Hey Meiden,
Yvonne, echt helemaal super!!!!! Gefeliciteerd...... Lekker van genieten hoor!!!! Echt, ik ben verschrikelijk blij voor je!!!!!!
Ik wordt heel blij van ook weer een goed bericht van Yvonne, maar begin wel steeds meer te twijfelen aan mijn eigen lichaam, julllie zijn nu al bijna allemaal zwanger en ik nog steeds niet!!!
Ben donderdag begonnen met ovulatietesten, maar nog geen positieve uitslag, hopenlijk wel vandaag of morgen.... Moet eerlijk zeggen dat mijn vriend en ik de laatste 2 weken zo druk zijn dat we nauwelijks aan klussen toekomen....
Jullie blijven toch nog wel doorkletsen he op dit forum?? Straks zit ik hier nog alleen......
Dimka, was even schrikken zeker, dat vochttekort..... Pfffffff gelukkig ben je weer thuis en hopenlijk trekt je misselijheid nu scht snel een keertje weg...
Sharine, hoe is het met jou?? Al ongi? Je mag toch ook weer proberen de volgende maand? Ik hoop dat wij ook snnel zwanger worden en alles goed gaat....
Iris, hahahahaha, wat moest ik lachen om je eet-verhalen, hihihiihihihihi..... Lekker genieten hoor, zowel van eten als van je zwangerschap.....
Ben ik nog iemand vergeten??? Ik weet het ff niet meer....
Spreek jullie snel weer!!
Kus, Es