dat ook bij jullie in de familie? Ik ben benieuwd hoor! En hopelijk gaat het snel weer iets beter zodat je weer wat reserves kunt opbouwen. Ik kan ook nooit stoppen met lezen als ik een goed boek heb. Dan moet het in een keer uit!

Sharine, het gevoel is er nog niet weer geweest sinds vanmorgen de laatste keer. Ik hoop echt dat het weg blijft. Had eigenlijk eerst wel een goed gevoel, maar ja nog maar een paar dagen dan weten we meer. Het is wel lastig omdat ik vorige ronde overtijd was om te bepalen wanneer je NOD is. Als ik mijn ei reken is dat nu al twee weken geleden, maar heb toch 28 dagen aangehouden en dan is het vrijdag.

Liefs Yvonne

Hoi meiden,

Esther, al bijna weer aan de klus? Ik maak me ook niet druk om de bevalling, meer om de zwangerschap. Bij de bevalling zijn genoeg experts die er voor zullen zorgen dat het zo goed mogelijk zal verlopen. Spannend dat je ook ovu-testen gaat gebruiken. Ik vond zelf 6 wel weinig met een lange, onregelmatige cyclus, maar opzich moet het voldoende zijn. Succes ermee!!!

Iris, wat fijn dat je nergens last van hebt. Wel vreetbuien zo te zien, maar ja inderdaad gewoon af en toe een extra rondje lopen en niks aan de hand. Ik vroeg me het ook af van het gebruik van gember. Ik ben bezig in zo’n zwanger zijn boek en op de ene blz staat dat je gember-thee ofzo kan nemen tegen de misselijkheid, maar op de volgende blz stond dat het niet goed is om veel gember te nemen. Weet je al meer? Spannend dat je morgen je baas gaat vertellen. Ik zit er ook aan te denken om het deze week te vertellen. Dan snappen ze mijn gedrag wat beter ivm de vermoeidheid en misselijkheid.

Suus, spannend op de wachtbank! Lijkt me ook heerlijk om een werkster te nemen. Ik baal er ook van dat ik op mijn vrije dag moet gaan soppen etc. Maar ja, denk dat wij daar nog iets meer voor moeten sparen. Haha.

Sharine, ik ben wat laat, maar alsnog gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter!! Haha, ik zat net te denken dat ik nog wel officieel gevraagd wil worden. Hij zegt altijd dat als hij het vraagt, het superromantisch zal zijn dus ik ben benieuwd. Maar ja, het is niet dat ik nu opeens druk ga uitoefenen, ik heb ook andere hele belangrijke dingen aan mijn hoofd. Heb gister wel gezegd dat ik het wel leuk zou vinden als we voordat de kleine er is getrouwd zijn. Hahaha. een beetje druk dan.

Yvonne, fijn dat je weer in NL woont en ook nog eens internet ’s avonds en zo te lezen een boel minder poetswerk. hahaha De auto bevalt goed. Het is nog wel wennen, maar dat komt wel als ik er een paar keer zelf in gereden hebt. Mijn vriend rijdt er voornamelijk mee naar werk. Vervelend dat je iets van een ongi gevoel hebt, maar ook mijn duimen draaien nog!!

Dimka, ja ik had ook een slaapweekend. Gister ook weer tot 2 keer toe in slaap gevallen voordat het eindelijk bedtijd was. Maar de misselijkheid is wel een heel stuk minder en daar ben ik echt super blij om!!! 8 kilo is wel veel zeg!!! Hopelijk stijgt je energie weer als je blijft eten. Spannend morgen naar de vk!!! En inderdaad wie weet zijn het er 2!

Nou meiden, ik voel me vandaag wat beter. Ik ben nog wel flink moe, maar ik kan wel weer redelijk normaal eten. Ik eet nu wel nog niet eens de helft door het weinige eten van de afgelopen 2,5 weken. Ik heb sinds zondag opeens vollere en gevoeligere borsten. Zeker mijn tepels!! Ik heb sinds 12 vanmiddag uur wel wat donker bruine afscheiding dus ik ben wel erg zenuwachtig aan het worden. Ik heb geen krampjes ofzo, maar ik heb verder nog geen afscheiding gehad. ik hoop dat het niet rood wordt. Ik heb pas volgende week mijn afspraak bij de vk en dan nog 3 weken tot de echo.

Liefs,
Sara

Hallo Sara, ja joh is lekker om hier weer in NL te wonen! Haha en inderdaad veel minder schoonmaken! Leuk zeg dat de auto goed bevalt! Het is altijd weer wennen als je een andere auto hebt. Wij hebben de onze ook nog niet zo lang en mijn autootje die ik hiervoor had mis ik toch ook wel hoor. Wij hadden eerst allebei een auto, maar omdat we allebei op dezelfde plek werken hadden we aan 1 auto genoeg, dus alle twee ingeruild en nu hebben we er een.

Dat is vast oud bloed wat je verliest, heb er veel vaker over gelezen dat het heel normaal is. Spannend is het wel lijkt me voordat je de eerste keer een echo gehad hebt.

Heb jij ook ongigevoel gehad rond je NOD dan?

Liefs Yvonne

Hoi Yvonne,
ja, omdat het heel donker is, denk ik ook gewoon wat oud bloed. (hoop ik dan!!!!) ik mag van mijn vriend nog niet gaan lopen stressen. hij wil geen stress-kip als kindje krijgen. haha.

ik heb tussen mijn ei en mijn nod aan een stuk door  een ongi gevoel gehad. de ene dag meer dan de ander, maar wel elke dag. daarom had ik het ook niet verwacht. ik dacht dat het gewoon een opkomende ongi was.

Liefs,
Sara

Hallo Sara, ja dat denk ik ook hoor! Dat is heel normaal als je dat hebt, heb het al erg vaak gelezen dat er meiden last van hebben. Maak je maar niet druk hoor en kan me voorstellen dat je vriend geen stress-kip kindje wil, want dat is voor jou ook niet prettig een kindje met veren in je buik!!!! Haha zal erg ongemakkelijk zijn.

Och gelukkig, dus zolang mijn ongi er nog niet is, is er nog hoop met dat ongigevoel van mij! Heb het vanaf vorige week vrijdag elke dag. Alleen was gisteravond iets heviger vooral na het klussen.

Liefs Yvonne

Terug
Bovenaan