Dimka,Sharine,MeisjeYP,Sara,Esther,Ir77,Suusle en voor de rest die ik ben vergeten?

Hallo meiden

Kimmie, ik heb morgen mijn NOD en ook deze ronde weer veel kwaaltjes. Ik ben wel iets voorzichtiger geworden omdat ik iedere ronde gewoon weer ongi ven geworden. De teleurstelling wordt steeds groter. Ik heb deze ronde ook erg gevoelige borsten met zichtbare aders vooral s'morgens na het wakker worden doen ze erg zeer. Dan heb ik er waarschijnlijk op gelewgen of zo. Eten heb ik geen zin in en van de lucht wordt ik soms misselijk. Als ik gegeten heb dan wil het wel, maar dan krijg ik wel erge buikkrampen. Vanaf vorige week vrijdag heb ik elke dag wel ongigevoel en gisteren en eergisteren na het klussen even heel hevig. Het is met vlagen en dan stopt het weer. Ben erg moe en soms veel plassen en de andere dag weer niet. En mijn buik is net een balonnetje, zo voelt het. Over het algemeen voel ik me wel een beetje raar deze ronde. Ik ben ook flink aan het duimen hoor! Haha, we zullen afwachten.

Sharine, ja joh ik ben er deze ronde niet veel mee bezig geweest maar nu mijn NOD weer nadert toch ook wel weer. Dan komen de kriebels weer. Ik hoop het van harte en anders mijn tijd zal  vanzelf wel  komen.

Hoe gaat het met jou verder?

Liefs Yvonne

Hey Dimka, ....toch geen tweeling! Maar super zeg dat alles goed was met de echo. Och jeetje je hebt wel weer van alles mee moeten maken zeg! Maar goed dat je daar geweest bent hoor, wel goed blijven drinken nu! Dat komt zeker van het overgeven dat je vochttekort hebt gehad? Bah ik kan me voorstellen van dat prikken, ik ben er ook zo'n fan van! NOT! Gelukkig dat je dat nu achter de rug hebt en dat je nu rustig even kunt bijkomen. Hopelijk blijft de misselijkheid niet steeds teugkomen!

Liefs Yvonne

Hallo meiden, ik moet vanavond tot 21.00 uur werken. Ik hoop dat het nog een beetje druk wordt anders is het ook zo saai steeds niks doen. Het is hier ook best wel rustig, jammer hoor. Haha het is net alsof ik high ben, zo voel ik me vandaag. Is niks aan joh, het licht hier is al fel aan de ogen. Nou ja vanavond lekker vroeg onder de wol en kruikje mee. Morgen nog even afwachten of de RD verschijnen. En zo niet dan hoop ik op een positieve test zaterdag, dan zou ik een excuus hebben om niet zoveel te hoeven sjouwen! Haha grapje hoor! Heb me vorige week een bochel getild aan de meubels samen met mijn mannetje. We hadden geen hulp nodig?! Ppff dat viel tegen, maar het staat er nu gelukkig.

Nou liefs Yvonne

Hoi allemaal

Dimka toch meis ja je krijgt zo vocht tekort als je alles erruit spuugd. Vervelend he al die prikken en vooral als je moeilijke aders hebt om te prikken en als je ook nog een angst hebt voor naalden. Niks aan he Ziekenhuizen kan er ook nooit slapen bedden die vreselijk zijn, ben altijd blij als ik weer lekker thuis ben en in mijn eigen bedje lig. Meid zorg dat je genoeg drinkt maar ja als je het niet binnen kunt houden ja dan wil het ook niet. Lekker dat je zoontje nog een nachtje bij opa en oma is. Houd genoeg rust meid.

Yvonne als je er gewoon vanuit gaat dat je ongi word dan valt het toch iets minder tegen als je daadwerkelijk ongi word. Maar inderdaad het komt vast wel een keer, moet gewoon het is jullie gewoon gegund.

Sharine

Hallo Sharine, ja dat is ook zo hoor! Wanneer je er niet van uit gaat dan is de teleurstelling minder groot. Mijn hoop groeit wel met de ronde hoor! Haha, maar dat is eigenlijk ook wel weer logisch. Nou mijn avondje werken zit er gelukkig bijna weer op. Ben net bij mc donalds 2 menu's opgehaald voor mijn vriendje en mij. Mjammie lekker zondigen! Moet zo af en toe eens gebeuren hoor!
En Suus die woont 20 minuten rijden vanaf mij ongeveer, dus woont niet zo ver van mij af. We wonen nu in dezelfde gemeente ook nog haha. Grappig he?
We zijn ook al een keer naar Utrecht geweest met twee andere meiden van dit forum. Daar was Evelien ook bij, zij was ook hier een poosje in dit topic. De laatste tijd heb ik haar hier niet meer gezien.

Liefs Yvonne

meiden ik kan het niet geloven, ik kon niet wachten met testen tot morgen en heb het vanmorgen gedaan. Een lichte 2e streep!!!!!!!!!!!!!!
Ik ben helemaal van slag, heb hem ook mijn mannetje gegeven en echt waar een 2e streep. Hij was zelfs niet zo vaag dat je hem niet kon zien zonder hem in het licht te houden. De streep stond er gewoon! Ik ben zo blij en ik brabbel maar wat raak.  !!!!

Liefs Yvonne

Gefeliciteerd Yvonne wat fantastische voor je meid net nu dat je het niet gedacht had. Zie nu wel. Meid het is je van harte gegund. Ja want een streep is een streep. Geniet ervan meid.

Sharine

Dank je Sharine, ik kan het nog niet zo bevatten hoor! Wij lopen hier rond met een smile haha. We gaan nog wel een bevestigingstest doen hoor. We willen het nog een keer zien, ik denk zondag of zo. Ik vind het zo speciaal, niemand die het weet en je hebt samen een geheimpje. Echt super.

Liefs Yvonne

Terug
Bovenaan