Dimka,Sharine,MeisjeYP,Sara,Esther,Ir77,Suusle en voor de rest die ik ben vergeten?

Hoi meiden, er is weer een boel gekletst. ;oP

Iris, wat vervelend dat de misselijk bij jou ook begonnen is. Ik heb crackers naast mijn bed liggen anders moet ik helemaal naar beneden. Wel mooi dat het niet zo heftig is. Ik moet inderdaad nog 2,5 weken wachten op mijn echo. Wat fijn dat jij wel al eerder mag. Wat een verschil kan daar in zitten hé! Ik heb ook nogsteeds steken in mijn borsten, al is het vandaag erg rustig. Ik ben eigenlijk min of meer niet misselijk, alleen nog moe.

Yvonne, hoe gaat het bij jou? Vervelend is dat hé? Dat je eigenlijk erg moe bent en niks wil doen, maar dan toch met familie nog moet boenen. Ik moest toen gaan verven. Pfff, wat was ik die avond uitgeput zeg. Ik wist ook niet dat er zo’n verschil in zat, maar dat blijkt ook af te hangen van het feit of je al een keer een mk of abortus gehad hebt of niet. Aangezien mijn cyclus voor dat het raak was zo lang was, ben ik gestopt in het vakje onregelmatig terwijl ik de voorgaande 7 rondes erg regelmatig was. Ik moet dus nu 5 weken wachten tot mijn volgende afspraak bij de vk in plaats van 4. Die huisartsen gaan ook nooit op het juiste moment op vakantie. Haha.

Suus, bij mij doet de pagina ook raar. Ik krijg ook wel eens een andere topic dan de gene die ik open. En? Nogsteeds geen rd’s? Succes nog met wachten. Ik had in het weekend ook een ander tijdstip waarop ik op stond en dan zette ik mijn wekker toch op half 7 om te tempen en dan sliep ik weer verder. Daarom heb ik ook een thermometer gekocht met een geheugen, dat kwam goed van pas. Je kan ook gewoon elke dag om kwart over 5 tempen, als je maar minstens 3 uur geslapen hebt.

Evelien, spannend dat je temp hoog is! Op dag hoeveel van je ronde zit je?

Esther, geeft niet hoor. Er is zo veel gekletst. Hoe gaat het ermee? Spannend al een lichte streep dus nog een paar dagen wachten! Alvast flink aan de klus?? Haha, leuk zo’n sms. Die vraag kreeg ik ook.

Sharine, hihi, voor mij nog geen officieel verzoek. Nog steeds in afwachting van je rd's? De 25ste komt ook steeds dichterbij. Al een beetje bijgekomen van je drukke weekend?

Dimka, wat fijn dat je weer wat meer gegeten heb. kan me voorstellen dat je er tegenop ziet om uit eten te gaan. Misschien een soepje als hoofdmaaltijd? Fijn dat je je al wat fitter begint te voelen. Heb jij je apparaatje van het tijdschrift al ontvangen? Ik heb hem nu ruim 3 weken geleden besteld en ook nog geen bevestigingsbrief ontvangen.

Nou meiden, ik heb inderdaad geen hartje te horen gekregen. Daar moet ik nog 5 weken op wachten. 19 november. Ik vind het wel raar dat ik mijn echo op 7-11 heb en het hartje pas op 19-11 te horen krijg. Maar wel een leuk kado voor ons 10 jaar. Er is wel echt superveel aan me gevraagd zeg, maar goed ze was wel erg aardig. Ik heb wel elke keer kans op een andere vk wat ik opzich wel jammer vind maar het is niet anders.

