Dimka,Sharine,MeisjeYP,Sara,Esther,Ir77,Suusle en voor de rest die ik ben vergeten?

hoi meiden,

ik heb mijn echo foto ingescant, maar hebben jullie enig idee hoe ik dat hierop kan zetten, dacht zal hem jullie laten zine,m aaar krijg het niet voor elkaar.

esther, je moet gewoon denken ik ben de volgende, hoop voor een snelle positieve test voor je!

liefs dimka

Hey meiden!

Wat geweldig he van Yvonne, ben zoooo blij voor haar! En voor de rest natuurlijk ook he?!
Ik heb ook leuk nieuws: IK GA TROUWEN!!!!! Afgelopen weekend heeft Marco mij op de knietjes gevraagd en ik heb natuurlijk ja gezegd!
De datum is 5 juni 2009, duurt dus nog ff, maar ik wil genoeg tijd hebben om alles te regelen en heb altijd gezegd dat ik in juni wil trouwen, 2008 kwam me dan toch iets te snel.....!!

Hey Iris, hoe is het eigenlijk afgelopen met jouw sollicitatie toen bij de AH? HEb ik helemaal gemist geloof ik.....

Ik zit nog op het wachtbankje, verwacht mn ongi tussen 12 en 21 oktober en heb sinds vanavond een beetje soort van ongi gevoel, dus helaas ik ga denk ik door naar de volgende ronde! Ronde 6 dan alweer, gaat echt snel he!!
Nu zijn er hier nog 3 meiden toch die nog niet zwanger zijn??

Hoi meiden,

Yvonne, is het al goed doorgedrongen dat je zwanger bent? Wanneer ben je uitgerekend?

Iris, opzich is het een goed boek. (van jonge gezinnen). Haha, heerlijk ff lekker flink snaaien en dan nog een toetje van de maand. Hmmm. Ben al best wat zenuwachtig en zeer benieuwd over mijn afspraak bij de VK maandag. Mijn borsten doen nogsteeds flink zeer. Ik heb ook donkerdere tepels gekregen en erug gevoelig. Ik zou ook maar ff bellen of je ergens anders heen moet voor je echo. Dan weet je zeker dat je niet op een wachtlijst ofzo komt te staan.

Dimka, wat een toestanden allemaal. Kan me voorstellen dat dat prikken flink tegen viel. Toen ik geopereerd moest worden, konden ze ook geen ader vinden. Ik ben er ook totaal geen fan van. Voel je je al beter sinds je extra vocht binnen hebt? Ben blij om te horen dat je echo er goed uit ziet. Fijn dat je misselijkheid gezakt is. Is ook de vermoeidheid aan het afnemen?

Suus, gefeliciteerd! Wat leuk!!! en helemaal op de knietjes!!! Klinkt heerlijk romantisch. Heb je al een idee of het misschien raak is? Of wacht je het gewoon lekker rustig af?

Sharine, hoe gaat het met jou? Ben je alweer lekker fit? Alle wondjes genezen?

Esther, je was mij vergeten. Hahaha. Ik zou gewoon door gaan met de testen. Mochten jullie er niet aan toe komen, krijg je wel bevestiging dat je er een hebt. Dat was voor mij al een grote opluchting en gaf me meer zekerheid over mijn lichaam. Zeker de moed niet opgeven. We blijven zeker doorpraten. Tot we allemaal zwanger zijn toch. En dan daarna met z’n allen naar het volgende forum.

Verder gaat het op dit moment weer wat minder. Ik heb een paar uur geleden flink gespuugd. de eerste keer tijdens de zwangerschap. Het vervelende vind ik dat we vandaag de 4e poging hadden om weer eens uit eten te gaan. Ik had de hele dag min of meer nergens last van tot ik ff ging rusten. Ik was op mijn buik gaan liggen en het was met 5 minuten al rennen geblazen. Ik voel me nogsteeds beroerd, maar ik heb wel weer wat gegeten. Maar goed, voor de rest voel ik me wel wat beter. Minder moe dus ik hoop weer wat energie te hebben om weer gezellig mee te kletsen.

Liefs,
Sara

NOD:
Sharine 15 oktober
Suus .tussen 12 en 21 oktober
Esther 30 oktober

Uitgerekend:
Tammie 27 maart
Dimka 20 april
Sara 30 mei
Iris 04 juni
Yvonne .............

hoi meiden,

sara, balen dat je zo hebt overgegeven zeg. laat dat uiteten maar even varen, komt vanzelf weer. hoop dat het bij 1 keer blijft voor je.

esther, en al positieve test?

iris, nog steeds alles lekker?

sharine, helemaal lichamelijk klaar voor volgende ronde?

yvonne, en al een beetje ingezonken dat je zwanger bent?

suus, lang wachten zo als je niet precies weet wanneer je nod is, succes!

tamara, hoe is het bij jou?

hier gaat het weer wat beter, vanmorgen voor het eerst brood gegeten i.p.v. alleen yoghurt. ook klein beetje fitter. maar dan ga je snel al wat doen en daarna ben ik wel bekaf. maar goed het begin is er. hopelijk mag ik zo door gaan. me vochtaanvulling heeft gelukkig wel geholpen. wel vreemd ik heb nu pas blauw/ groene plekken op de plaatsen waar ze geprikt hebben. doet nu behoorlijk zeer, soort spierpijn, zal over 2 dagen wel weer weg zijn.
deze week heeft mijn zoontje geen opvang, dus drukke week voor mij, hopelijk lukt het qua energie een beetje.

