Dimka,Sharine,MeisjeYP,Sara,Esther,Ir77,Suusle en voor de rest die ik ben vergeten?

Hai lieve meiden,

Wat hebben jullie veel gekletst zeg!! gezellig hoor.....
Hier gaat alles goed, mijn klustijd nadert alweer, weet natuurlijk nog niet precies wanneer, maar wil vanaf donderdag beginnen met de ovulatietesten...

Sharine, mijn gegevens zijn: Esther de Wilde 17-02-1980 (heb je nog meer gegevens nodig?)

Yvonne, lekker hoor weer in Nederland en weer internet!!! Heerlijk lijt me dat als je weer een beetje beter op je plekje zit!!

Iris, pfffffffffffffff 1bakje pudding, nou maakt niets uit hoor, je moet gewoon eten waar je zin inhebt als je maar niet elke dag een bakje op eet, hahahaha.... Ik ben zelf ook een grote snoepkont, maar daar tegenover sport ik ook wel regelmatig....

Rest van de meiden, Dimka, Sara gelukkig gaat het met jullie weer wat beter met de granules, kunnen jullie tenminste weer wat binnen houden, want 8 kilo afvallen is wel heel veel Dimka!!! Maar je hoort wel vaker dat je aan het begin van de zwangerschap wat afvalt, dat trekt allemaal nog wel bij hoor!!

Nou, ik lees jullie verhalen wel weer......

Dikke kus, Es

Hoi Meiden

Sara maak je maar geen zorgen hoor toen ik zwanger was van mijn dochter had ik vanaf 6 weken zwangerschap tot 8 weken last van bruinverlies. Zolang je geen flinke krampen en bloedverlies is is er niks aan de hand. Kan me goed voorstellen dat je bent geschrokken. Ik schrok toen ook maar bleek niks aan handje te zijn. Gewoon wat oud bloed (innestelingsbloed).

Yvonne ik doe mijn best met duimen voor jou, moet gewoon een keer goed komen.

Esther veel succes met de ovulatietesten ik hoop dat je net als bij Sara en Iris dat je er wat aan hebt en op de juiste moment klust en dat je over een paar weken positief test. Ja heb genoeg aan   je gegevens als ik v/d week tijd heb laat ik de uitslag weten.

Iris nog steeds spijt van je toetje ik zag ze vandaag liggen in de winkel. Moet wel zeggen van JEETJE wat een volle bak heb jij op zitten eten Foei Foei meid.       kan me voorstellen dat je spijt had. Nee gekheid meid geniet ervan.

Sharine

Hallo meiden,

Ik heb vandaag maar een balansdag genomen hahaha. 3 stuks fruit en spruitjes! hmmmm.

Sara wat een vaag boek lees jij dan zeg, dat ze het ene moment dit zeggen en het andere moment dat! Maar ik begrijp eruit dat ze bedoelen dat je dingen zoals gember met mate moet gebruiken. Dus niet 10 koppen gember thee op een dag. Dat is net zoals met kaneel. Een stuk appeltaart is geen probleem maar als je verslaafd ben aan kaneelstokken dan heb je een probleem.
Mijn borsten zijn ook aardig gevoelig aan het worden de laatste tijd! Heb om de haverklap stijve tepels haha.
Pfff wat duurt het nog lang voor je echo zeg! Ik heb 29 oktober mijn eerste afspraak maar ik ben vergeten te vragen of ik dan ook een echo krijg. Ik ga ze vrijdag nog maar even bellen om te vragen.

Yvonne wat heerlijk dat jullie weer in het oude vertrouwde Nederland wonen! Lekker dichtbij het werk zeg, Ideaal!
Net als Sara had ook ik 2 weken voor mijn NOD ongi krampen. Het voelde wel net iets anders als anders...iets geleidelijker ofzo...van die golfen...ook als ik na een tijdje zitten snel op ging staan dat het erg trekt in mijn liezen. Dat heb ik nu ook weer maar dan iets erger. Ik hoop zo voor je dat het nu een keer raak is!!!

