Dimka,Sharine,MeisjeYP,Sara,Esther,Ir77,Suusle en voor de rest die ik ben vergeten?

Pffffffffffffffffffffff, meiden, wij zijn net even hard aan de klus geweest!!

hahahahaha en nu maar hopen dat het raak is, morgen nog ff voor de zekerheid en dan afwachten... Ik zit nu op dag 20, dus dan heb ik toch een late eisprong, hebben we al die tijd te vroeg geklust......

Yvonne, leuk lijkt me dat om het te vertellen!!! Echt super!!

Hoe is't met de rest van jullie??

sharine, wie weet.........alles kan!!!  Heb jij toevallig nog gependeld voor me? Ben nu wel heel benieuwd hoor... Of durf je het mij niet te vertellen omdat het zo negatief was??

Dikke kus, Es

hoi meiden,

sara, leuk he die reacties, ja je zusje is dan wat minder, maar dat trekt vast wel weer bij. misschien had ze het gewoon niet verwacht.

yvonne, kon je het niet meer harden om het geheim te houden. ik snap het wel hoor, nu snapt inderdaad iedereen dat jullie wat meer haast hebben.

iris, met jou, misselijkheid weer weggezakt?

sharine, hopen dat je ongi snel doorzet.

esther, dan weet je nu tenminste wanneer je eisprong is, dat scheeld. hopelijk is het meteen raak.

suus, zit jij nog op de wachtbank?

tamara, hoe is het met jou?

wij moeten vandaag even snel langs mijn zwager, want ja de koeien doen het goed, hij heeft een 100.000 liter koe. hij doet alleen een foto, want er komt er nog een aan, en dan komt er een feestje, maar hij vond het toch wel leuk als jay kwam kijken, lees dimka ja jij mag ook mee!
en dan vanmiddag echt op de bank liggen, gisteren kwam er niks van en ik ben nu wel behoorlijk moe. afgelopen 2 nachten steeds een paar uur wakker gelegen. had ik ook bij me zwangerschap van jay. maar is nu nog extra vermoeiend door energie tekort.

liefs dimka

Hoi meiden!

Nou hier nog steeds niets! Alleen af en toe met afvegen zeg maar een klein beetje licht rose, maar het breekt nog steeds niet door, de ongi krampen zijn er dan weer wel en dan weer niet..... is het reeel om nog te hopen? Ik weet niet hoor.... dat lichtrose verspreid over 2 dagen heb ik normaal nooit, het breekt altijd in 1 keer door eigenlijk.....
Gister middag ook behoorlijk hoofdpijn gehad totdat we gingen slapen eigenlijk wel, nu ben ik beetje misselijk maar heb ook samen met een vriendin net een hele rol koekjes leeggegeten.... IK WORD GEK VAN DAT WACHTEN!!!
Zit vandaag op dag 36 alweer en mn langste cyclus was dus 39 dagen, dus heb ook nog niet getest, wacht ik tot zondag mee als mn ongi dan nog niet is doorgebroken.
Mn temperatuur was vanmorgen 36,5, maar heb om half 9 pas gemeten en gister om half 6 en toen was ie 36,3....

Hoi Suus,

Spannend hoor, ik hoop echt voor je dat je zwanger bent!

Hoi meiden

Suusle meid ik snap dat je er van baalt dat je nog niks zeker weet. Lichtroze kan natuurlijk ook met innesteling zijn maar ja ook van beginnende ongi. Als je het niet helemaal vertrouwd ga dan even testen dan weet je het zeker. Temp blijft moeilijk omdat je niet weet wat je basale temp is. Meid ik hoop echt positief voor jou

Esther nou aan het klussen kan het nu niet liggen het word nu spannende 14 dagen. Ga flink voor je duimen. Sorry heb nog niet voor je gependeld ik probeer het vanavond nog even te doen. Heb er eigenlijk ook niet meer aan gedacht om het te doen .

Dimka wat leuk zeg op de foto (is het foto met een koe) of zit ik helemaal mis. Dus jij mog ook mee met jay haha.

Hier meiden nog steeds geen ongi vanmorgen was temp nog hoog 37,0 dus vandaag zal die ook wel niet komen.

Sharine

quote: sharine2 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-10-2007 13:22:55'));

Hoi meiden

Suusle meid ik snap dat je er van baalt dat je nog niks zeker weet. Lichtroze kan natuurlijk ook met innesteling zijn maar ja ook van beginnende ongi. Als je het niet helemaal vertrouwd ga dan even testen dan weet je het zeker. Temp blijft moeilijk omdat je niet weet wat je basale temp is. Meid ik hoop echt positief voor jou

Hoi hoi

Durf nog niet te testen, wil mn langste cyclus aanhouden en dan kan ik dus zondag testen, vind t zo zonde van de testen, heb er al aardig wat gebruikt namelijk....
Ja die temp kan ik nog niet zo veel mee, behalve dat ie me niet echt hoog lijkt zeg maar, kan me niet voorstellen dat mn basale temperatuur nog lager zou liggen, is erg laag lijkt me??
En kan een innesteling dan dat lichtrose zijn, want heb dat al 2 dagen steeds een heeeeeel klein beetje en normaal als ik ongesteld moet worden is het er in 1 keer en niet zo..... erg ben ik he?! Ik denk dat ik te veel hoop en dat ik wat meer naar mn verstand moet luistern maar ja dat is makkelijker gezegd dan gedaan he/!

Is er bij jou al wat?????

quote: evie1983 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-10-2007 13:20:36'));

Hoi Suus,

Spannend hoor, ik hoop echt voor je dat je zwanger bent!

Hallo!!

Tja ik hoop het ook natuurlijk, maar toch zegt een stemmetje me dat het niet zo is?!
En jullie flink aan de klus geweest? Je had je ei toch??

Hoi Suus,

We hebben gisteravond niet geklust omdat we allebei totaal geen zin hadde, voor het eerst...Mijn temperatuur was was vanmorgen nog niet omhoog dus ik hoop dat mijn eisprong pas vandaag of morgen is.

Terug
Bovenaan