Dimka,Sharine,MeisjeYP,Sara,Esther,Ir77,Suusle en voor de rest die ik ben vergeten?

Hoi Suus,
Een teleurstelling is het inderdaad altijd of het nu ronde 5 of eerder of later is. Ondanks dat je gevoel zegt dat het waarschijnlijk niet raak is, hoop je toch altijd dat het wel zo is. Ik kan me voorstellen dat na die 2 weken de teleurstelling groter was. Toen ik zo lang overtijd was, groeide de hoop ook heel erg om daarna toch op een teleurstelling uit te komen.

Ja, 2 maanden. De tijd gaat inderdaad best snel. Jammer genoeg morgen nog geen echo. Die heb ik pas op 7 november. Maar ik neem aan dat ik wel dat we morgen een kloppend hartje krijgen te horen. Dat zou al een grote geruststelling zijn.
Haha, op zich wel apart dat inderdaad hier iedereen het al weet en zij nog voorlopig niet. Maar ja, het heeft best lang geduurd voordat het bij ons raak was en ik had echt niet de behoefte om steeds de vragen te krijgen van of het al raak was etc.

Liefs,
Sara

Hallo meiden! Hoe gaat het met jullie allemaal?

Sharine, al ongi te bekennen? morgen is je nod he? laat maar snel komen zodat je weer verder kunt!

Suus, super he dat jullie trouwen gaan he? Hey maar er is nog wel hoop hoor zolang er nog geen ongi is!

Esther dank je wel! Echt een verrassing he? Hoe gaat ie verder met je?

Dimka, gelukkig zeg dat het de goeie kant op gaat! Wel met hele kleine stapjes maar goed het gaat beter.

Sara, nou wat een pech ook dat je iedere keer als jullie uit eten willen, het niet gaat. Kan me voorstellen dat je een keer eruit wil hoor!

Iris, hoe gaat ie? Nog een eetkik? Haha! En maar rondjes lopen met de hond he?

Met mij gaat goed, heb geen last van misselijkheid, alleen maar moe en that's it!

Liefs Yvonne

NOD:
Sharine 15 oktober
Suus .tussen 12 en 21 oktober
Esther 30 oktober

Uitgerekend:
Tammie 27 maart
Dimka 20 april
Sara 30 mei
Iris 04 juni
Yvonne 20 juni

Hallo Kletsers!

Hier heeft de misselijkheid toegeslagen...sinds 2 dagen de hele dag door lichte misselijkheid en af en toe wat erger.
We reden net een stuk in de auto en ik moest toch bijna even uitstappen! Nu begrijp ik hoe de andere misselijke zwangere vrouwen zich moeten voelen!!! Het is me 6 weken bespaard gebleven maar nu moet ik er toch aan geloven. Maar ik moet zeggen als ik steeds kleine beetjes eet dat het dan goed in de hand is te houden. Verder heb ik soms van die steken in mijn borsten maar is de buikpijn die ik had weer verdwenen. Het is dus een komen en gaan van kwaaltjes.

Sara wat jammer dat jou echo pas 2 weken later is hé! Ik heb 29 oktober mijn eerste vk afspraak en ze maken dan gelijk een echo!! Ik wist eerst niet of ik dan ook gelijk een echo zou krijgen maar ik moest toch de afspraak verplaatsen naar een later tijdstip op de dag dus heb ik het gelijk even gevraagt.
Jij al weer 8 weken! wat gaat het even goed snel he! Voor we het weten hebben we de kleine in onze armen! ... eerst maar van de dikke buik genieten.

Yvonne JE BENT ZWANGER!!!!
Wij hebben ook 2x een test gedaan omdat Dieter het niet helemaal geloofde haha
Zoals je kon lezen bij Sara ben ik de laatste 2 dagen ook misselijk. Mijn eetlust er wel maar vreetkikken heb ik eigenlijk niet. Ik probeer geen mona toeten meer te eten maar veel fruit!! haha daar voel ik toch beter bij.

Dimka volgens mij als je je echo foto op je site zet kan je m vanaf daar hiernaar toe kopieeren met dat bolletje naast die bergjes (daar waar je je berichten typed) Snap je t nog?? Hier is het ook van dat mooie herfst weer lekker zonnig en de blaadjes al geel en rood. Heerlijk vind ik dat!

Esther ik hoop snel op een positieve ovu test! Het is toch de eerste keer dat je ze gebruikt? Ik duim voor je dat je dan mij en Sara achterna komt want bij ons hebben ze in ieder geval geholpen. En neee we laten je hier echt niet alleen! We gaan hier door totdat we allemaal zwanger zijn.

Sharine...................... nou ben ik er weer en ben jij er weer niet hahahahahahahah

Suus gefeliciteerd!! Wat een romanticus die bijna man van jou. Had ie ook een speciaal moment gekozen?? kaarsjes enzo?
Van die sollicitatie heb ik nix meer gehoord! Erg onbeleefd maar ja het had zo moeten zijn denk ik dan maar. Anders was ik misschien net begonnen daar en gelijk zwanger. Ik heb het woensdag aan mijn baas verteld en die vond het wel erg leuk voor ons maar ik zag aan zijn gezicht dat hij het ook iets van jammer vond ofzo. Moet ie weer wat gaan regelen enzo. Misschien raar om te zeggen maar ik samen met nog een collega zijn toch 2 van de beteren die hij heeft dus misschien vandaar. Ik heb het zo vroeg tegen hem verteld omdat die andere collega dus in april een miskraam heeft gehad en ik dacht stel dat dat bij mij ook gebeurt( waar we niet van uit gaan) dan is ie tenmiste op de hoogte.

Tamara!!! waar ben jeeeeeeee!!! Alles ok?

