Dimka,Sharine,MeisjeYP,Sara,Esther,Ir77,Suusle en voor de rest die ik ben vergeten?

Hai lieve allemaal,

Sorry, Sara helemaal jou vergeten de vorige keer en Suus ook zag ik.....
Ik ben vaal zo druk dat ik ff snle tussendoor probeer een berichtje te typen zodat ik wel een beetje bij blijf!!!

Hoe gaat het verder met jullie allemaal?

Suus: Nog 3 meiden over die niet zwanger zijn ja, maar ik heb goede hoop voor ons allemaal, jij al op dag 34 nou wie weet het kan maar zo raak zijn en niet iedereen heeft last van misselijkheid en kwaaltjes toch?? ik duim voor jou
Enneh, GEFELICITEERD  met je aanzoek!!! Echt helemaal geweldig!!!

Sara: Hoe is ie verder met jou, nog last van misselijkheid of wordt het al weer minder?? Ik hoop natuurlijk dat je je snel Rond en gezond voelt haha

Yvonne: Heb je al iets meer rust na het goede nieuws van de afgelopen week?? Ik zou het niet zo lang voor me kunnen houden denk ik!! Ik zou het wel op een bijzindere manier vertellen aan ouders broers en zussen, met een kadootje ofzo of in een  gedichtje met Sinterklaas ofzo, ik weet het ook eigenlijk niet kan me voorstellen dat je het van de daken wilt schreewen...

Sharine, En?? Al ongi? Ik hoor altijd dat je na een MK vaak direct weer zwanger wordt, dus laten we daar maar op hopen.....

Dimka, gek dat je nu pas blauwe plekken krijgt, maarja het vocht is tenminste weer aangevuld en je voelt je ietsje beter, dat is het belangrijkste.....

Iris, AAAAAAAAHHHH Jij nu ook al misselijk!!! Nou, hopenlijk blijft het bij ietsje en hoef je niet

Nou, hier nog steeds geen positieve ovulatietest, hoop maar wel dat ik een eisprong heb, want ik zit al op dag 18 vandaag........ Ik ga nu ff sporten, moet om 12.00 uur op mijn werk zijn!!

Tot snel allemaal.......

Kus, Es

Goeiemorgen meiden,

pfff als ik opsta moet ik toch wel binnen een half uur gaan eten anders gaat het niet goed. Ik heb nog niet  maar het scheelt niet veel. Gelukkig kan ik wel gewoon eten en zakt de misselijkheid dan ook weer af.

Ik heb om 11 uur weer een massage dus ik zal me even aankleden enzo.
Ik kom hier  nog wel even langs vandaag.

Liefs Iris

Hey Yvonne,

Ik las net dat je zwanger bent! Wat gewelidig voor je. Van harte gefeliciteerd! Ben echt blij voor je!!

Hier helaas nog niks. Ik heb morgen mijn ei dus we zijn nu weer flik aan het klussen en hopen dat het dan snel raak is. Gister kwamen mijn zwager en schoonzus nog langs met een nieuwtje: ze verwachten in mei hun eerste kindje! Echt superleuk voor ze en gelijk in 1 keer raak! Ik hoop dat wij snel zullen volgen. Ik probeer vanaf nu hier weer wat vaker te zijn. Heb het laatste tijd erg druk gehad du het kwam er niet van.

Liefs Evelien

meiden

Sorry ik ben druk geweest v/h weekend moest op de kinderen van mijn broer passen dus dat was even gekkenwerk.

Sara gefeliciteerd meid met je aanzoek voor het trouwen. Erg romantische hoor op de knieen. En hoe gaat het met de misselijkheid wordt het al wat minder

Suusle ik kan me goed voorstellen dat je een beetje down voelt maar goed wel positief blijven meid zolang je ongi nog niet is is er nog hoop. Mijn duimen draaien voor je meid.

Yvonne lekker de boel oververhuist, en voel je je goed als zwangere. Heerlijk he meid.

Iris ooohhh dus nu ben je echt zwanger haha ja na 6 weken komt de misselijkheid en das niet fijn hoor. Maar goed en helaas het hoort erbij. Nu weet je tenminste zeker dat je zwanger bent.

Dimka hoe is het met je meid kun je nu al wat beter de dingen binnen laten. Zal nu toch wel langzamerhand minder moeten worden.

Esther shit zeg dat je nog steeds geen eisprong hebt gehad. Dat vind ik het nadeel van een ovulatietest dat je er daardoor nog meer mee bezig bent want nu ben je een beetje opgefokt omdat je het nog steeds niet hebt gehad. Maar goed hoop dat hij er wel snel komt. Want anders krijg je zo'n lange cyclus.

