quote: Sara79 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-10-2007 12:48:03&apos

);
quote: Suusle reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-10-2007 12:38:51&apos

);
Maar wat vervelend dat jij elke keer zo misselijk bent! Hoe lang ben je nu zwanger? Kun je het nog wel voor je houden dan? Of hebben jullie het al verteld?
Hoi Suus,
Jammer dat je er geen goed gevoel over hebt. maar ja, als je daar van uit gaat, is de teleurstelling toch minder als je eindelijk ongi wordt. Succes nog met de laatste week en wie weet.
Ik ben vandaag precies 8 weken zwanger. ik heb morgen dus mijn eerste afspraak bij de vk en als daar een mooi hartje klopt ga ik het mijn broertje vertellen. Misschien ook een neef van me, maar dat weet ik nog niet zeker.
Ik weet ook niet of ik het deze week ook mijn ouders wil vertellen of dat ik wacht tot 12 weken. We hebben wel al 3 vrienden verteld en die waren erg blij voor ons. Ze waren ook een van de weinigen die wisten dat we er mee bezig waren.
Liefs, Sara
Ja dat is ook zo, maar teleurgesteld ben ik toch elke keer weer ondanks dat ik toch elke keer een heel sterk gevoel heb die me verteld dat het niet raak is! Behalve de vorige ronde toen ik bijna 2 weken overtijd was en ook wel wat kwaaltjes had, toen was ik echt even van slag toen ik toch ongesteld werd omdat ik ook geen ongi gevoel had.... maar ja eigenlijk zijn wij ook nog maar net bezig, dit is ronde 5 dus hebben nog wel even, maar toch elke keer die teleurstelling he?!
Precies 8 weken, dat is alweer 2 maand joh, gaat echt snel he! En spannende dag dus morgen de eerste echo !! Lijkt me zo'n geweldig moment om het hartje voor het eerst te horen kloppen!
Ik zou ook wachten tot de 1e echo met vertellen denk ik en daarna zou ik het mijn ouders, zusje en schoonmoeder vertellen denk ik en de rest ook pas met 3 maanden....
Eigenlijk niet helemaal eerlijk he dat iedereen hier het nog eerder weet dan je familie haha!!