Esther spannend he die ovulatietesten! Ik had het gevoel dat ik al een beetje zwanger was ofzo toen ik ze ging gebruiken haha. Heb je ook die van sensitest?
Ik was idd niet van plan om iedere dag een bak pudding te eten! Ik kwam er vandaag achter dat het deze week de week voor mijn eigenlijke ongesteldheid is en misschien dat ik daarom in zo een vreetbui was. Dat had ik namelijk altijd een week voor mijn ongi.

Dimka morgen naar de vk! Spannend! Wel laat he want hoeveel weken ben je nu ook al weer? Pfff ik hoop het niet voor je dat het een tweeling is! Tenminste ik moet er toch niet aan denken...lijkt me zo druk en financieel is het ook niet handig!
Ik zag je laatst op msn verschijnen maar je was ook al weer snel weg dus kon niet met je kletsen...jammer maar ja ik kom je vast nog wel eens tegen daaro.
Heel veel succes morgen...ik ben benieuwd maar jij vast benieuwderderder!

Sharine ik heb geen spijt meer hoor! hahahaha grappig dat je het zag in de winkel en eraan moest denken. Waar ben je nou vanavond?? ik krijg helemaal ontwenningsverschijnselen!!! haha

Suus wat heerlijk een schoonmaakster zeg! maar ook wel raar lijkt me dat idd, zo een vreemde die aan je spulletjes zit. Pfff ik hoop voor je dat er snel een nieuwe collega bij komt. Het moet wel leuk blijven he dat werken!

Nou ik heb mijn best weer gedaan hiero hahaha

Liefs Iris *************************************************
Nog wat glitters voor diegene die het nodig hebben

Meiden

Het is hier rustig vandaag we stonden alweer op pagina 2. Meiden dat kan toch niet      

Iris waar was jij gisteravond      .

Hoe is het vandaag met iedereen.
Heb zelf weinig nieuws te melden.

Sharine

Hallo meiden, nou stonden we al weer op de 2e pagina! Nou dan kan echt niet, je hebt gelijk hoor Sharine! Nou ik was gisteren lekker een dagje vrij en ben eens flink aan het shoppen geweest met Suus! Was erg gezellig en heb eens lekker ingekocht.
Lang geleden dat ik eens vrij geweest ben, maar was lekker. Kom vandaag moeilijk op gang met werken haha. Zaterdag gaan we de rest verhuizen uit duitsland en dat wordt opgeslagen. Alles past lang niet in de chalet waar we nu wonen.

Hier nog geen ongi! Maar ik dacht gisteren even van nu komt het. Weer erge ongikrampen, maar het verdween na een half uur. Heb het voornamelijk na het klussen. Ik verneem mijn buik wel is net een ballonnetje. Ik wacht af tot zaterdag en als er dan nog geen ongi is dan test ik dan. Ik wil niet weer te vroeg testen, want ben bang voor die teleurstelling iedere keer. Mijn borsten zijn net tijdbommen, heb ik ook eerder gehad toen kwam mijn ongi ook gewoon. Ik weet het echt niet zo goed.

Nou meiden hoe gaat het met jullie nu allemaal?

Liefs Yvonne

hallo dames

wat gezellig,zoon grote gevulde pagina.
Ik heb niet alles gelezen want dan ben ik nog wel ff bezig.

maar ik ben nieuw hier!
Ben afgelopen maand september gestopt met de pil,omdat we voor een tweede willen gaan.
Ben al een trotse mama van een gezonde zoon van 16 maanden dus het werd weer eens tijd om te klussen !!

Bij mijn eerste was het gelijk raak,maar nu maar ff afwachten.
Ben een heel nuchter persoon en als het niet gelijk raak is maakt het mij ook niet echt uit,het komt wanneer het komt!