Liefs Iris

Hallo Iris

Oohhh nee he? Jij nu ook al? Ik heb gelezen dat er meerdere meiden vanaf de 6e week pas misselijk worden! Nou hopelijk is het gauw voorbij die misselijkheid! Ja geen toetjes meer maar fruit is een verstandig besluit hoor! Haha, ik ben helemaal niet gek op fruit, maar wel op versgeperste sinaasappelsap. Dus dat drink ik nu maar elke dag haha.

Liefs Yvonne

Hallo meiden, is er vannavond niemand hier? Jammer hoor, maar ik haal ons topic wel even weer omhoog. Wij hebben gisteren al onze spullen verhuist uit Dts. en het huis schongemaakt daar. Mijn moeder en tante hebben me geholpen gelukkig. Kan niet zo lang volhouden, want ik ben snel moe steeds. Vandaag echt het laatste opgehaald en hang nu lekker voor de tv op de bank. Mijn rug/ borsten zijn ook pijnlijk, maar alles vervaagt want we zijn zo joepiepoepie blij.  Het is nog steeds een beetje onwerkelijk. Weet ook niet goed hoe lang ik nu zwanger ben omdat ik de vorige keer een langere cyclus had en mijn ei morgen 3 weken geleden was denk ik dus 5 weken? Maar ja dat zullen we straks wel precies weten. Het liefst willen we het van de daken schreeuwen maar we hebben het nog aan niemand verteld. Ook nog niet aan mijn zus, zij is hier ook wel eens geweest op forum, dus gok er voorlopig op dat ze voordat we het verteld hebben hier niet komt? Zij zit nu in de mm en is voor haar 2e kindje bezig, dus spannend ook. Wanneer gaan/hebben/zullen jullie het aan familie en vrienden gaan vertellen?

Liefs Yvonne

quote: Sara79 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-10-2007 13:58:20'));

Hoi Suus,
Een teleurstelling is het inderdaad altijd of het nu ronde 5 of eerder of later is. Ondanks dat je gevoel zegt dat het waarschijnlijk niet raak is, hoop je toch altijd dat het wel zo is. Ik kan me voorstellen dat na die 2 weken de teleurstelling groter was. Toen ik zo lang overtijd was, groeide de hoop ook heel erg om daarna toch op een teleurstelling uit te komen.

Ja, 2 maanden. De tijd gaat inderdaad best snel. Jammer genoeg morgen nog geen echo. Die heb ik pas op 7 november. Maar ik neem aan dat ik wel dat we morgen een kloppend hartje krijgen te horen. Dat zou al een grote geruststelling zijn.
Haha, op zich wel apart dat inderdaad hier iedereen het al weet en zij nog voorlopig niet. Maar ja, het heeft best lang geduurd voordat het bij ons raak was en ik had echt niet de behoefte om steeds de vragen te krijgen van of het al raak was etc.

Liefs,
Sara

Oh dacht dat je dan ook al een echo kreeg joh! Heb daar nog niet zo'n verstand van hoor hihihhi!
Wij hebben t ook expres niet verteld dat we bezig zijn, alleen mijn zusje en 1 vriendin weten het, ook inderdaad omdat wij niet die vragen willen en omdat het een verrassing moet zijn natuurlijk!

He, doet deze pagina bij jullie ook raar?? Elke keer als ik een reactie heb geplaatst sluit ie de pagina af, met een melding kan de webpagina niet weergeven.... heel apart en lastig!

Voelde me gister beetje down, heb beetje last van stemmingswisselingen (maar dat heb ik ook wel als ik ongesteld moet worden, dus kan ik helaas niets mee!), verder nog steeds geen ongi, wel af en toe ongi gevoel en weer last van mn onderrug, wat ik dus ook heb als ik ongi moet worden...... dus alle schijn dat ik gewoon ongi ga worden en dan toch een stemmetje in mn achterhoofd dat weer zegt, zou t misschien raak zijn??? ik wil dat stemmetje niet!!!!! net na mn ei had ik me voorgenomen niet weer zo te hopen, maar kan t niet helpen..... als ik echt goed met mn verstand denk, dan weet ik namelijk haast wel zeker dat dit niet onze ronde word omdat wij te vroeg geklust hebben omdat ik dacht dat mn ei was, maar die kwam een paar dagen later pas!
Maar omdat ik nu alweer op dag 34 zit, begint de hoop hier tegen beter weten in toch weer te groeien! Terwijl ik dus vorige keer ook pas op dag 39 ongi werd..... dus dat houd ik deze ronde ook aan, dus nog niet getest en daar ga ik proberen mee te wachten tot zondag..... als ik niet eerst ongi word....

lang verhaal, maar heb gewoon last van de hormonen denk ik.... kan ook niet zo heel goed uitleggen hoe ik me voel, gewoon beetje raar zeg maar....

Hey Yvonne! Zit je nu op iemand anders z'n netwerk????

Ja romantisch he op zn knieen! GIster nog leuke verrassing van mn ouders: Ik krijg mijn trouwjurk van hun!!! Dat vond ik wel lief, scheel natuurlijk ook weer in de kosten, kunnen we weer wat anders met dat geld doen!! (huwelijksreis ofzo????!!!!!)

Nou meiden moet zo aan het werk, maar ben vandaag lekker om 1300 vrij, dus misschien kom ik vanmiddag nog even hier! Moet nog wel paar dingen doen, moet nog kado kopen en wat boodschapjes doen, maar kan hier vast wel ff kijken!

Iedereen rustig aan doen en Sharine, jij hebt vandaag je NOD????? Dan kunnen jullie bijna weer aan de klus dus! Nou maar hopen dat ie ook op tijd komt, zodat jullie weer verder kunnen of niet!

Liefs Suus

Terug
Bovenaan