Ik loop wel op een roze wolk. Het voelt nu wel echter nu ik bij de vk langs ben geweest. We hebben meteen de stoute schoenen aan getrokken en de familie verteld.
Mijn moeder kreeg zelfs kippenvel en was er stil van. En geloof mij maar, maar dat gebeurd niet vaak. Haha. Ze vertelde ook dat ze in september opeens vond dat ze onze babydekens naar de stomerij moest brengen om ze naar NL mee te nemen. Ze had dus een onbewust soort voorgevoel zonder te weten dat we er mee bezig waren.
Mijn vader heb ik zelf niet aan de telefoon gekregen, maar toen mijn moeder vroeg of ze het haar beste vriendin mocht vertellen zei hij al vanaf de bank niet als ik dat niet wil. Denk dat ik hem morgen toch ff op bel om te kijken wat hij er van vindt. Ik was zo zenuwachtig dat ik daar nu pas aan denk.
Mijn zusje vroeg of het gepland was of niet. Niet echt een enthousiaste reactie, maar goed wij zijn er erg blij mee en dat is het belangrijkste. Daarna klonk ze wel blij, maar goed ze ging zoals gewoonlijk weer heel snel over op haar eigen dingen die ze te vertellen had.
Mijn broertje was wel super blij en wou meteen van alles weten over of ik ziek was etc. Hij vroeg zich al af waarom ik me de laatste weken alsmaar ziek voelde. Hij had bijna gezegd van ga eens gezond eten. Haha.
Mijn vriend heeft ook zijn oma verteld en die was ook erg blij.

Tjonge het is weer een heel verhaal geworden. Het is inmiddels al bedtijd. Trusten!

Liefs,
Sara

Hey meiden even snel een berichtje voordat ik naar t werk ga....
Nou vanochten gelijk toen de wekker ging temperatuur gemeten in bed, maar die was 36,3..... lijkt me erg laag om de hoge temperatuur te zijn of niet?? dus zal mn ongi er dan aan zitten te komen?? Zit vandaag op dag 35 en voel verder nog geen ongi kramp ofzo....
Wou toch dat ik het geduld had gehad om te wachten met temperaturen op dag 1!! Nu word ik alleen maar ongeduldiger haha! En dan ben ik morgen ook nog vrij, jullie moeten me tegenhouden dat ik niet morgen ga testen hoor!! Wil echt proberen te wachten tot zondag!

Nou ga er nu snel vandoor, ben er vanavond niet, verjaardag van mn oma... maar morgen vast wel ff ben ik de hele dag vrij!

IEdereen fijne dag vandaag!
Liefs Suus

hoi meiden,

vandaag kado's gekocht, mijn schoonmoeder is vrijdag jarig, dus moest nog snel kado komen. gebaksschoteltjes zijn het geworden, van een speciaal merk hier. erg mooi moet ik zeggen. uurtje weggeweest en lekker de hele dag verder niks.
iedereen ligt op tuk hier nu, dus straks even lekker lang uit op de bank!
net achter gekomen dat een bedrijf gewoon 90 euro van mijn nederlandse rekening af heeft gehaald, geen flauw idee waarvoor het is, dus bank op gebeld, gaan proberen het terug te halen. maar kan op internet alleen vinden dat het een bedrijf is die betalingen regeld, het was voor lycos, ik heb daar helemaal niks. dus schiet mij maar lek.
vorige maand hebben ze 7 euro eraf gehaald, maar dat zag ik te laat nu, kan niet meer teruggehaald worden.
wat een elende, het is veel geld. nu moet ik in de gaten houden of ze het nog eens doen en dan kunnen ze het blokkeren, elke dag kijken dus. ik heb daar een machtiging lopen, nou ik weet van niks!

verder gaat het wel goed, begin wat energie te krijgen, geen emmers vol, maar beetje bij beetje.
ohja ik weet niet meer wie het vroeg, die pillen die ik nu extra heb, zijn vitamine B6 pillen!

suus, zolang er niks is is er nog hoop hoor.

liefs dimka

Dag meiden

Sara leuk dat je moeder en je broertje zo enthousiast reageerde en jammer dat je zusje weer anders reageerde maar goed jij kent ze het beste. Ik was er al wel bang voor dat je geen hartje te horen kreeg. Maar goed het zo is zo november.

