Dimka,Sharine,MeisjeYP,Sara,Esther,Ir77,Suusle en voor de rest die ik ben vergeten?

Nou geloof dat mn ongi er nu toch echt aan zit te komen, net naar de wc geweest en had heeeeeel klein beetje licht roze afscheiding en met afvegen weer niets..... net nog keer naar wc geweest en toen met afvegen weer heeeeeeeeeeeeeeel klein beetje roze...
nou zit ik mezelf gek te maken door te hopen dat het misschien nog innesteling kan zijn, maar heb je dan niet echt duidelijker rood zeg maar? en is dat niet eerder?? Zit nu op dag 34, had vorige ronde 39, maar ben niet echt regelmatig, dus zou t heel goed mn ongi kunnen zijn, krijg nu ook opeens last van ongi krampen.... dus eigenlijk zou je zeggen dat ik gewoon ongi ga worden.....bah dat wil ik niet.....

Hoi meiden,
hier ff een kort berichtje voordat we naar de vk gaan. ik lees net op de site dat ik pas met 12 weken het hartje te horen zal krijgen. dat is dan zelfs al later dan mijn echo die ik met 11,5 weken krijg.... Pfff, vind dat wel weer erg lang wachten. Zou dat ook wel erg jammer vinden. Maar goed we zien wel. Ik laat jullie wel weten hoe het gegaan is.

Liefs,
Sara

Hoi Allemaal

Suusle ik hoop echt voor je dat het een innestelingsbloeding is. De duimen gaan echt tekeer voor je meid.

Sara weet je bij mij gingen ze ook niet luisteren naar het hartje toen ik 8 weken zwanger was ze kunnen het heel moeilijk horen met 8 weken en ik moest ook wachten tot 11 a 12 weken met een echo.

Liefs Sharine

quote: sharine2 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-10-2007 15:57:49'));

Hoi Allemaal

Suusle ik hoop echt voor je dat het een innestelingsbloeding is. De duimen gaan echt tekeer voor je meid.

Sara weet je bij mij gingen ze ook niet luisteren naar het hartje toen ik 8 weken zwanger was ze kunnen het heel moeilijk horen met 8 weken en ik moest ook wachten tot 11 a 12 weken met een echo.

Liefs Sharine

Hey Sharine!

Nou heb net even een thermometer gehaald bij de drogist en kon natuurlijk niet wachten en heb gelijk maar ff temperatuur gemeten, was 36,8. Weet jij of dat hoog is of laag of gewoon normaal?? Je temperatuur daalt normaal gesproken toch pas vlak voor je ongi??
Weet dat ik eerder had moeten beginnen maar ja ik had geen termometer en was t nu echt zat met mijn cyclus dus nu maar even een gehaald....
mn ongi krampen zijn weer weg en nu heb ik last van een borrelende maag zeg maar..... ga zo even lekker op de bank met warmwater zak erop, ff de boel ontspannen, misschien komt het dan eerder op gang (of niet natuurlijk!)
Hoe ist  met jou? Vandaag toch NOD???

Hoi Yvonne,

Ik was hier trouwens nog weleens heel af en toe hoor maar ik schreef nooit meer iets. Ja, het zou inderdaad erg leuk zijn als ik nu ook snel zwanger ben dan zijn we het een hele tijd samen. Mijn man zei nog wel, het zou wel raar zijn als wij nou over 3 maanden komen met het nieuws dat wij ook een kindje krijgen maar ja, het kan natuurlijk wel. Ik ben nu trouwens een paar weken bezig met temperaturen dus ik ben erg beniuwd of ik zo kan zien wanneer mijn eisprong geweest is.

Ik heb Gerrie heel af en toe nog op Hyves gesproken. Ze heeft een nieuwe baan en het gaat goed met haar. Voor de rest weet ik ook niks van haar.

Suus, ik hoop zo dat het straks ook raak is bij jou en dat het innestelingsbloed is. Ik ga voor je duimen hoor. Wanneer ga je testen?

Liefs Evelien

quote: evie1983 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-10-2007 16:05:16'));

Hoi Yvonne,

Ik was hier trouwens nog weleens heel af en toe hoor maar ik schreef nooit meer iets. Ja, het zou inderdaad erg leuk zijn als ik nu ook snel zwanger ben dan zijn we het een hele tijd samen. Mijn man zei nog wel, het zou wel raar zijn als wij nou over 3 maanden komen met het nieuws dat wij ook een kindje krijgen maar ja, het kan natuurlijk wel. Ik ben nu trouwens een paar weken bezig met temperaturen dus ik ben erg beniuwd of ik zo kan zien wanneer mijn eisprong geweest is.

Ik heb Gerrie heel af en toe nog op Hyves gesproken. Ze heeft een nieuwe baan en het gaat goed met haar. Voor de rest weet ik ook niks van haar.

Suus, ik hoop zo dat het straks ook raak is bij jou en dat het innestelingsbloed is. Ik ga voor je duimen hoor. Wanneer ga je testen?

Liefs Evelien

Hey Evelien!

Nou ik ben vandaag maar eens begonnen met temperaturen, beetje rare tijd natuurlijk, maar heb m net gekocht en dacht laat ik eens kijken wat mn temperatuur is, hij was nu 36,8 en ik zit op dag 34, terwijl mijn vorige ronde 39 dagen was.....
Hoe ziet jou temperatuurlijst er uit?? Want weet niet of ik al wat kan aflezen uit 36,8, is het hoog of is het laag???

Ga trouwens pas zondag testen als ongi niet komt want dan zit ik op dag 40 en als ik mijn langste cyclus aanhoud dan zou ik zondag 1 dag overtijd zijn....

Spannend hoor, Suus, hoop echt voor je dat het raak is. Mijn temperatuur is meestal 36.3/36.4 dus ik zou zeggen dat die van jou hoog is. Maar je hebt hem natuurlijk net gemeten en dan is hij volgens mij meestal hoger. Je kan hem het beste naast je bed leggen en dan elke ochten voordat je uit bed komt even temperaturen. Ik doe het pas 2 weken dus ik weet niet hoe hoog mijn temp. zal zijn na de eisprong. Nou in ieder geval succes ermee.

Liefs evelien

quote: evie1983 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-10-2007 16:25:01'));

Spannend hoor, Suus, hoop echt voor je dat het raak is. Mijn temperatuur is meestal 36.3/36.4 dus ik zou zeggen dat die van jou hoog is. Maar je hebt hem natuurlijk net gemeten en dan is hij volgens mij meestal hoger. Je kan hem het beste naast je bed leggen en dan elke ochten voordat je uit bed komt even temperaturen. Ik doe het pas 2 weken dus ik weet niet hoe hoog mijn temp. zal zijn na de eisprong. Nou in ieder geval succes ermee.

Liefs evelien

maar stel nou dat het raak is (waar ik nog steeds niet van uitga hoor!) dan zou mijn temperatuur dus de komende tijd hetzelfde moeten blijven??
ja ga morgenvroeg weer temperaturen en dan gewoon elke ochtend voordat ik opsta maar heb t nu even gedaan omdat ik benieuwd was naar mn temp....
nou jullie flink aan de klus he deze dagen!! succes!!

Terug
Bovenaan