liefs dimka

Hoi Dimka,
Fijn dat het weer wat beter met je gaat. Het zal weer rustig opbouwen zijn na al die tijd zo weinig energie gehad te hebben. Waarschijnlijk lagen die blauwe plekken onderhuids waardoor ze nu pas te zien zijn. Hopelijk gaan ze snel weg.
Ik heb inderdaad dat uit eten maar uit mijn hoofd gezet. Het ging me ook niet echt om het uit eten gaan (zoveel kan ik toch niet op na al die weken minimaaltijdjes eten), maar om gewoon weer ff uit huis te zijn. Ik ben nu al 6 weken nergens anders heen geweest, behalve dan ff naar de supermarkt of naar werk. Hopelijk gaat het volgende week zaterdag wel goed, dan hebben we gepland om in Amsterdam naar de bios te gaan. Maar goed, of dat door gaat moet ook nog maar blijken. Eerst morgen naar de vk voor ons kloppende hartje en de rest zien we wel.

Ben erg blij om te lezen dat je weer wat brood hebt kunnen eten. Hopelijk gaat het vanaf nu alleen nog maar beter.

Liefs,
Sara

quote: Sara79 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-10-2007 22:21:27'));

Suus, gefeliciteerd! Wat leuk!!! en helemaal op de knietjes!!! Klinkt heerlijk romantisch. Heb je al een idee of het misschien raak is? Of wacht je het gewoon lekker rustig af?

Dank je wel!
Ja romantisch he op de knietjes!! Was ik erg door verrast hoor!

Nou denk niet dat het hier raak is hoor, heb beetje rare ei gehad deze ronde, dacht m gevoeld te hebben en toen kreeg ik paar dagen later weer dat ei-gevoel dus denk dat wij te vroeg geklust hebben! Ik zit nu op dag 33, dus nog 6 dagen wachten tot ik bij dag 39 ben!
Heb ook totaal geen kwaaltjes ofzo, wel af en toe ongi gevoel, dus zal met een paar dagen wel doorzetten helaas....

Maar wat vervelend dat jij elke keer zo misselijk bent! Hoe lang ben je nu zwanger? Kun je het nog wel voor je houden dan? Of hebben jullie het al verteld?

quote: Suusle reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-10-2007 12:38:51'));

Maar wat vervelend dat jij elke keer zo misselijk bent! Hoe lang ben je nu zwanger? Kun je het nog wel voor je houden dan? Of hebben jullie het al verteld?

Hoi Suus,
Jammer dat je er geen goed gevoel over hebt. maar ja, als je daar van uit gaat, is de teleurstelling toch minder als je eindelijk ongi wordt. Succes nog met de laatste week en wie weet.

Ik ben vandaag precies 8 weken zwanger. ik heb morgen dus mijn eerste afspraak bij de vk en als daar een mooi hartje klopt ga ik het mijn broertje vertellen. Misschien ook een neef van me, maar dat weet ik nog niet zeker.
Ik weet ook niet of ik het deze week ook mijn ouders wil vertellen of dat ik wacht tot 12 weken. We hebben wel al 3 vrienden verteld en die waren erg blij voor ons. Ze waren ook een van de weinigen die wisten dat we er mee bezig waren.

Liefs, Sara

quote: Sara79 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-10-2007 12:48:03'));

quote: Suusle reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-10-2007 12:38:51'));

Hoi Suus,
Jammer dat je er geen goed gevoel over hebt. maar ja, als je daar van uit gaat, is de teleurstelling toch minder als je eindelijk ongi wordt. Succes nog met de laatste week en wie weet.

Ik ben vandaag precies 8 weken zwanger. ik heb morgen dus mijn eerste afspraak bij de vk en als daar een mooi hartje klopt ga ik het mijn broertje vertellen. Misschien ook een neef van me, maar dat weet ik nog niet zeker.
Ik weet ook niet of ik het deze week ook mijn ouders wil vertellen of dat ik wacht tot 12 weken. We hebben wel al 3 vrienden verteld en die waren erg blij voor ons. Ze waren ook een van de weinigen die wisten dat we er mee bezig waren.

Liefs, Sara

Ja dat is ook zo, maar teleurgesteld ben ik toch elke keer weer ondanks dat ik toch elke keer een heel sterk gevoel heb die me verteld dat het niet raak is! Behalve de vorige ronde toen ik bijna 2 weken overtijd was en ook wel wat kwaaltjes had, toen was ik echt even van slag toen ik toch ongesteld werd omdat ik ook geen ongi gevoel had.... maar ja eigenlijk zijn wij ook nog maar net bezig, dit is ronde 5 dus hebben nog wel even, maar toch elke keer die teleurstelling he?!

Precies 8 weken, dat is alweer 2 maand joh, gaat echt snel he! En spannende dag dus morgen de eerste echo !! Lijkt me zo'n geweldig moment om het hartje voor het eerst te horen kloppen!
Ik zou ook wachten tot de 1e echo met vertellen denk ik en daarna zou ik het mijn ouders, zusje en schoonmoeder vertellen denk ik en de rest ook pas met 3 maanden....
Eigenlijk niet helemaal eerlijk he dat iedereen hier het nog eerder weet dan je familie haha!!

Terug
Bovenaan