Dimka,Sharine,MeisjeYP,Sara,Esther,Ir77,Suusle en voor de rest die ik ben vergeten?

Hallo meiden,

Suus, hopelijk kun je het volhouden tot zondag, maar als je zwanger bent zal ie vast ook wel positief testen op zaterdag hoor! Op je NOD-dag, want dat is ook je langste cyclusdag. Ik was ook blij dat ik op mijn NOD toch getese had, anders had ik nog een dag zenuwachtig rond gelopen van wel of niet? Je houd de spanning er wel in hoor! Ppff!

Evelien dat geeft helemaal niks hoor als je ook zwanger raakt, dat vinden ze vast ook wel erg leuk! Dus je bent nu ook aan de temp., dat hield ik de laatste rondes ook in de gaten rond mijn ei enzo. Leuk dat Gerrie een nieuwe baan heeft en dat het goed gaat! Nee ik heb ook geen hyves, dus en hier op het forum is ze niet meer geweest verder.
Nou ja jij moet flink aan de klus nu en ik hoop dat je je ei met het temp. kunt ontdekken!

Dimka, hey toppertje! Bijna kadetje met tomaat op! Vervelend is dat he als je je goed voelt wil je ook gelijk iets doen en dat is dan te veel. Kan me heel goed voorstellen dat je daar flauw van bent dan. Dus jullie hebben ook vrij snel verteld aan ouders en schoonouders? Ik denk dat wij het deze week ook al tegen onze ouders enzo zeggen omdat we nog een huis moeten bouwen. Dan moeten we er de vaart in zetten nu en anders begrijpen ze er niks van haha.

Nou eerst even weer lezen hoor weet het niet meer zo goed. nr 1 vergeetachtigheid!!!

Liefs Yvonne

Hallo Sara, wel laten weten hoor hoe het ging! Jeetje ik wist dat ook niet hoor. Zit nogal verschil in vind ik wanneer ze echo doen, de een in week 8 en een ander in week 12? Snap er niks van? Maar met echo zie je het hartje wel kloppen toch?

Ik moet morgen bellen voor afspraak bij verloskundige, kan ze alleen op dinsdag en donderdag bereiken en mijn ha is op vakantie! Heb ik weer zoiets haha nou ja ik heb   dus eczeem en die zalf mag ik nu niet gebruiken zeer waarschijnlijk en daarover moest je contact opnemen met ha. Het is hormoonzalf dus ik gebruik het nu niet en de eczeem is wel erger geworden.

Liefs Yvonne

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-10-2007 17:05:26'));

Hallo meiden,

Suus, hopelijk kun je het volhouden tot zondag, maar als je zwanger bent zal ie vast ook wel positief testen op zaterdag hoor! Op je NOD-dag, want dat is ook je langste cyclusdag. Ik was ook blij dat ik op mijn NOD toch getese had, anders had ik nog een dag zenuwachtig rond gelopen van wel of niet? Je houd de spanning er wel in hoor! Ppff!

Evelien dat geeft helemaal niks hoor als je ook zwanger raakt, dat vinden ze vast ook wel erg leuk! Dus je bent nu ook aan de temp., dat hield ik de laatste rondes ook in de gaten rond mijn ei enzo. Leuk dat Gerrie een nieuwe baan heeft en dat het goed gaat! Nee ik heb ook geen hyves, dus en hier op het forum is ze niet meer geweest verder.
Nou ja jij moet flink aan de klus nu en ik hoop dat je je ei met het temp. kunt ontdekken!

Dimka, hey toppertje! Bijna kadetje met tomaat op! Vervelend is dat he als je je goed voelt wil je ook gelijk iets doen en dat is dan te veel. Kan me heel goed voorstellen dat je daar flauw van bent dan. Dus jullie hebben ook vrij snel verteld aan ouders en schoonouders? Ik denk dat wij het deze week ook al tegen onze ouders enzo zeggen omdat we nog een huis moeten bouwen. Dan moeten we er de vaart in zetten nu en anders begrijpen ze er niks van haha.

Nou eerst even weer lezen hoor weet het niet meer zo goed. nr 1 vergeetachtigheid!!!

Liefs Yvonne

Test liever op vrije dag, want ik moet zaterdag al weer om kwart over 5 uit bed en dan heb ik niet zo veel tijd, stel dat ie negatief is wil ik ff lekker niksen en even een uurtje mezelf zielig voelen en dan  er weer tegen aan! en als t positief is wil ik lekker met Marco vieren!! snappie!!

Zou t wel heel goed vinden als jullie t huis voor die tijd af krijgen hoor! en dan dus ook in 2009 trouwen he!! Maar niet op 5 juni!!! want dan heb je misschien al wel een ander feestje hahah!