Verder heb ik nu wel wat klachten,zoals donkere tepels,moe (heel erg),duizelig,misselijk (beetje), slechte stoelgang en gisteren opeens bruinig bloedverlies (had ik met mijn eerste ook) verder heb ik helemaal geen eetlust en alles is vies!!

Maar ja,nog ff wachten tot de 23e mijn NOD (hoop ik)   en dan testje er tegen aan gooien (krengen zijn aardig aan de prijs)

Zijn er nog meerdere meiden die totaal geen eetlust hebben of iets van andere klachten die ik ook heb,lijkt mij leuk om het te delen

nou tot horens

groetjes kim

Meiden

Yvonne wat leuk dat je samen met Suus bent wezen winkelen. Gezellig hoor wonen jullie vlak bij elkaar. Toch niet al teveel geld uitgegeven he      . Nog een paar spannende daagjes nou mijn duimen doen flink zeer hoor?. Je lichaam zit raar in elkaar net als je denkt dat het weer niet is gelukt dan is het gelukt.

Kimmie ja als je net gestopt bent met de pil kan je lichaam heel raar doen dezelfde symptomen afgeven als je zwanger bent. Natuurlijk hoop ik dat je zwanger bent wie weet. Ach ik eet eigenlijk een week voor NOD altijd veel vooral zoetigheid maar ook veel kaas. Zelfs toen ik zwanger bleek te zijn at ik veel. Dus ja moeilijk over te oordelen haha.

En hoe is het bij de rest.

Sharine

hoi meiden,

zo ik ben weer thuis.
ik kwam gisteren bij de verloskundige, allemaal vragen en ik zat maar, wanneer gaan we nu hartje luisteren! maar niks. ze vroeg qua misselijkheid en overgeven, kilo's weg, was wel bezorgd en vooral om het drinken.
maar ik zou daarna naar de huisarts gaan, omdat ik die dag ervoor weer alles eruit had gegooid en het nu echt zat was.
nou ik daarna wachten in de awachtkamer voor huisarts, komt de verloskundige binnen en gaat in overleg met huisarts.
ik mocht meteen als eerste binnen komen en ja hoor, daar was het al, je hebt volgens ons vocht te kort, dat gaan we laten controleren en zo nodig bijvullen. nee je zult vanavond wel weer thuis zijn.
dus wij naar het ziekenhuis, bloedprikken(ik ben als de dood voor naalden!), urine proef en ja, ik had vocht te kort.
arts kwam uiteindelijk om 14 uur ofzo langs, ik moest 3 liter vocht krijgen en medicijnen.
dus ook nog infuus, ah dat is eng, blijkt nu ben ik ook nog moeilijk te prikken, want me vaten zijn heel smal. na flink rondgedraaid te hebben, had de arts het eindelijk voor elkaar in mijn tweede hand.
ik kon wel vergeten om thuis te komen vandaag, want het duurt 4 a 5 uur per liter.
baleh dus!
niels moest echt naar huis, die had nog niet geslapen na zijn nachtdienst, jay kon bij mijn schoonouders te recht.
dus daar lag ik, alleen op mijn kamertje een beetje tv te kijken.
vannacht gigantisch k*t geslapen, dus nu bekaf, ben er wel wat van op geknapt, maar denk dat het samen hangt van het vocht krijgen, helemaal niks doen, alleen naar toilet, want moet zeggen, zit nu thuis en mijn misselijkheid is alweer heftiger als daar.
maar goed, ik ben bijgetankt.
niels kwam vandaag om 13 uur, want om half 14 zouden we een echo krijgen.
nou er zit een kindje, heeft 2 benen, 2 armen, en kloppend hartje en alles lijkt goed. blij dat te zien. grote klopte precies met aantal weken, dus dat is ook mooi.
nu gaan ik maar lekker op de bank liggen, jay is bij opa en oma voor een nachtje extra, dus ik kan me oogjes dicht doen!

liefs dimka

Terug
Bovenaan