Hoi meiden,
Esther, al bijna weer aan de klus? Ik maak me ook niet druk om de bevalling, meer om de zwangerschap. Bij de bevalling zijn genoeg experts die er voor zullen zorgen dat het zo goed mogelijk zal verlopen. Spannend dat je ook ovu-testen gaat gebruiken. Ik vond zelf 6 wel weinig met een lange, onregelmatige cyclus, maar opzich moet het voldoende zijn. Succes ermee!!!
Iris, wat fijn dat je nergens last van hebt. Wel vreetbuien zo te zien, maar ja inderdaad gewoon af en toe een extra rondje lopen en niks aan de hand. Ik vroeg me het ook af van het gebruik van gember. Ik ben bezig in zo’n zwanger zijn boek en op de ene blz staat dat je gember-thee ofzo kan nemen tegen de misselijkheid, maar op de volgende blz stond dat het niet goed is om veel gember te nemen. Weet je al meer? Spannend dat je morgen je baas gaat vertellen. Ik zit er ook aan te denken om het deze week te vertellen. Dan snappen ze mijn gedrag wat beter ivm de vermoeidheid en misselijkheid.
Suus, spannend op de wachtbank! Lijkt me ook heerlijk om een werkster te nemen. Ik baal er ook van dat ik op mijn vrije dag moet gaan soppen etc. Maar ja, denk dat wij daar nog iets meer voor moeten sparen. Haha.
Sharine, ik ben wat laat, maar alsnog gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter!! Haha, ik zat net te denken dat ik nog wel officieel gevraagd wil worden. Hij zegt altijd dat als hij het vraagt, het superromantisch zal zijn dus ik ben benieuwd. Maar ja, het is niet dat ik nu opeens druk ga uitoefenen, ik heb ook andere hele belangrijke dingen aan mijn hoofd. Heb gister wel gezegd dat ik het wel leuk zou vinden als we voordat de kleine er is getrouwd zijn. Hahaha. een beetje druk dan.
Yvonne, fijn dat je weer in NL woont en ook nog eens internet ’s avonds en zo te lezen een boel minder poetswerk. hahaha De auto bevalt goed. Het is nog wel wennen, maar dat komt wel als ik er een paar keer zelf in gereden hebt. Mijn vriend rijdt er voornamelijk mee naar werk. Vervelend dat je iets van een ongi gevoel hebt, maar ook mijn duimen draaien nog!!
Dimka, ja ik had ook een slaapweekend. Gister ook weer tot 2 keer toe in slaap gevallen voordat het eindelijk bedtijd was. Maar de misselijkheid is wel een heel stuk minder en daar ben ik echt super blij om!!! 8 kilo is wel veel zeg!!! Hopelijk stijgt je energie weer als je blijft eten. Spannend morgen naar de vk!!! En inderdaad wie weet zijn het er 2!
Nou meiden, ik voel me vandaag wat beter. Ik ben nog wel flink moe, maar ik kan wel weer redelijk normaal eten. Ik eet nu wel nog niet eens de helft door het weinige eten van de afgelopen 2,5 weken. Ik heb sinds zondag opeens vollere en gevoeligere borsten. Zeker mijn tepels!! Ik heb sinds 12 vanmiddag uur wel wat donker bruine afscheiding dus ik ben wel erg zenuwachtig aan het worden. Ik heb geen krampjes ofzo, maar ik heb verder nog geen afscheiding gehad. ik hoop dat het niet rood wordt. Ik heb pas volgende week mijn afspraak bij de vk en dan nog 3 weken tot de echo.
Liefs,
Sara