Dimka,Sharine,MeisjeYP,Sara,Esther,Ir77,Suusle en voor de rest die ik ben vergeten?

quote: evie1983 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-10-2007 13:44:18'));

Hoi Suus,

We hebben gisteravond niet geklust omdat we allebei totaal geen zin hadde, voor het eerst...Mijn temperatuur was was vanmorgen nog niet omhoog dus ik hoop dat mijn eisprong pas vandaag of morgen is.

Spannend, dan moet je ei dus waarschijnlijk nog komen! Wel laat of niet? Hoelang is jouw cyclus normaal eigenlijk? Wel regelmatig of ook niet?

Zit nu te twijfelen of ik toch niet straks even een test zal gaan doen, maar durf niet omdat ik toch eigenlijk denk ik wel weet dat ie negatief is, stom he?!

Ik had in jou geval gewoon een test gedaan dan weet je het tenminste..Maar goed, je moet het natuurlijk zelf weten..

Ja het is wel spannend, hooop echt dat hij nog komt..Ik wil vanavond wel klussen hoor anders moeten we weer een maand wachten..Mijn cylus is niet helemaal regelmatig maar wel een stuk regelmatiger dan een aantal maanden gelden.

quote: evie1983 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-10-2007 13:52:14'));

Ik had in jou geval gewoon een test gedaan dan weet je het tenminste..Maar goed, je moet het natuurlijk zelf weten..

Ja het is wel spannend, hooop echt dat hij nog komt..Ik wil vanavond wel klussen hoor anders moeten we weer een maand wachten..Mijn cylus is niet helemaal regelmatig maar wel een stuk regelmatiger dan een aantal maanden gelden.

Tja denk dat ik het dan straks gewoon maar doe als ik moet plassen..... en toch dat stemmetje dat zegt, is niet nodig je ongi komt binnen een paardagen....

Jij zit nu ergens in ronde 8 ofzo denk ik of niet??
Dit is onze 5e ronde, schiet niet echt op omdat mijn cyclus lang en onregelmatig is... erg vervelend zo hoor!

He nu wou ik dat ik al moest plassen.... kan nog wel ff duren ben net nog geweest haha!

oh dan moet je nog even wachten, wel spannend voor je..

Ik zit nu, geloof ik, in ronde 8 maar ben nu bijna een jaar gestopt met de pil.

quote: evie1983 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-10-2007 13:58:47'));

oh dan moet je nog even wachten, wel spannend voor je..

Ik zit nu, geloof ik, in ronde 8 maar ben nu bijna een jaar gestopt met de pil.

het net nog even weer stiekem mn temperatuur opgemeten, weet dat ik dat niet moet doen, maar kon t niet laten.... wat zit er veel verschil in tussen de ochtend en de middag, hij was nu weer 36,8 en vanmorgen 36,5..... ik moet mezelf niet zo gek maken!

De tijd gaat echt snel he?! Wij zijn nu ook al ruim een half jaar bezig, maar zo voelt het eigenlijk helemaal niet.... komt misschien ook wel omdat bij ons de rondes nogal lang duren?
Wel echt supergeweldig voor Yvonne he! Ben echt heel blij voor hun!

quote: evie1983 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-10-2007 14:03:16'));

ik heb net ovulatietesten besteld, ben erg beniuwd of het werkt..

Echt? Hoe werkt dat precies dan, wat moet je dan doen? En die meten dan ook wanneer je eisprong is enzo?

als het goed is kan je met zo'n test zien wanneer je eisprong is en wanneer je dus het beste kan klussen. Het werkt eigenlijk hetzelfde als een zwangerschapstest.

ja, echt super voor Yvonne, ben heel erg blij voor haar.

Terug
Bovenaan