Dimka,Sharine,MeisjeYP,Sara,Esther,Ir77,Suusle en voor de rest die ik ben vergeten?

quote: evie1983 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-10-2007 14:07:09'));

als het goed is kan je met zo'n test zien wanneer je eisprong is en wanneer je dus het beste kan klussen. Het werkt eigenlijk hetzelfde als een zwangerschapstest.

ja, echt super voor Yvonne, ben heel erg blij voor haar.

Ik ga eerst ff met temperaturen proberen, want ik voel mijn ei wel altijd ongeveer dus.... eerst maar ff zo proberen....
Is wel altijd lastig want ik voel mijn ei altijd een paar dagen, dus ik voel m als t ware aankomen denk ik....

Ben je ook vrij vandaag of zit je op je werk?

ik voel mijn ei nooit...alhoewel...ik heb vandaag wel een steek in mijn buik, link onderin...help hoop niet dat het mijn ei is want dan moeten we wachten tot volgende maand..

quote: evie1983 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-10-2007 14:12:36'));

Ik zit op mijn werk, erg he...zo komt er niks van werken, hihi!

Haha, heb je t erg druk vandaag dan?? Ik heerlijk vrije dag vandaag, lekker hoor! Vanmorgen was een vriendin van mij op bezoek en nu moet ik eigenlijk de was doen, maar heb geen zin, tis ook zo vies druilerig niks doe weer hier!
En moet ook nog op de fiets naar de supermarkt eten halen! Bah, geen zin in om naar buiten te gaan hoor!

quote: evie1983 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-10-2007 14:13:51'));

ik voel mijn ei nooit...alhoewel...ik heb vandaag wel een steek in mijn buik, link onderin...help hoop niet dat het mijn ei is want dan moeten we wachten tot volgende maand..

Nou dat kan je ei zijn hoor, maar dan kun je nog wel vanavond gaan klussen! En misschien is het een voorbode van dat je ei er aan komt, heb ik namelijk ook! Vanavond gewoon voor de zekerheid maar ff flink aan de klus!

Ik hoop dat mijn man en ik vanavond meer zin hebben dan gister, haha. Het is niet heel erg druk op mijn werk maar ik heb nog wel voldoende te doen. Hopelijk komt het nog goed als we cvanavond klussen, hoop zo dat het nu een keer raak zou zijn..

lekker hoor een dagje vrij. Het is alleen wel super slecht weer, bah! Kan me voorstellen dat je geen zin hebt om boodschappen te doen. Ik ben gelukkig met de auto en heb mijn boodschappen al binnen.

quote: evie1983 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-10-2007 14:17:15'));

Ik hoop dat mijn man en ik vanavond meer zin hebben dan gister, haha. Het is niet heel erg druk op mijn werk maar ik heb nog wel voldoende te doen. Hopelijk komt het nog goed als we cvanavond klussen, hoop zo dat het nu een keer raak zou zijn..

Gewoon verstand op nul en klussen maar!! Heeft nog wel zin hoor! Helemaal als je ei nog moet springen zeg maar!
Ja hoe langer het duurt hoe ongeduldiger je word, terwijl wij nog lang niet aan het gemiddelde van anderhalf jaar zitten! Als ik daar aan denk word ik ook niet goed hoor!
Nou hoop dat ik zo een keer naar de wc moet, want moet t nu toch echt ff zien staan op de test of t nu negatief is of niet....

Terug
Bovenaan