Suusle ja indd een lage temp maar toch even afwachten de komende dagen wat je temp gaat doen. Hoop dat ongi uitblijft maar dan moet temp wel wat hoger zijn. Maar ook dat hangt af wat je basale temp is wie weet heb je wel een hele lagen basale temp. Mijn duimen blijven draaien.

Dimka hoop geld uitgegeven doe maar weer haha. Wel vreemd dat er zo maar geld van je rekening word afgehaald. Wel even in de gaten blijven houden hoor. Lekker dat je wat meer energie krijgt;

Yvonne hoe is het nu met jou

Iris ja wat moet ik zeggen haha

Esther is je ovulatietest nu moor donker hoop het meid maar flink blijven klussen.

Nou hier nog steeds geen ongi wel ontzettend veel last van afscheiding. Niet normaal meer haha. Heb ook nog steeds niet het idee dat ik ongi moet worden. Morgen is het precies 14 dagen geleden dat ik mijn eisprong heb gehad. Hoop wel dat het snel gaat gebeuren.

Liefs Sharine

Hallo meiden,

Nou heb een afspraak bij de verloskundige op 8 november als ik 8 weken zwanger ben. Dan krijg ik te horen wanneer ik een echo krijg, dus nog 3 weken wachten nu....
Ik slik gravitamon en die moest ik de hele zwangerschap door blijven gebruiken zei ze? Krijg na het klussen zo'n pijn onderin mijn buik, we gaan dat nu maar even niet meer doen. Ging echt een beetje door de grond, deed nog veel meer pijn dan goeie ongikrampen. Was ook wel bang eerst, maar heb gelezen dat het vaker voorkomt en dat het niet erg is voor je zwangerschap. Ppff gelukkig maar weer! We hebben het ook al aan mijn ouders verteld, broers, zussen en ray's moeder en man. Ze vonden het allemaal super hoor! Sommigen vinden het misschien iets te vroeg om te zeggen, maar ze moeten ook weten waarom we nu zo'n haast hebben met huis bouwen.

Sharine, heb je misschien stiekum toch zonder condooms geklust? Maar als je toch ongi wordt hoop ik voor je dat het snel komt zodat je weer verder kunt hoor!

Sara, wat leuk zeg die reacties van je moeder en broertje, van je zusje iets minder maar goed als ze later maar iets blijer was he?

Dimka, gelukkig hoor dat je weer steeds iets meer opknapt hoor!

Enne...hoe gaat het met de rest?

Liefs Yvonne

Hoi Yvonne,

Wel leuk zeker om het aan familie te vertellen, dat lijkt mij zo spannend. Hoe voel je je voor de rest?

Hai meiden,

Mijn ovulatietest (net gedaan) geeft nu 2 hele duidelijke strepen aan, praktisch gelijk van kleur, de tesstreep misscien een tikkeltje donkerder, maar nu kan ik er toch vanuit gaan dat ik wel een eisprong heb of niet????
Moet ik dan nu flink gaan klussen vanavond??? Of pas morgen???

Kus, Es

Hoi meiden

Yvonne      hoop een klein beetje dat de condoom niet helemaal goed is geweest. Maar denk het niet hoor maar ja normaal gesproken heb ik altijd last van bruinige afscheiding voor mijn NOD en nu alleen maar wittige afscheiding. Maar anders hoop ik het wel dat het 1 deze dagen gaat doorbreken. Dus je hebt het grote nieuws al verteld leuk he dat je zo'n mooi nieuws mag vertellen. Ach ja niet iedereen is hetzelfde de 1 wacht met 12 weken en de andere verteld het gelijk. Ik vertelde het ook zodra ik het wist aan de beide ouders en broers en zus.

Esther mooi meid dat je test nu beiden vet gekleurd is en nu maar lekker vanavond klussen en niet te lang wachten hoor .

Liefs en een dikke      van mij

Terug
Bovenaan