Hoi hoi

Suusle ik weet niet wanneer je vandaag getempt hebt want overdag is je temp hoger als de ochtenden. Ik temp altijd smorgens en dan is hij het laagst maar als hij dan nog hoog is zo rond 36,9 37,0 dan kun je zwanger zijn. Maar goed het is bij jou natuurlijk wel wat moeilijker omdat je niet weet wat je basale temp is zo tijdens de ongi. Kijk is je basale temp normaal zo rond 36,5 dan is 36,8 wat je nu hebt best hoog. Dus even nog een aantal daagjes tempen het liefst elke dag op dezelfde tijd en het liefst s'morgens vroeg voordat je opstaad. Ik hoop meid dat hij hoog blijft en dat je positief test.

Liefs Sharine

Meiden,

Sharine, Wat is het toch makkelijk om jou als ervaringsdeskundige te hebben...... !!!

Hier is alles rustig, net weer een sensitest ovulatietest gedaan, maar ik zie wel 2 streepjes, maar de 2e is heel licht... Ik gok het er maar niet op en ga gewoon lekker aan de klus vanavond, hahaha, is toch ook niet verkeerd.. Ergens begin deze week moet mijn ei zijn, dus ik klus gewoon de hele week (tenminste dat heb ik me voorgenomen...) ik kreeg nog een sms van mijn vriend met de vraag of de test positief was want dan moesten we er even tegen aan zei hij!! hahahahaha

Suus, ik hoop niet dat  de (rode duivels) doorzetten hoor, misschien is het een innestelbloeding, hoe lang is je cyclus normaal gesproken dan??

Nou, tot snel....

Es

quote: sharine2 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-10-2007 17:44:51'));

Hoi hoi

Suusle ik weet niet wanneer je vandaag getempt hebt want overdag is je temp hoger als de ochtenden. Ik temp altijd smorgens en dan is hij het laagst maar als hij dan nog hoog is zo rond 36,9 37,0 dan kun je zwanger zijn. Maar goed het is bij jou natuurlijk wel wat moeilijker omdat je niet weet wat je basale temp is zo tijdens de ongi. Kijk is je basale temp normaal zo rond 36,5 dan is 36,8 wat je nu hebt best hoog. Dus even nog een aantal daagjes tempen het liefst elke dag op dezelfde tijd en het liefst s'morgens vroeg voordat je opstaad. Ik hoop meid dat hij hoog blijft en dat je positief test.

Liefs Sharine

Ja zal morgen vroeg wel weer temperaturen en dan elke keer sochtends doen.... dan kan ik alleeninhet weekend niet op de zelfde tijd doen,want dan sta ik niet om kwart over 5 op! is dat dan erg??
Pffff word helemaal gek van die onzekerheid hoor! wil het liefste nu al testen, maar dat doe ik niet, wil niet te vroeg testen, wacht mn langste cyclus af en dan 1 dag overtijd dus komende zondag.....
Wel handig dat jij dit allemaal weet, is voor mij nog allemaal abracadabra! haha

Hoi Suusle

Ligt er helemaal aan wanneer je het dan in het weekend doet. Als je normaal om 5 uur doet en in het weekend pas tegen 9 a 10 uur dan zit er wel wat verschil in temp. Maar mocht het zo zijn dat je een keer om 7 uur wakker word temp dan even snel eventueel. Maar goed blijft de temp nu deze week hoog zo rond 36,8 36,9 of zelfs 37,0 dan kun je met gerust hard even testen. Meestal een dag voor of de dag van ongi zakt de temp ineens behoorlijk wat. Die van mij gaat dan van 37,0 ineens naar 36,7 en dan zakt hij dag 2 van ongi naar mijn normale temp en die is van mij normaal 36,5. Maar goed mocht je toch ongi worden dat hopen we natuurlijk niet (gaan we ook niet vanuit haha) . Maar hou dan even je temp bij vanaf dag 1 t/m NOD. Dan is het wat makkelijker voor jou om te zien wat je normale (basale  temp) is.

He Esther
Wel makkelijk he maar goed heb niet overal verstand van dus niet van ovulatie testen haha.
Hij moet wel net zo duidelijk zijn als streep van venster dat weet ik dan wel weer haha. Maar goed meid gewoon door blijven klussen dan doe jij in iedergeval je best.

Liefs Sharine

hoi sara,

hoi dat je hartje gehoord heb. bij mijn zwangerschap van jay had ik met 7 weken een echo. gewone echo konden ze het niet horen, maar toen inwendige echo (geen pijn), toen konden ze het hartje goed horen.
met doptone is ie volgens mij vanaf 8 weken te horen, maar ligt eraan hoe het ligt.

liefs dimka

Terug
Bovenaan