Dimka,Sharine,MeisjeYP,Sara,Esther,Ir77,Suusle en voor de rest die ik ben vergeten?

Dank je Sharine, ik kan het nog niet zo bevatten hoor! Wij lopen hier rond met een smile haha. We gaan nog wel een bevestigingstest doen hoor. We willen het nog een keer zien, ik denk zondag of zo. Ik vind het zo speciaal, niemand die het weet en je hebt samen een geheimpje. Echt super.

Liefs Yvonne

hoi meiden,

yvonne, super gefeliciteerd het is jullie gegund!!!!!! ik had al een stil vermoeden! helemaal blij voor jullie!

esther, hoe gaat het met jou?

sharine, al bijna klaar voor volgende ronde?

sara, hoe gaat het met jou misselijkheid?

iris, nog steeds lekker eten?

hier gaat het redelijk, vanmorgen goed opgestaan. meloen gegeten maar dat kwam weer omhoog, dus beetje tegen gevallen. na een uurtje maar weer geprobeerd. dus we blijven proberen. heb wel heerlijk geslapen!

liefs dimka

Hallo meiden, nou mijn dag zit er weer bijna op en we gaan zo naar huis. Heb vandaag niet zo veel gedaan, kon mijn hoofd er niet bijhouden haha.

Hallo Dimka, dank je wel hoor! Het is nog een beetje onwerkelijk nu haha. Met eten gewoon blijven proberen hoor! Het moet zo langzamerhand toch gewoon een keer beter gaan?

Liefs Yvonne

AAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHH

Yvonne wat geweldig meid!!
Gefeliciteerd!!!
Ik kan me voorstellen dat je het nog niet bevat. Ik ben nu 6 weken en 2 dagen maar bevat het nog steeds niet!

Dimka wat jij nou weer allemaal mee moet maken! Pffff . Met mijn eetlust gaat het goed hoor. Ik heb alleen de laatst paar dagen steeds last van buikpijn in mijn darmen.

Sharine ik was te laat!!!

Verder weet ik het even niet meer, ik hoop dat het met de rest ook goed gaat!

Liefs Iris

Hallo Iris, dank je wel hoor! Haha we zijn echt superblij hoor!

Vanmorgen nog een test gedaan van clearblue en een dikke plus. Het is echt raak joh deze ronde. mijn mannetje kon niet tot morgen wachten om opnieuw te testen. Gelukkig maar.

Liefs Yvonne

hoi meiden,

iedere keer als ik weer lees dat yvonne zwanger is, word ik weer blij! het gaat goed zo met ons clubje, iedere maand 1, of komt volgende maand gewoon iedereen tegelijk?
met mij gaat het lijkt het iets beter, maar wil nog niet te vroeg juichen. eet echt nog niet genoeg, maar iets minder vaak misselijk, dus dat is wel mooi.
straks maar even lekker buiten, koud maar prachtig weer hier!

ik weet nu al niet meer wat iedereen had geschreven!

liefs dimka

meiden

Hoe is het vandaag met alle zwangere meiden hier.  Net wat Dimka zegt er komt er iedere maand een nieuwe zwangere bij. Of de rest word volgende maand gewoon zwanger. Ben ik ook weer hopelijk blij.

Yvonne bevat je het nu al wel een beetje. Fijn gevoel is het he, en na vandaag weet je het gewoon zeker vooral na een dikke vette plus op je test geweldig gewoon. Had ik het trouwens nu goed met pendelen of niet.

Dimka fijn dat het gelukkig al wat beter word met de misselijkheid.

Iris ja je was een uur te laat      nee hoor geintje maakt niks we spreken elkaar al wel regelmatig.

Sharine

Hey Meiden,

Yvonne, echt helemaal super!!!!! Gefeliciteerd...... Lekker van genieten hoor!!!! Echt, ik ben verschrikelijk blij voor je!!!!!!

Ik wordt heel blij van ook weer een goed bericht van Yvonne, maar begin wel steeds meer te twijfelen aan mijn eigen lichaam, julllie zijn nu al bijna allemaal zwanger en ik nog steeds niet!!!
Ben donderdag begonnen met ovulatietesten, maar nog geen positieve uitslag, hopenlijk wel vandaag of morgen.... Moet eerlijk zeggen dat mijn vriend en ik de laatste 2 weken zo druk zijn dat we nauwelijks aan klussen toekomen....

Jullie blijven toch nog wel doorkletsen he op dit forum?? Straks zit ik hier nog alleen......

Dimka, was even schrikken zeker, dat vochttekort..... Pfffffff gelukkig ben je weer thuis en hopenlijk trekt je misselijheid nu scht snel een keertje weg...

Sharine, hoe is het met jou?? Al ongi? Je mag toch ook weer proberen de volgende maand? Ik hoop dat wij ook snnel zwanger worden en alles goed gaat....

Iris, hahahahaha, wat moest ik lachen om je eet-verhalen, hihihiihihihihi..... Lekker genieten hoor, zowel van eten als van je zwangerschap.....

Ben ik nog iemand vergeten??? Ik weet het ff niet meer....
Spreek jullie snel weer!!

Kus, Es

Terug
Bovenaan