Nou hier nog steeds geen ongi, maar goed heb eigenlijk nog nergens last van. Balen maar goed rustig   blijven anders duurt het nog langer haha. Misschien hoop ik stiekem dat de condoom is gescheurd en dat ik toch zwanger ben haha. Nee dat kan niet haha. Maar goed kan nog wie weet komt de ongi onverwachts.

Liefs Sharine

SORRY SORRY

Ik bedoelde eigenlijk SUUSLE gefeliciteerd      met je aanzoek voor het trouwen.

Sharine

Hallo meiden!

Hey Suus ja er zit iemand met onbeveiligd netwerk, dus kan ik zo bij op haha! Hey meid wie weet zo spannend en ook kwaaltjes genoeg! Nog even afwachten he? Ik snap dat je bang bent voor teleurstelling hoor, had ik zelf ook heel erg last van. Ik duimerdeduim voor je!

Sharine,  ik hoop voor  je dat de condoom is gescheurt hoor! Haha dat doet me denken aan waarom wij toen zijn gestopt met condooms. Was namelijk al lang van de pil af, dus aan de condooms en werkelijk die scheurde iedere keer weer! Haha en toen hadden we het erover dat we allebei het niet erg zouden vinden dat we een kindje zouden krijgen. Vonden het eigen wel heeeeel erg leuk als  we een kindje zouden krijgen, dus condooms de deur uit! Grappig he? Ik hoop dat je er snel weer voor kunt gaan en dat het snel raak is. Je had voor mij november gependeld voor een jongen, dus het klopt wel dat ik in november ook zwanger ben, je zat er erg dichtbij! Kun je ook  pendelen wanneer ik ga bevallen?

Esther ja dat is moeilijk om het voor je te houden hoor! Ik hoop dat je gauw je ei vind en dat je op het goeie moment kunt klussen! En wij blijven hier zeker weten totdat iedereen hier ook zwanger is!

Iris ja ik heb nu ook  als ik honger heb dat ik dan misselijk wordt. Kan niet zoveel op, wel minder eetlust maar eet wel vaker op een dag.

Sara, Dimka  nou voelen jullie je al weer iets beter? Hopelijk gaat het aan mij voorbij want als ik dat zo lees allemaal!

EVELIEN!!!!! Dank je wel! Ben je er weer? Ik dacht al, ze komt niet meer! Spannend zeg nu ongeveer je ei weer. Dan maar flink aan de klus he? Wat leuk zeg dat zij zwanger is ja, zou leuk zijn als jij ook zwanger zou zijn dan he? Goed je best doen! Hoor jij nog wel eens van Gerrie dan?

Tammie waar ben je? En hoe gaat het met je?

Liefs Yvonne

hoi meiden,

hier gaat het beter. nog geen energie, dat merk ik vandaag goed! dacht vanmorgen, voel me goed, gaan winkelen. winterschoenen en skipak voor jay. kleding voor bruiloft voor ons.
nou na 1,5 uur, alles voor jay, overhemd voor niels en niks voor mij gingen we bekaf naar huis. jay was in de auto in slaap gevallen, dus die heb ik maar voor CARS gezet. niels ligt voor te slapen voor zijn nachtdienst en ik ben maar even hier gekomen.
ik ga maar op internet kijken voor leuke kleding voor mij. ga maar voor zwangerschapskleding, dan kan ik het voorlopig aan!
gisteren had ik voor het eerst honger! het voelde helemaal raar joh! dus lekker kadet met tomaat gegeten, niet helemaal op, maar goed vulde goed en bleef erin!

ik weet niet meer wie het vroeg, volgens mij yvonne, wanneer we het gaan vertellen.
mijn ouders waren toen ik 6 weken zw was hier, dus hun toen verteld, maar omdat mijn moeder haar mond niet kan houden, gelijk mijn schoonouders ook verteld, want die kwamen elkaar ook die week tegen!
mijn broer en zus wisten het met 7 weken, en verder niet echt geheim gehouden.
wel meot ik het nog op jay zijn site zetten, moeten nog even leuke foto van hem ervoor maken. maar verder heb ik afgelopen week een mail naar iedereen gestuurd, dus nu weet iedereen het. ik wilde wachten totdat ik bewijs had dat ons kindje leefde! er dat had ik afgelopen donderdag.

sara, ik moet woensdag uiteten. er is een oom met kinderen bij mijn schoonouders over, dus gaan we allemaal samen, zie ik best tegenop, maar kan moeilijk nee zeggen! dus we gaan ons best doen!

liefs dimka

quote: sharine2 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-10-2007 11:15:00'));

SORRY SORRY

Ik bedoelde eigenlijk SUUSLE gefeliciteerd      met je aanzoek voor het trouwen.

Sharine

DANK JE WEL!!!        
Ben er erg blij mee hoor!!

Terug
Bovenaan